بهترین چوب برای درب های داخلی کدامند ؟

درب های چوبی داخلی شما اهداف مختلفی را ارائه می دهد . اولا ، آنها یک هدف زیبایی را ارائه می دهند و زیبایی خالص چوب را به فضای داخلی شما می افزایند . سپس جنبه های عملی استفاده از درب های داخلی برای حفظ حریم خصوصی و عایق بندی وجود دارد . درب چوبی مناسب جذابیت زیبایی را با قابلیت جلوگیری از انتقال صدا بین اتاق ها در عین تنظیم دما ترکیب می کند .

چوب ترکیبی از زیبایی ، کاربردی و دوام را بدون کاهش هزینه شما ارائه می دهد . در اینجا انواع مختلفی از چوب را که می توانید درب خود را از آنها تهیه کنید ، مشاهده می کنید .

درب چوب راش :

درب چوب راش
درب چوب راش

درب های روکش راش از ورقه های چوبی ثابت روی هم ساخته شده اند که هیچ گرهی ندارند . این درب ها اغلب از لایی یا روکش راش ساخته می شوند . مدل های درب چوب راش

درب چوب کاج روسی :

درب چوب کاج
درب چوب کاج

گردوی سیاه آمریکایی

چوب گردو آمریکایی
چوب گردو آمریکایی

اگر می خواهید با دربهای داخلی خود بیانیه ای شگفت انگیز ارائه دهید ، پس Black American Walnut انتخاب مناسب شما است . این چوب سخت خیره کننده می تواند از سایه روشن قهوه ای تا شکلات تیره و عمیق و تقریبا سیاه ارغوانی متغیر باشد . دارای قدرت خرد شدن و خمش متوسط ​​است ، به این معنی که با ماشین و ابزار دستی به خوبی کار می کند . این می تواند برای اهداف مختلف ، از جمله درب استفاده شود .

اگر می خواهید تأثیر واقعی ایجاد کنید و ارزش را در خانه خود ایجاد کنید ، دربهای ساخته شده از این چوب سخت یک انتخاب عالی است .

گردوی سیاه آمریکایی

بلوط سفید آمریکایی

برای یک درب که هر سبک داخلی را از کلاسیک تا امروزی تکمیل می کند ، این چوب سخت زیبا که از سایه های قهوه ای کم رنگ تا بیسکویتی تیره به دست می آید ، مناسب است . شبیه بلوط اروپایی است اما رنگهای متغیرتری دارد . چگالی بالای آن استحکام بالایی را ایجاد می کند و باعث دوام و مقاومت فوق العاده در برابر پوسیدگی می شود .

از این چوب می توان برای تنوع در سبک های مختلف در یک ملک استفاده کرد .

چوب بلوط سفید
چوب بلوط سفید

مرنتی قرمز تیره

مرانی زیبا که از مالزی تهیه شده است در سایه های مختلف قهوه ای تیره و قرمز تیره وجود دارد که اغلب با رگه های باریک خاکستری در تمام سطوح طولی طرح شده است . به دلیل تفاوت در تراکم و تعداد گونه های درختان ، تنوع زیادی از آن وجود دارد .

این چوب معمولاً استانداردی است که توسط وصالگران در انگلستان استفاده می شود ، و دلیل آن آسان است . رنگ به تنهایی یک ظاهر روستایی واقعاً خیره کننده برای هر خانه ای ایجاد می کند .

درب مرانتی قرمز
درب مرانتی قرمز

بلوط اروپایی

بلوط اروپایی که از کشورهای اروپایی مانند ایتالیا و فرانسه تهیه شده است ، می تواند رنگ آن از برنزه روشن تا بیسکویتی یا حتی قهوه ای عمیق متفاوت باشد . این معمولاً یک دانه مستقیم است ، اما ممکن است دانه های نامنظم یا متقاطع نیز رخ دهد .

به عنوان یک چوب سنگین ، سخت و متراکم ، از دوام فوق العاده ای برخوردار است و بنابراین آن را برای دربها ایده آل می کند ، ایمنی و امنیت و همچنین ظاهری جذاب را ارائه می دهد .

درب چوب بلوط اروپایی
درب چوب بلوط اروپایی

چوب ایروکو

این چوب آفریقایی دارای رنگ زرد متمایزی است که با قرار گرفتن در معرض نور ، قهوه ای طلایی می شود و بافتی درشت اما یکدست دارد . این چوب جذاب و بادوام با استحکام عالی است که به خوبی لکه می کند وسنباده زده  می شود .

Iroko بسیار با دوام است ، و آن را به یک انتخاب عالی برای دربها در مناطق پر رفت و آمد تبدیل می کند ، و به ویژه به عنوان به عنوان چوبی زیبا همیشه محبوبت داشته است  .

چوب ایروکو
چوب ایروکو

چوب ساپلی

Sapele : چوب دیگری از آفریقا است و از خانواده ماهون می آید . از نظر دوام با بلوط اروپایی مقایسه می شود . رنگ قرمز قهوه ای تیره آن با یک نوار مشخص ی شود و آن را به چوبی زیبا برای انتخاب درب اصلی تبدیل می کند . برای جلوه ای غنی و مجلل به ویژه رنگ آمیزی و جلا می دهد .

چوب ساپلی
چوب ساپلی
کاج اسکاندیناوی

کاج اسکاندیناوی مقرون به صرفه ترین راه حل برای دربها در سراسر ملک شما است و همچنین اگر دربهای رنگ شده را به چوب طبیعی ترجیح می دهید ، انتخاب مناسبی برای شما است . با این حال ، اگر از جلوه ای شیک و زیبا استفاده کنید تا زیبایی چوب درخشان شود ، کاج می تواند زیبا به نظر برسد .

معمولاً از نظر ظاهری زرد/ قهوه ای است و اغلب با گره های مشخص خال خال است . این یک چوب نرم است که در کاربرد دربهای چوبی استفاده می شود .

درب کاج اسکاندیناوی
درب کاج اسکاندیناوی

در کارخانه دارسی ، می توانیم انواع دربهای چوبی داخلی و خارجی را با مشخصات دقیق شما در اختیار شما قرار دهیم و می توانید از بین انواع چوب ها را انتخاب کنید . ما می توانیم دربهای کلبه ، دربهای انبار ، دربهای فرانسوی ، دربهای گرجستانی ، دربهای مستعمرات یا حتی دربهای گاراژ و موارد دیگر را بسازیم .

گذشته از دربها ، ما همچنین می توانیم پنجره ها و راه پله های خیره کننده ای بسازیم . بنابراین ، اگر به دنبال سازنده راه پله ، نازک کاری سفارشی در ایران هستید با با تماس بگیرید .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : درب چوبی ، انواع چوب برای درب ، راهنمای انتخاب چوب برای درب خانه

مطالب مرتبط با موضوع درب چوبی :

WhatsApp us