طراحی و رنگ درب چوبی , ترکیب رنگ درب و چهارچوب

بهترین رنگ برای درب داخلی چیست؟

یک نظر قوی است که می گوید باید درب ها با رنگ دیوار ها ست شوند .

ترکیب رنگ درب و چهارچوب٬ رنگ درب٬ رنگ درب چوبی اتاق٬ رنگ درب کابینت٬

ترکیب رنگ درب و چهارچوب٬ رنگ درب٬ رنگ درب چوبی اتاق٬ رنگ درب کابینت٬

طراحی و ساخت درب های رنگارنگ و جالب چوبی یک پیش نمایش عالی از اتاق های داخل خانه بوجود می آورد یک فرصت عالی برای صاحبان خانه تا رنگ و بوی چوب طبیعی در خانه خود در سبک های بروز منتشر کنند . یک طرح جالب بر گرفته از سبک دکو آرت الهام گرفته از نقوش چشم نواز . ویا سبک کلاسیک با یک رنگ خنثی مانند سایه رنگ سفید .

جدیدترین مدل ها و رنگ درب اتاق خواب چوبی ایرانی

انتخاب رنگ درب : بر اساس ویژگی های اتاق رنگ درب را انتخاب کنید .

درب چوبی , رنگ درب ورودی

درب چوبی , رنگ درب ورودی

ترکیب رنگ درب و چهارچوب٬ رنگ درب٬ رنگ درب چوبی اتاق٬ رنگ درب کابینت٬

پنهان و شیک
درب رنگی متضاد به دیوار، مانند آبی روشن بر روی سفید یا نارنجی رنگ می کشد، توجه شما را جلب می کند، اما همچنین به صورت بصری یک اتاق کوچک را ریز می کند. اگر شما یک نگاه شیک تر و بدون درز را ترجیح می دهید یا اگر درب در یک مکان بی دست و پا مانند یک گوشه یا انتهای یک راهرو باشد، آن را رنگ کنید و رنگ آن را همانند دیوار تزیین کنید. استفاده از رنگ نیمه براق را به یک درب پایه کمی تمایز، و یا رنگ با وضوح بالا به ارائه درب نگاه خوب بیشتر حضور. درب و تر و تمیز آنها تمایل به استفاده از خاکستر؛ رنگی که حداقل برخی از شاین ها را راحت تر از رنگ تخت پاک می کند. اگر شما قصد دارید در خانه خود رنگی جسورانه داشته باشید، رنگ آن را با رنگ لهجه اتاق مطابقت دهید. رنگ پاستل زرد، سبز مایل به سبز یا آبی کم رنگ، به سبک شیک پوشیدنی تبدیل می شود؛ سایه های عمیق سبز یا قرمز تقاضای کلاسیک دارند؛ رنگ های روشن یک لبه مدرن دارند؛ در حالی که سفید شدن با سیاه و سفید، خاکستری پایین یا قهوه‌ای مایل به زرد، باعث ایجاد یک ظاهر مینیمالیستی می شود.

درب های شخصیتی دوگانه
اگر شما قصد دارید رنگ درب را به رنگ متفاوت در هر طرف بچسبانید، می خواهید یک لبه برای درب را انتخاب کنید. با رنگ آمیزی لبه ها در رنگ درب، هنگامی که درب به داخل باز می شود، وقتی که باز می شود، یک رنگ ظاهر می شود. اگر درب اغلب باز شود، یک رنگ را انتخاب کنید که با دیوارها در داخل و خارج اتاق را انتخاب کنید. تنهای خنثی مانند سفید، سیاه و سفید، تپه، قهوه‌ای مایل به قرمز، خاکستری یا بژ رنگهایی هستند که به طور معمول با دیوارهای نور و تاریکی خوب عمل می کنند. به عنوان مثال، در آشپزخانه، یک درب با یک کت رنگی از تخته سیاه می تواند مفید باشد و علاوه بر جالب باشد.

نگرش تلخ
برای درب که تقریبا تقاضا می شود دیده شود، مانند یک با پانل های برجسته و یا جزئیات معماری، آن را به دلیل آن – اما به شیوه ای ظریف. اگر این درب بیش از حد به نظر می رسد، آن را تبدیل به نقطه کانونی اتاق – و چند درب سزاوار توجه است. کت رنگی که سایه ای سبک تر یا تیره تر از دیوارها است، اما هر قسمت از محوطه سفید را رنگ می کند اگر می خواهید کمی پانل یا طرح های برجسته را برجسته کنید.

اجازه دهید تصویر زمینه تصمیم بگیرد
برای درب که بر روی دیوار تصویر زمینه نشسته است، اجازه دهید تصویر زمینه راه را انتخاب کنید. رنگ غالب یا تاریک تر از کاغذ را برای درب بکشید و از سبک ترین رنگ برای تر و تمیز استفاده کنید. این روابط در نگاه است. برای چیزی غیر قابل درک، درب را رنگ کنید و تنها در سبک ترین رنگ زمینه رنگ کنید.

WhatsApp us