به تازگی تخت خواب هایی تحت عنوان تخت خواب جک دار طراحی و ساخته شده اند که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته. در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم آیا این نوع تخت ها ارزش خرید دارند؟ آیا از استحکام کافی برخوردارند؟ با ما همراه باشید تا به مزایا و معایب این میزها بردازیم.

انواع تخت خواب جک دار
انواع تخت خواب جک دار

معرفی تخت های جک دار

این تخت ها فضای بزرگی که در زیر تخت دارند که به کمک جک دشک تخت بالا می رود و شما می توانید به راحتی از زیر تخت برای ذخیره وسایل استفاده کنید. تخت جک دار بهترین گزینه برای جمع آوری وسایل و همینطور بهینه سازی فضای اتاق می باشد.

تخت جک دار چیست و چه کاربردی دارد
تخت جک دار چیست و چه کاربردی دارد

مزایای تخت خواب جک دار چه می باشند؟

این مدل تخت هم برای تخت های دو نفره و هم برای تخت های یک نفره کودک و بزرگسال ساخته می شود. این مدل تخت به شما برای نگهداری وسایل کمک می کند و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

مزایای تخت خواب جک دار
مزایای تخت خواب جک دار

مزیت بعدی این است که سرویس خواب جک دار در فضای انبار زیر تخت از چشم همه پنهان می‌ ماند. پس دیگرلازم نیست نگران مرتب بودن آن باشید. می‌توانید هرچیزی را که می‌خواهید از چشم بچه‌ ها پنهان بماند نیز زیر سرویس خواب جک دار بگذارید.

حتی اگر وسایل ارزشمندی دارید که نمی خواهید در معرض دید هرکسی باشد می توانید آن را زیر تخت جک دار خود قرار دهید و از دید همگان پنهان کنید.

معرفی ویژگی های تخت جک دار
معرفی ویژگی های تخت جک دار

با داشتن این تخت خواب ها دیگر نیاز به کمد دیواری و بوفه و دراور و دیگر موارد مشابه نمی باشد. در واقع شما با خرید تخت جک دار با یک تیر چند نشان زده اید و در هزینه های لوازم اتاق صرفه جویی کرده اید.

در مدل تخت خواب های قدیمی امکان گذاشتن وسیله ها زیر تخت بود اما با هزار و یک سختی و مشقت و دسترسی به آنها جز خزیدن و دراز کشیدن برای پیدا کردن وسایل زیر تخت نبود.

معمولا زیر تخت خواب جایی است که پر از گرد و خاک جمع می شود. با این مدل تخت شما می توانید به راحتی جک را بالا داده و به گردگیری و تمیز کردن آن بپردازید.

معایب تخت خواب جک دار

همانطور که در ابتدا گفتیم این تخت ها از تنوع بالایی برخوردارند و این باعث شده تنوع کیفیتی و قیمیتی در بازار بوجود آید. اما فراموش نکنید که هیچ چیز کم قیمتی بی دلیل نیست و بسیاری برای اینکه محصولشان به فروش برسد کیفیت را فدای کمیت می کنند.

معایب تخت جک دار
معایب تخت جک دار

اگر قصد خرید این نوع تخت خواب ها را دارید باید بدانید که بهترین جنس برای تخت خواب جک دار چوب ام دی اف می باشد.

معایب تخت های جک دار
معایب تخت های جک دار

نکات خرید تخت خواب جک دار

  • در نظر گرفتن جنس چوب
  • ارتفاع سقف اتاق را در نظر بگیرید
  • ترجیحا داخل تخت قفسه بندی داشته باشد
نکات خرید تخت جک دار
نکات خرید تخت جک دار

امیدواریم با مطالعه این مقاله راهنمایی مناسب برای خرید تخت خود داشته باشید.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us