تزئین اتاق نشیمن کوچک در بهترین حالت هم کاری دشوار است . شما باید حتی در حین اطمینان از به خطر نیفتادن سبک انتخابی خود ، تعادل کاملی بین شکل و عملکرد پیدا کنید . ایده این نیست که کاملاً فضایی را پر کنید که به شما امکان می دهد یک قطعه مبلمان انتخابی یا یک کار هنری را به آن اضافه کنید . شما در نظر بگیرید فضا همیشه انعطاف پذیری بیشتری در تزئین دارد . اما در قلب هر اتاق نشیمن عالی و کوچکی ، مبل قرار دارد که می توان بقیه اتاق را به راحتی در اطراف آن طراحی کرد . مبل بزرگ یک نقطه کانونی و یک قطعه مرکزی ارائه می دهد که به طور کلی کل فضای زندگی ” هاله ” غالب آن را تعریف می کند .

چگونه مبل مناسب برای اتاق نشیمن کوچک پیدا می کنید ؟

مبل کوچک نقطه کانونی اتاق نشیمن متوسط ​​است . حتی اگر در بعضی مواقع پس زمینه ، دیوارهای پایه و سایر ویژگی هایی باشد که در نهایت کانون توجهات را به خود اختصاص می دهند . برنامه ریزی برای تزئین اتاق نشیمن کوچک با مبل شروع می شود و این امر هر انتخاب دیگر را بسیار آسان می کند . انتخاب مبل به سبک ، فضای موجود ، ابعاد اتاق و نور نیز بستگی دارد .

مقاله ما را بخوانید و برخی از بهترین ایده های کوچک مبل نشیمن را کشف کنید حتی اگر ما نکات مفیدی را در سازماندهی فضای زندگی خود به شما ارائه دهیم – باز هم شما هستید که کنار رنگ مبل و دکوراسیون باید انتخاب های دیگری هم داشته باشید به شما توصیه می کنیم ، از انتخاب رنگ خجالت نکشید .

هوش تزئینی متعارف می گوید : که شما باید از بسیاری از رنگ های روشن در اتاق نشیمن کوچک دوری کنید و ما تمایل داریم با آن موافق باشیم . اما این بدان معنا نیست که انتخاب های مبل شما باید فقط به رنگ های خنثی محدود شود . یک مبل روشن و رنگارنگ یک روند تزئینی گرم است که بسیاری ، آن را در سراسر کره زمین پذیرفته اند و تابستان امسال می توانید با یکی از آنها در فضای کوچک زندگی ، به آن بپیوندید . نگران زیاد بودن اتاق با رنگ زیاد نباشید . تا زمانی که بقیه قسمت های زمینه را تا حد ممکن بدون سر و صدا و خنثی نگه دارید ، می توانید به راحتی با آن نیمکت درخشان قرمز یا آبی پررنگ کار کنید .

دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک
دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک

در کنار مبل شما از یک کتابخانه چوبی زیبا و دیوار برای جدا سازی استفاده می کنید ، در کنار دیوار بوفه چوبی سفید رنگ بهترین گزینه برای نشان دادن سلیقه شماست .

 نور-و-روشنایی-طبیعی-در-اتاق-نشیمن
نور-و-روشنایی-طبیعی-در-اتاق-نشیمن

مثل همیشه ، روشنایی کلید اصلی اینجاست و شما فضایی نمی خواهید که نور طبیعی محدود به همراه یک لایه هموار از نور مصنوعی وجود داشته باشد . این باعث می شود که احساس خفگی احتمالی در محل زندگی کوچک وجود نداشته باشد و شما یک محیط شاد و خوشحال داشته باشید که فقط مربوط به رنگ های خنثی نباشد .

اتاق نشیمن با درب های سفید رنگ
اتاق نشیمن با درب های سفید رنگ

در کنار مبل آبی رنگ میز وسط چوبی و دربهای سفید چوبی زیبای اتاق نشیمن کوچک را چندین برابر می کند .

آپارتمان کوچک
آپارتمان کوچک

مقطعی آزمایش شده

ما بسیاری از قسمتهای کوچک آپارتمان شما را که بشود استفاده کرد انتخاب می کنیم . قسمتی با ضعف کم و اندازه اشتباه می تواند بسیار ناخوشایند باشد . اما یکی از ابعاد مناسب می تواند از آن گوشه فراموش شده در فضای زندگی استفاده کند و این کار را انجام دهد بدون اینکه از زیبایی شناسی کلی دور شود . این باعث می شود که هر متر مربع با ارزش در وسط اتاق آزاد شود و همچنین از انعطاف پذیری بیشتری در طراحی برخوردار شوید . بخشهایی که در صورت لزوم به داخل تخت باز می شوند ، در آپارتمانهای کوچک استودیویی که همان قسمت اتاق خواب و اتاق نشیمن کار می کنند ، کاربرد بیشتری دارند !

اتاق نشیمن با مبلمان سفید
اتاق نشیمن با مبلمان سفید

مبل سفید و میز بوفه چوبی سیاه رنگ می تواند گزینه ای باشد که هر کس را وسوسه می کند اتاق نشیمن خود را به این سبک طرح بزند .

دفتر خانگی چوبی
دفتر خانگی چوبی

در کنار مبل آبی رنگ میز وسط چوبی قهوه ای و دفتر خانگی کوچک قهوه ای با طبقاتی که می تواند دستگاههای برقی شما را در خود جای دهد .

اتاق نشیمن کلاسیک
اتاق نشیمن کلاسیک

مبل آبی روبروی ستون های زیبای چوبی و بوفه چوبی با کمد و پایه های باریک زیبای یک طرح کلاسیک را به این زیر شیروانی جذاب می دهد ، طاقچه های کوچک می تواند اتاق نشیمن را منظم کند .

ساده و خنثی نگه داشتن آن

طرفدار مبل روشن و پرشور نیستید ؟ بخشی با ابعاد اتاق نشیمن شما متناسب نیست ؟ نگران نباشید زیرا ما یک راه حل داریم که تقریباً در هر فضای کوچک زندگی در همه جا کار می کند – مبل کوچک با رنگ خنثی . این یکی نجات دهنده زندگی است و شما نیازی به سبک یا مضمون خاصی با این کاناپه ندارید . مبل در سایه های سفید ، خاکستری ، بژ یا مشابه خاموش می تواند با انواع سبک ها و در اتاق ها در اندازه های مختلف به خوبی کار کند . هنگامی که از مبل در این رنگ ها استفاده می کنید ، اجتناب ناپذیر بودن مبلمان اطراف آن یا افزودنی های هنری دیواری خلاقانه هستند که بیشترین تأثیر بصری را دارند . اما این یک شرط بندی مطمئن و محکم است که شما را از انجام تزئین مجدد به میزان زیاد نجات می دهد .

اتاق نشیمن با مبلمان خاکستری
اتاق نشیمن با مبلمان خاکستری

مبل خاکستری و میز وسط چوبی قهوه ای به میز چوبی بزرگ و دارای طبقه تلویویزن زیبای می دهد . قرنیزهای چوبی و ستون های چوبی به رنگ زیر تلویویزنی و میز چوبی بهترین گزینه برای انتخاب اتاق نشیمن شماست .

مبل خاکستری طرحدار در کنار بوفه چوبی طرح کلاسیک و میز کنز چوبی بهترین گزینه برای اتاق نشیمن کوچک شماست .

دکوراسیون چوبی کوچک
دکوراسیون چوبی کوچک

مبل کوچک روبروی دکوراسیون چوبی تلویویزن زیبای خاصی به این اتاق نشیمن زیبا داده اند .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : طراحی چوبی ، مبلمان چوبی ، میز کناری چوبی ، کتابخانه چوبی ، میز تلویزیون چوبی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us