تخت خواب چوبی رنگ سفید

عکس از مدلهای تختخواب چوبی خلاقانه و الهام بخش

تخت های چوبی بطور گسترده ای در اتاق خواب تاثیر گذار هستند و به نوعی می شود گفت بروی همه چیز اتاق تاثیر گذار هستند . به همین جهت باید با دقت و بر اساس سبک و روش زندگی کاربر تهیه شوند .

استفاده از طرح های سفارشی در دکوراسیون چوبی منزل

به دو روش می توان سرویس اتاق خواب خود را تهیه کرد . روش اول خرید از نمایشگاه ها و لوازم پیش ساخته , که کمی بخاطر طرح های از پیش آماده قدرت انعطاف مارا کم می کند .

روش دوم سفارش ساخت لوازم اتاق خواب بر اساس نیاز , و شرایطی که مشتری تعین می کند . مثلا کسی که به کشو های زیادی نیاز دارد می تواند از فضای زیر تخت خواب برای کشو استفاده کند . یا کسی که می خواهد یک تخت دیگر داشته باشد تا برای مهمان استفاده شود می تواند همان کشو را تبدیل به یک تخت خواب کند . پس انعطاف عمل در ساخت سفارشی است ولی از معزلات آن می توان به زمان ساخت و احتمالا سرو کله زدن با سازنده هم بگوییم که برای برخی افراد کار سختی است .

من روش دوم را بیشتر می پسندم چون دقیقا بر اساس اتاقم یک طراحی دقیق انجام می شود و می تونم دقیقا مشخص کنم چه چیزی در کجا و با چه ابعادی ساخته شود .

مثلا در اتاق خواب ما نیاز به فضای راه رفتن داریم , پس اگر اتاق من کوچک است تخت خواب چوبی را کوچکتر و با فاصله بیشتر از میز تحریر و کتابخانه قرار می دهم تا بتوانم به راحتی در حدود کتابخانه و میز تحریر به فعالیت های خود برسم .

هنوز هم می توانید از نمونه های آماده بازاری سرویس خواب خود را تهیه کنید ولی اگر بدنبال یک اتاق خواب مدرن و کاربردی هستید به ادامه این مطلب توجه کنید .

البته گزینه های بسیاری برای سفارشی سازی وجود دارد که می توان به همه آنها در یک طرح 3D پرداخته شود . مهم است ما کار را به دست چه کسی می سپاریم .

هدبرد تخت خواب : برای طراحی یک هدبرد یا هدست تخت خواب نیاز به توجه به همه عناصر موجود در اتاق دارید . نکته مثبت این است که نباید برای هارمونی به نمای ساختمان توجه کنید .

در تصاویر زیر هدبرد تخت و کله پایین تخت نقش اصلی در تزئین دکوراسیون فضا دارند .

مدل تخت خواب چوبی

تخت خواب کلاسیک سفید

تخت خواب

WhatsApp us