تخت های سنتی در دکوراسیون منزل امروزی

مبلمان سنتی , تخت سنتی چوبی ، مبلمان گره چینی دکوراسیون ایرانی

مبلمان سنتی , تخت سنتی چوبی ، مبلمان گره چینی دکوراسیون ایرانی

تخت گره چینی هنر سنتی

دکوراسیون چوبی ، هنرکده فن و هنر ، مبلمان سنتی ، گره چینی

 

این تخت های سنتی را می شود با همان حال و هوای قدیمی شان در خانه استفاده کرد. کوسن ها می توانند رویه های از پارچه های با نقش و طرح ایرانی که اصالت را به دکوراسیون داخلی خانه می آورند داشته باشند، روکش نشیمن تخت هم می تواند پارچه ای قرمز رنگ باشد که حسابی به آن هیجان ببخشد.

این تخت ها با ظاهر جذاب خود می توانند تبدیل به نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی خانه شما شوند، این تخت ها ظاهری متفاوت تر به نسبت دیگر مبلمان های خانه دارند و از این جهت حضور آن ها در خانه می تواند برای شما هم کاربردی باشد و هم باعث زیبا تر شدن ظاهر فضای داخلی خانه شما شود.

تخت های قدیمی و سنتی در نشیمن خانه

اگر برای اتاق نشیمن خانه تان به دنبال کاناپه ای متفاوت می گردید، بهترین پیشنهاد برای تان همین تخت های سنتی و قدیمی که ظاهری نو و مدرن دارند؛ است. این تخت ها آرام و ساکت گوشه از نشیمن خانه تان می نشینند ولی توجه و نظر دیگران را به خود جلب می کنند، برای این تخت های سنتی می شود میز های جلو مبلی متفاوت و مقرون به صرفه ای تهیه کرد تا زیبایی آن ها زیر سوال نرود.

جشنواره ای از رنگ ها روی تخت های قدیمی

جنس بیشتر این تخت های قدیمی از چوب است و این به این منظور است که این تخت ها می توانند به هر رنگی که شما اراده کنید در بی آیند، آبی، سبز، سفید هر کدام که شما بخواهید، بعد ازآن هم می توانید کوسن ها را طبق همان رنگ ها انتخاب کنید و جشنواره از رتنگ ها را به واسطه حضور این تخت های سنتی در دکوراسیون داخلی خانه ان داشته باشد.

منبع:Chidaneh.com

 

WhatsApp us