• با امضای تفاهم‌نامه‌ای صورت می‌گیرد

تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید با ظرفیت اشتغال ۱۵۰۰ نفری

  • دوشنبه, 18 خرداد 1394
تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید با ظرفیت اشتغال ۱۵۰۰ نفری

تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید با ظرفیت اشتغال ۱۵۰۰ نفری

صندوق کارآفرینی امید (همان مهر امام رضا سابق) در تفاهم‌نامه‌ای با یک مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تا سقف یک میلیارد تومان برای ۱۰ نفر برای نمایندگی‌های فعال این مجموعه با هدف ایجاد اشتغال پرداخت می‌کند.
مهدی سلامت مدیرعامل رستوران‌های زنجیره‌ای 3 سین در نشست مطبوعاتی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید (همان صندوق مهر امام رضا(ع) سابق) اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید با نگاهی حمایتی به موضوع اشتغال و توسعه کسب و کارهای خرد تسهیلات قرض‌الحسنه برای نمایندگی‌های این مجموعه رستوران‌ها در نظر گرفته است.

وی افزود: اولین شعبه این رستوران زنجیره‌ای در 15 اسفند سال 92 در نیاوران افتتاح شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

مدیرعامل مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای 3 سین در تشریح فعالیت‌های خود تاکید کرد: در این مجموعه رستوران‌ها غذای سالم تولید می‌شود که هر کدام از آنها اشتغال بین 7 تا 10 نفری دارد.

وی افزود: برای هر نمایندگی طبق تفاهم‌نامه امضا شده 100 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده و تا پایان شهریور ماه 95، 100 شعبه راه‌اندازی خواهد شد.

سلامت با بیان اینکه غذاهای تولید شده ایرانی و بدون استفاده از سوسیس، کالباس و روغن به مشتریان عرضه می‌شود گفت: نحوه ارایه نمایندگی به اشخاص طبق استانداردهای بین‌المللی بوده و باید افراد متقاضی شرایط لازم را داشته باشند.

وی گفت: افرادی که متقاضی دریافت نمایندگی هستند با مراجعه به سایت از شرایط آگاه شده و مراحل دیگر را طی خواهند کرد.

سلامت تاکید کرد: در فاز نخست 100 میلیارد ریال تسهیلات اعطا خواهد شد و در ادامه 90 میلیارد ریال دیگر طبق تفاهم‌نامه به نمایندگی‌های متقاضی تسهیلات قرض‌الحسنه 4 درصد پرداخت خواهد شد.

اخبار صنایع

WhatsApp us