چیدمان دکوراسیون داخلی و سبک زندگی

تکنولوژی در ساختمان و دکور
برنامه گام به گام انتخاب دکوراسیون و سبک معماری

آیا شما میخواهید خانه خود را تزئین کنید ، یافقط یک اتاق یا بخش کوچکی از آن مد نظر شما است .

تمرکز بر روی عناصر و گزینه های مورد نیاز یا در دسترس به شما این امکان را می دهد که خانه یا ساختمان خود را متحول سازید . منظور از عناصر یا گزینه ها , مانند : رنگ ، درب ، کمد ، انواع متریال ، کفپوش ، سقف و.. است .

محصولات بسیار زیادی در سایت فن و هنر وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کنید و یا در سبک های دلخواه سفارش دهید .

بی نهایت رنگ و نقش و روش اجرا وجود دارد . شما میتوانید تزئین خانه خود را به چند گزینه خلاصه کنید . مانند : تعویض درب ها ، ایجاد نقوش و سبک کلاسیک در تمام خانه ، بازسازی کفپوش , تغییر و تعویض کابینت و..

شروع با مبانی
اگر هنوز سبک خاص خود را شناسایی نکرده اید یا اگر در مورد چگونگی ادامه دادن مطمئن نیستید , می توانید چهار سبک اصلی را انتخاب کنید:

سبک گاه به گاه : به نظر گاه به گاه، راحتی، گرما و آرامش را به خانه می دهد. این را می توان با عناصر مستطیلی، طراحی روستایی و مبلمان نرم با پارچه بافت ساخته شده است.
سبک رسمی : سبک های رسمی دعوت ظرافت، تقارن، و مبلمان نفیس. یک سبک زیبا با سقف بلند، چوب جنگلی و پنجره های بلند را در نظر بگیرید. فرش های وارد شده، لوازم جانبی عتیقه ای و دکوراسیون های تزئینی برای این نوع داخلی لازم است.
سبک معاصر : سبک های مدرن گرایش های جاری را حفظ می کنند. در حالی که تغییرات گرم، معمولا نگاه معاصر شامل یک پیچیدگی اساسی، ساده و ظریف است. اغلب رنگ های خنثی وجود دارد، عناصر ساختاری موجود و قطعات مبلمان که صاف و هندسی هستند.

طراحی سبک معاصر میز و صندلی آلاچیق و مبلمان روف گاردن ، بار چوبی
طراحی سبک معاصر میز و صندلی آلاچیق و مبلمان روف گاردن ، بار چوبی

سنتی : نگاهی به سبک های سنتی و مقایسه آنها با برخی از آخرین روند تزئینات. به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که هیچ چیز واقعا جدید نیست، بلکه تجدید نظر شده است. صرفنظر از این، سرگرم کننده است تا ببینید که تم ها، پارچه ها و جزئیات مورد علاقه چند ساله به یک نگاه جدید تازه سازگار است.
تأثیرات را از سراسر جهان جمع آوری کنید
پس از تصمیم گیری در مورد سبک کلی که برای طراحی شما دنبال می شود، بیشتر در عکس ها و الهامات جلب توجه می کنید که در مورد تاثیر و رنگ آن جالب توجه است.

در حالی که هر سبک اساسی می تواند یک نگاه فردی و متمایز را فراهم کند، واقعا در جزئیات می تواند بین احساس مانند شما در یک اتاق نیویورک شهر و یک خانه ایرلندی در ساحل تفاوت ایجاد کنید. موارد زیر را در نظر بگیرید:

کشور فرانسوی : کشور تزئینات معمولا شامل طرح های مخلوط، صندلی های متقارن، لوستر و پاپ رنگ در یک آشپزخانه عاج است.
Tuscan Style : دکور Tuscan ترکیبی از سنگ های طبیعی، چوب و رنگ های خاکستری است. فکر می کنم قرمز مایل به قهوهای، گنجه باز، گلدان های مس و کرکره های روستایی.
سبک سوئدی : نور، تمیز، سفید و آبی راه سوئدی است. نگاهی بی نظیر، هنگامی که به سطوح حداقلی با لهجه طلایی و قرمز، خطوط مستقیم و منحنی های ملایم برای مبلمان و پارچه های بافته ساده می آید، کلیدی است.
پاریس آپارتمان سبک : اضافه کردن عاشقانه و رمز و راز به آپارتمان خود را می توان با کمی از پاریس به دست آورد. فکر می کنم باروک، روکوکو و نئوکلاسیک با رنگ جواهرات غنی، ابریشمی های لوکس و پوستر های بزرگ از نشانه های فرانسوی.
رنگ و فلاور را انتخاب کنید
با توجه به سبک و نفوذ اصلی شما برای رفتن، رنگها از  سیاه و سفید  تا قرمز، سفید و آبی متفاوت هستند. رنگ ها و الگوهایی را که با تم های خود همراه با رنگ های لهجه، که شامل قهوه ای شکلاتی، طرح های گل، بلوز جین و غیره است، در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، یک دیوار لهجه رنگی می تواند فضا را تسریع کند یا اندازه اتاق را بزرگتر کند. از تئوری رنگ و سایر تکنیک ها برای انتخاب یک حق استفاده کنید.

شما همچنین می توانید پروژه داخلی خود را یک گام به جلو با بیان احساسات شخصی خود، چه آن روستایی، شیک شیک، گرمسیری و یا غربی. در حال حاضر روند تزئینات را در نظر بگیرید ، چگونه مبلمان و لوازم جانبی مورد علاقه خود را ترکیب کنید و چگونه می خواهید منطقه خود را احساس کنید.

تصویر پانل چوب سفید ( دیوارکوب )  در سبک کلاسیک ، مدرن ایده های بسیار زیبا 
تصویر پانل چوب سفید ( دیوارکوب )  در سبک کلاسیک ، مدرن ایده های بسیار زیبا 

ایده های طراحی توسط سبک

سبک رسمی دکوراسیون برای یک خانه زیبا

رنگ، رنگ و تصاویر پس زمینه

زندگی خود را Downton ابی رویاهای با 4 Palettes الهام رنگ

ایده های طراحی توسط سبک های متداول

نحوه تزئین در سبک آپارتمان پاریس و مد فرانسوی

لینک : چیدمان و سبک شناسی 


مطالب مرتبط با موضوع چیدمان :

WhatsApp us