مزایای تکنولوژی در آشپزخانه های مدرن

1 ژوئن 2017توسط PD آشپزخانه

آشپزخانه های مدرن دارای مزیت افزوده تکنولوژی یکپارچه، پخت و پز و صرف وقت با هم به عنوان یک خانواده آسان تر با صرفه جویی در وقت و استرس شما. آشپزخانه های جدید را می توان طراحی کرد تا از تکنولوژی بیشتر بهره مند شود و به فضای شما اجازه می دهد که نقاط قدرت و طرح های مناسب برای لوازم و ویژگی های فای را در اختیار شما قرار دهد و گزینه های خود را باز کنید.

اگر شما به دنبال ساخت یک آشپزخانه مدرن تر برای مطابقت با نیازهای خود هستید، مهم است که چگونه تکنولوژی می تواند این اتاق فوق العاده مهم در خانه شما را شکل دهد. بسیار کارآمد، می توان آن را توسعه داد تا یک مرکز جذاب و جذاب در آینده با تمام مزایایی که می خواهید انتظار داشته باشید.

در اینجا ما بینش منحصر به فرد از طراحان آشپزخانه مبتنی بر Sussex PD Kitchens را در مورد جنبه های مهم آشپزخانه تکنولوژی باهوش ایجاد می کنیم.

عناصر “هوشمند” را در نظر بگیرید:

قابلیت اتصال / فای (IE زیمنس اتصال)
شیرهای رایگان (بهداشتی) را لمس کنید
ایستگاه های شارژ (DuPont)
تکنولوژی هوشمند (یخچال و فریزر، اجاق گاز و غیره)

اتصال

در حال اتصال، در حال حاضر یک شیوه زندگی است، از اسکایپ به دسترسی ثابت نزدیک به اینترنت ما لذت می برند. استفاده از این واقعیت به نفع ما در آشپزخانه منطقی است.

اینترنت اکسپلورر زیمنس سیستم اتصال خانگی نوآورانه و فوق العاده عملی است. با اتصالات زیمنس متصل می توانید از طریق برنامه Home Connect برنامه آشپزخانه خود را مدیریت کنید. احتمالات مفید عبارتند از نگاه کردن به یخچال خود را از کار برای بررسی اینکه آیا شما شیر در سهام، یا داشتن ماشین لباسشویی بصری خود را انتخاب بهترین برنامه برای چرخه بعدی خود را.

مزیت عظیم این سیستم کارآیی است و در نتیجه میزان زمان صرفه جویی می کند. هنگامی که شما می توانید فر خود را از دفتر خود تهیه کنید، زندگی بسیار انعطاف پذیرتر می شود و آشپزخانه شما واقعا برای شما کار می کند.

با توجه به محبوبیت تکنولوژی های هوشمند، به این معنا است که لوازم و ویژگی های جدید برای اکثریت قریب به اتفاق افراد در دسترس هستند، نه چیزی که قطع شده و برای چند نفر خوش شانسی ساخته شده است. همانطور که در اغلب موارد در نزدیکی گوشی شما قرار دارد، شما نیز ممکن است بتوانید کارهای خود را انجام دهید و بعد اوقات فراغت خود را ذخیره کنید.

اتوماسیون

روشنایی سفارشی و تنظیمات پیش تنظیم شده از اجاق تنها برخی از نکات برجسته از چیزی است که می تواند به یک آشپزخانه مدرن، “هوشمند” برنامه ریزی شده است. هنگامی که آشپزخانه شما فای را فعال می کند، می توانید چراغ های خود را از طریق تلفن خود به طور اتوماتیک و حتی سنسورهای حرکت را فعال کنید تا زمانی که کسی در اتاق است، صرفه جویی در هزینه های انرژی انجام شود. حتی ممکن است قبل از پختن اجاق گاز به دمای مناسب برای پیش گرم شدن، همانند IE Ziemens Connect، همه از راحتی مبل خود استفاده کنید. این به شما اجازه می دهد تا پس از کار با استرس تنبیه کنید و وقت بیشتری را با عزیزانتان صرف کنید.

همانطور که از گوشی خود استفاده می کنید، این نیز یک تصمیم عالی برای ایجاد شمارنده های هوشمندانه است تا بتوانید تلفن خود را با سادگی بر روی شمارنده خود بسنجید. این ها از DuPont، که به عنوان Corian Charging Surfaces شناخته می شود، در دسترس هستند. آنها نگاه زیبا و بی سیم به طور خودکار گوشی خود را شارژ می کنند، به این معنی که شما مجبور نیستید آن را به فکر دوم.

اساسا، اتوماسیون، حتی اگر آن را فقط لولا نرم نزدیک در زیر شلواری، ارائه می دهد احساس آزادی و می تواند احساس بسیار آزاد وقتی که برای اولین بار نصب شده است.

اعتبار: buildinginnovations.us.dupont.com
سبک

بالا بودن سطح، آشپزخانه های مدرن و لوازم خانگی طراحی شده اند که در خانه شما فوق العاده ظاهر می شود، یا با پیچ و تاب و یا مرسوم، ساده و ساده. حجاب های WiFi احتمالا بهترین نمونه از این است؛ آنها با استفاده از سنسورها برای به روز کردن شما در زمان و دمای آشپزی باقی مانده کار می کنند و طیف وسیعی از مدل های تمیز و براق در بازار وجود دارد.

این سیستم های کارآمد نیز صرفه جویی در فضا و کاهش اختلاط در آشپزخانه شما، به این معنی ارائه کلی بهبود خواهد یافت. گزینه های اضافه شده برای اضافه کردن قطعات بیانیه برای مطابقت اتصالات جدید به عنوان شما فضای بیشتری برای خلاقیت باز کنید. شاید مهمتر از همه برای زوج های جوان، شما می توانید علامت خود را بر روی یک ملک ایجاد کنید و آن را در زمان نوسازی زیبا به حال حاضر به ارمغان بیاورید.

به عنوان یک قاعده کلی، شما می خواهید تکنولوژی را به طراحی که شما ترجیح می دهید، ادغام کنید، و برخی از وسایل را برای نشان دادن کیفیت آنها، و پنهان کردن جنبه های دیگر «پشت صحنه» خواهید داشت. از مرحله برنامه ریزی تا به اتمام رساندن این امر می تواند برای اطمینان از رضایت شما از تکنیک و سبک طراحی نهایی باشد.

زندگی لوکس

داشتن دستگاه های مربوط به اینده که برای شما و خانواده کار می کنند، ظهور لوکس است و شما را در خط مقدم چیزی ویژه ای قرار می دهد؛ خانه های هوشمند بدون شک، آشپزخانه جایی است که تکنولوژی بیشترین کاربرد و سازگاری با اکثر لوازم الکترونیکی را دارد. هنگامی که طراحی می شود، اگر طرح را در نظر بگیرید، می توانید بیشترین کارها را انجام دهید.

یک سرمایه گذاری که نه تنها به آشپزخانه منجر می شود، سیستم های خلاء مرکزی، از قبیل تولید Electrolux است. با نقاط دسترسی در سراسر خانه، شما لازم نیست که حمل جارو برقی از پله ها و البته، به آشپزخانه. این یک لوکس است که به این معنی است که شما فقط می توانید یک اتاق یا تعداد زیادی از اتاق ها را به عنوان و زمانی که از اموال خود عبور می کنید را آزاد کنید و از یک خانه طولانی با تمیز با یک خلاء استاندارد آزاد کنید.

بدون استرس

همه مزایا با هم ترکیب می شوند زمانی که شما یک روز شلوغ و یا میزبانی یک مهمانی شام برای کاهش استرس خود را. شما می توانید کارهای آشپزخانه را به طور خودکار در حالی که شما در حال خرید و یا در سالن ورزش اتوماتیک است، بنابراین شما تا به حال شروع به سر در هنگام ورود به خانه و هنگامی که مهمانان می رسند، شما مجبور به صرف زمان زیادی را از آنها و غذا آماده. تمام برنامه های مورد استفاده نیز می توانند با اقدامات ایمنی کودک، برای آرامش بیشتر از ذهن بسته شوند.

در نهایت، آشپزخانه با استفاده از فن آوری یک راه عالی برای بهبود راه خانه خود را برای شما کار می کند و آزاد کردن زمان شخصی خود را در خارج از کار. زندگی ساده تر، آنها نیز مطلوب، آشپزخانه های شیک است که دوستان و خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد. همانطور که بیشتر و بیشتر مردم بر روی گوشی های هوشمند متکی هستند، آنها واقعا آشپزخانه های آینده هستند.

در آشپزخانه PD Paul Rimmer مشاوره ای در مورد طراحی و نصب آشپزخانه، از جمله تکنولوژی یکپارچه برای خانه های مدرن ارائه می دهد.

ایمیل: info@pdkitchens.co.uk

وب سایت: http://www.pdkitchens.co.uk/kitchens/modern/
دسته بندی ها

شیوه زندگی آشپزخانه
برچسب ها
نوآوری
فن آوری
روند

WhatsApp us