داشتن یک بوفه زیبا در اتاق نشیمن و یا پذیرایی چند کاربرد و مزیت برای خانه شما خواهد داشت. با داشتن آن می توانید هم تاثیر زیادی بر زیبایی دکوراسیون داشته باشید و هم ظروف و مجسمه های لوکس خود را به نمایش بگذارید و محلی برای ذخیره سازی ظروف خود داشته باشید. در این مطلب جدیدترین بوفه های لوکس و کاربرد آنها را معرفی خواهیم کرد.

برای اینکه یک بوفه خوب بخریم چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

برای اینکه یک بوفه خوب چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ کیفیت خریداری کنید باید ابتدا با یک سری نکات باید آشنا باشید که در ادامه این موارد را بررسی می کنیم.

نکات مهم برای خرید بوفه
نکات مهم برای خرید بوفه

ابعاد خانه را در نظر بگیرید

سایز و ابعاد بوفه مانند مبل و کاناپه باید متناسب با ابعاد خانه و اتاق نشیمن باشد. در نتیجه پیش از خرید حتما و حتما مکانی را برای بوفهخود در نظر بگیرید تا به هنگام خرید یک بوفه بیش از حد بزرگ و یا بیش از حد کوچک انتخاب و خریداری نکنید.

نکات خرید بوفه چوبی
نکات خرید بوفه چوبی

جنس چوب یک بوفه خوب را بشناسید

اگر به دنبال یک بوفه با کیفیت و مقاومت بالا می خواهید ابتدا باید با انواع چوب ها آشنا باشید که برای این کار می توانید مقاله ما را مطالعه کنید تا بهترین متریال و چوب را برای بوفه انتخاب نمائید.

متناسب با دکوراسیون منزل انتخاب کنید

سعی کنید متناسب با مبلمان و کنسول و یا وسایل چوبی دیگر اتاق نشیمن و پذیرایی خود بوفه را خریداری کنید تا دکوراسیون و هارمونی زیبایی داشته باشید.

از طرف دیگر بوفه ها از تنوع بالایی برخوردارند که برای هر سبک و سلیقه و دکوراسیونی متناسب می باشند. در ادامه انواع این بوفه های جدید و زیبا را معرفی خواهیم کرد.

انواع بوفه های لوکس و مدرن

بوفه چوبی مدرن

اگر دکوراسیون اتاق نشیمن و منزل شما سبکی مدرن دارد می توانید بوفه خود را به همین سبک و مدرنیته خریداری کنید. در نمونه های زیر برخی از بوفه های چوبی مدرن را مشاهده می کنید.

انواع بوفه های مدرن
انواع بوفه های مدرن
بوفه مدرن
بوفه مدرن
بوفه های لوکس و مدرن
بوفه های لوکس و مدرن

بوفه چوبی و کوتاه

در سال های اخیر این بوفه های لوکس کوتاه بسیار مورد استقبال قرار گرفته و جزء پر فروش ترین بوفه ها به شمار می آید. همچنین به دلیل فضای کمی که در خانه اشغال می کند مناسب برای خانه های بسیار کوچکی چون میکرو آپارتمان ها تا خانه های بزرگ می باشد.

بوفه های چوبی و کوتاه
بوفه های چوبی و کوتاه
بوفه های کوتاه
بوفه های کوتاه

بوفه های سلطنتی

از بوفه های سلطنتی می توانید برای دکوراسیون های کلاسیک استفاده کنید. عموما این سبک بوفه ها بر خلاف بوفه های کوتاه به فضای بیشتری احتیاج دارند و ابعاد آنها بزرگتر از بقیه انواع بوفه می باشد.

 انواع بوفه های سلطنتی
انواع بوفه های سلطنتی
بوفه های سلطنتی
بوفه های سلطنتی

بوفه های اسپورت

اگر خانه شما سبک اسپورتی دارد و نمی خواهید بوفه های رسمی و سلطنتی داشته باشید این بوفه های فانتزی و اسپورت برای شما خانه تان بسیار مناسب می باشد. این بوفه ها از تنوع بالایی در طرح و ابعاد و رنگ دارند.

بوفه های فانتزی
بوفه های فانتزی

بوفه های قفسه ای و بدون شیشه

در واقع می توان این بوفه ها را در دسته بوفه های اسپورت و فانتزی قرار داد اما در این دسته از بوفه های لوکس که بسیار ترند هستند هیچ گونه درب شیشه ای وجود ندارد و بوفه به حالت قفسه می باشد.

بوفه های قفسه ای و بدون درب
بوفه های قفسه ای و بدون درب
بوفه های لوکس قفسه ای
بوفه های لوکس قفسه ای
بوفه های ویترینی
بوفه های ویترینی

امیدواریم این مطلب مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفته باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us