انتخاب مبلمان خانه

با ایجاد دکوری زیبا و انتخاب هوشمندانه مبلمانی مناسب، حتی الامکان محل کار خود را که در اتاق دیگری قرار دارد، پنهان کنید.

انتخاب مبلمان خانه

انتخاب مبلمان خانه

سعی کنید اگر امکان دارد از میزهای تاشو یا میز و قفسه‌های دیواری که می‌توان آن‌ها را روی دیوار تا کرد، استفاده کنید. ساخت یک سرویس کامل قفسه و کمد دیواری که میزی هم در آن تعبیه شده باشد، در گوشه‌ای از اتاق مورد نظر به عنوان محل کار، ایده‌ای بسیار مناسب است تا بتوانید لپ تاپ و دیگر وسایل خود را روی میز و کمد و قفسه بندی دیواری جا دهید و به هنگام اتمام کارتان حتی بتوانید میز را جمع کنید و لپ تاپ را نیز ببندید و داخل یکی از قفسه‌ها قرار دهید تا اتاق همچون یک اتاق کامپیوتر و کار به نظر نرسد.
انتخاب مبلمان خانه

انتخاب مبلمان خانه

شما حتی می‌توانید از میزهای کوچک متحرک هم برای کار استفاده کنید و به هر جایی که می‌خواهید در مواقع لازم آن را منتقل کنید.

شما می‌توانید از میزهای تحریر یا میزهای بلند میل یا صندلی به عنوان میز کامپیوتر استفاده کنید و تنها یک تخته متحرک را به عنوان سینی محل قرارگیری صفحه کلید در زیر میز جاسازی کنید. بعلاوه این روزها با پیشرفت صنعت ساخت مبلمان اداری انواع یونیت‌های اداری شامل میز، کمد، قفسه و کشو ساخته شده است که کاملاً تاشو هستند و شما پس باز کردن و استفاده، می‌توانید آن را ببندید و در گوشه‌ای قرار دهید. گاهی اوقات که شما لازم تمام لوازم جانبی کامپیوتر چون چاپگر، اسکنر و لوازم دیگری از این دست را در کنار کامپیوتر خود داشته باشید، بهتر است یا دلر سوراخ‌هایی در میز ایجاد کنید تا بتوانید سیم‌های این وسایل را از داخل آن‌ها عبور دهید و روی میز شلوغ به نظر نرسد.

در هر صورت سعی کنید محل و میز و صندلی کار شما در گوشه‌ای از هر اتاقی که قرار دارد، زیاد خودنمایی نکند و تا جای که امکان دارد، آن را بپوشانید و پنهان کنید. حال چه این میز و صندلی تاشو و تو کار باشد و چه یک میز کار و صندلی معمولی.

فراموش نکنید اگر شما در اتاق پذیرایی‌تان کار می‌کنید، بهتر است که یکسری کامل کمد و قفسه مخصوص لوازم کار و همچنین مخصوص نگهداری ضبط و دیگر لوازم صوتی و تصویری بسازید و سعی کنید که به هنگام پایان کار بتوانید برخی از این قفسه‌ها و میز کار را روی سطوح دیوار یا برخی وسایل که گاهی استفاده می‌شود، ببندید

در گوشه‌ای از اتاق پذیرایی و در کنار شومینه، یک میز چند کاره گذاشته شده است که فضای کافی برای کار و بعلاوه نگهداری و انبار کردن لوازم دارد، لامپ آویزی که کاملاً در بالای سر میز قرار دارد و لپ تاپ روی میز کاملاً نشان می‌دهد که این میز برای کار استفاده می‌شود؛ اما در مواقعی که کاری برای انجام وجود ندارد، به راحتی می‌توان لپ تاپ و دیگر لوازم کار روی آن را در گوشه‌ای پنهان کرد و از آنجایی که خط افقی این میز با دیگر خطوط افقی و لوازم این اتاق موازی و هم راستاست، اصلاً این میز یک چیز اضافی در فضای اتاق به نظر نمی‌رسد و حتی می‌توان در مواقع غیر کاری از آن به عنوان میزی رای نمایش برخی لوازم دکوری استفاده کرد.

انتخاب مبلمان خانه

انتخاب مبلمان خانه

http://tebyan.net

WhatsApp us