اگر فضای شما اجازه دهد ، یک جزیره آشپزخانه برای هر آشپزخانه – بزرگ یا کوچک – قابل تغییر است  . آنها فقط یک کانون در آشپزخانه نیستند بلکه یک مرکز مهم کار نیز هستند . این فضای مستقل یک جایگاه آماده سازی غذای جدا نشدنی است . این همچنین راه حل های قفسه بندی را ارائه می دهد و در صورت لزوم صندلی های اضافی را فراهم کنید .

بنابراین ، اگر به فکر افزودن یکی به آشپزخانه خود هستید ، دریغ نکنید . و امروزه با وجود بسیاری از سبک ها و گزینه ها ، مطمئنن می توانید بهترین را انتخاب کنید  شما می توانید یک جزیره آشپزخانه  انتخاب کنید که به فضای آشپزخانه شما جلوه زیبای بدهد .

یک جزیره آشپزخانه میز قصابی روی چرخ ها

میز جزیره آشپزخانه برای قصابی
میز جزیره آشپزخانه برای قصابی

قرار دادن جزیره آشپزخانه خود در بالای برخی چرخ های چرخدار یک ایده عملی است . اگر فضای کمی داشته باشید و برای مرتب کردن فضا به مبلمان متحرک نیاز داشته باشید ، درست است . این جزیره آشپزخانه یک کابینت دست دوم با در و کشو ساخته شده است . پیشخوان یک میز قصابی از چوب افرا ضخیم با یک سطح دانه ای است که ارزش زیبایی به میز اضافه می کند . رنگ زمرد خیره کننده باعث زیبایی بیشتر آن شده و آن را به یک ویژگی برجسته در آشپزخانه تبدیل می کند .

جزیره آشپزخانه کاملاً کاربردی به نظر جالب می رسد

جزیره آشپزخانه با کاشی های رنگی
جزیره آشپزخانه با کاشی های رنگی

با حرکت بدون محدودیت در آشپزخانه ، آشپزی را بهترین و لذت بخش ترین  زمان  روز خود کنید . جزیره آشپزخانه خود را با انبار کافی بسازید ، که همچنین می تواند دامنه آشپزی شما را نیز در خود جای دهد . به شما این امکان را می دهد که هنگام انجام کارهای روزمره خود بدون نقص حرکت کنید . با افزایش طول آن ، می توانید صندلی اضافی اضافه کنید و همچنین آن را به یک مکان ناهار خوری تبدیل کنید . یک جزیره آشپزخانه کاربردی مانند این فضای شما را به حداکثر می رساند و آن را لوکس و الهام بخش تر می کند .

اگر سعی دارید خودتان کاری انجام دهید ، پس داشتن کمی مهارت نجاری یک مزیت است . جزایر آشپزخانه هزینه بالایی دارند و هیچ بحثی در این باره وجود ندارد . اما با داشتن مواد مناسب و همچنین مقداری حوصله ، می توانید با قیمت کمتر به همان ظرافت برسید . پانل های ما طرح های شیکی هستند که می توانید در یک جزیره آشپزخانه ترکیب کنید . به عنوان مثال این جزیره آشپزخانه پیچیده را در نظر بگیرید . آن را با کوارتز یا گرانیت بپوشانید ، و آن دسته از آشپزخانه هایی را خواهید دید که اسباب و اثاثیه شما در آن جلوه می کند .

جزیره آشپزخانه برای یک پادشاه مناسب است

این جزیره آشپزخانه با پایه های کاج سنگین ، یک میز ضخیم و فضای باز ، یکی از این نوع است . از ساختاری محکم و پایه چوبی محکم برخوردار است که مکمل آشپزخانه ای با مضمون روستایی است . یک روکش بلوط براق ظاهر را کامل می کند که با کف آشپزخانه نیز هماهنگی دارد . علاوه بر این ، فضای قفسه باز در زیر مکان مناسبی برای به نمایش گذاشتن ظروف نقره ای و ظروف آشپزخانه است .

طرح برای جزیره فعلی آشپزخانه خود

اگر یک جزیره آشپزخانه با ظاهری زیبا دارید ، با یک تغییر کوچک می توانید فضای خود را صیقلی نشان دهید . نیازی به خراب کردن آن و شروع دوباره نیست . می توانید به سادگی آن را از بین ببرید ، جزئیات هیجان انگیزی به آن اضافه کنید و سپس بگذارید تا یک پایان تازه به خود بگیرد . کاشی های سنگی ، بدون شک ، می توانند ظاهر کاملاً پیچیده ای برای جزیره آشپزخانه شما ایجاد کنند .

به عنوان مثال ، این جزیره آشپزخانه با دال های سنگی روکش مصنوعی و همچنین نرده های قفسه روستایی به شکل شیک خود می رسد . همچنین تفسیری روستایی – مدرن نشان می دهد که بر اهمیت آن در فضای آشپزخانه تأکید می کند .

یک جزیره آشپزخانه  با پیشخوان گسترده

اگر می خواهید برای صرف غذای معمولی صندلی به جزیره آشپزخانه خود اضافه کنید ، بالا بردن ارتفاع میله مزیت دارد . برای یکبار همهمه در ظرفشویی شما را پنهان می کند و به عنوان یک تقسیم کننده اتاق عمل می کند . اگر سینک ظرفشویی نصب کرده باشید ، از پاشیدن آب به طور اجتناب ناپذیر روی میز جلوگیری می کند . این جزیره آشپزخانه جز زیبایی و شیکی  این آشپزخانه مدرن است . صندلی های مخمل خواب دار روی میز پیشخوان نواری همچنین یک ارزش رسمی و کاربردی به طراحی می بخشد .

شبه جزیره آشپزخانه را با قفسه اضافی به دلخواه خود در آورید

کمی قدیمی به نظر می رسد ، اما این جزیره آشپزخانه جذاب ، فضای جدی به این آشپزخانه مدرن می بخشد . این یک جعبه چوبی و آب و هوای بیرون کشیده شده برای ذخیره سازی بدون سوال بهترین است . این جزیره آشپزخانه با بافت چوبی در آشپزخانه شما  ، واقعاً شور و نشاطی برای کل فضا ارائه می دهد .

کابینت های پایه مبلمان عالی هستند

 برای داشتن  جزیره آشپزخانه خود همیشه لازم نیست عجله کنید با حوصله پیش بروید . شما می توانید برخی از قطعات ارزان قیمت مانند کابینت های پایه را در بازار پیدا کنید که پروژه های بسیار خوبی برای شروع کار هستند . شما فقط می توانید آن را بصورت سفارشی در یک پروژه بی حد و حصر با سبک هایی متناسب با سلیقه خود طراحی کنید .

روستایی و منحصر به فرد

این جزیره آشپزخانه با چند قفسه رو به پائین ، بالارونده بسیار پرکابرد است  . این کشوی کشویی منحصر به فرد به عنوان فضای ذخیره سازی بهترین است . به نظر رسمی ، در عین حال شیک و زیبا است . می توانید این را از چوب کاج درست کنید و روی آن را با یک  صفحه بتونی بپوشانید . با داشتن این جزئیات چوبی و قابلیت مدرن ، مطمئناً قطعه ای پیشرفته برای فضاسازی فضای آشپزخانه شماست

آن را از سنگ مرمر و شیشه بسازید

جزیره آشپزخانه از سنگ مرمر
جزیره آشپزخانه از سنگ مرمر

ظرافت در این جزیره آشپزخانه  استثنایی است . یک ویترین شیشه ای در یک طرف بهترین مکان برای نمایش مجموعه وسایل آشپزخانه شما است . طرف دیگر کشوهای محکم را برای نگهداری از بی نظمی های دیگر در خود جای داده است . یک کانتینر سنگ مرمر جلوه این قطعه مبلمان آشپزخانه پیچیده اما کمرنگ را کامل می کند .

تمام چوب جامد را بکار بگیرید

اگر اقابلیت استفاده  برای قطعات پرکاربرد را  دارید ، یک جزیره آشپزخانه تمام چوبی می تواند یک کار رضایت بخش باشد . این جزیره آشپزخانه از چوب بلوط دست ساز با سطح جامد و بافت و پایه های پایه عظیم هر اینچ روستایی است . آن را با دستگیره های کشوی برنجی ببندید و به سبک زندگی روزهای خوب دست خواهید یافت .

کوچک اما راضی کننده با عملکرد

اگرچه به نظر می رسد یک منطقه آماده سازی غذا باشد ، این جزیره آشپزخانه حداکثر پتانسیل را در زیر آشپزخانه دارد . یک طرف مبلمان قفسه نگهداری وسایل مختلف را در خود جای داده است . انتهای عقب نیز دارای یک برآمدگی برای جای دادن در صندلی ها است . قسمت جلویی آن دارای کشوهای کشویی است که به طرز هوشمندانه ای برای تهیه انواع وسایل آشپزخانه و ملزومات طراحی شده است . این جزیره آشپزخانه کاملا بسته بندی شده و کاملاً کاربردی یک قطعه هوشمند برای معرفی به فضای آشپزخانه شما است .

یک مرکز آشپزی اختصاصی

اگر فضای کف آشپزخانه وسیعی دارید ، ایده های برای دکوراسیون چوبی مدام در حال چرخش است . شما می توانید با ساختن یک مرکز آشپزی اختصاصی از آن نهایت استفاده را ببرید . مانند این جزیره نرم و صاف آشپزخانه که یک ویژگی چشمگیر را به آشپزخانه تزریق می کند . در حالی که همه صاحبان خانه های سخت افزاری چشم نواز ، از هر فضای ممکن استفاده می کنند . پیچیده و کاربردی ، این یک قطعه زیبا برای سرمایه گذاری مهارت و پول شماست .

ویژگی ها

یک جزیره آشپزخانه فضای شما را با ویژگی های کاربردی پر می کند . همچنین می تواند فضا را به حداکثر برساند و نقطه کانونی را در قسمت آشپزخانه ایجاد کند . شما می توانید شبه جزیره آشپزخانه خود را از ابتدا شروع کنید . یا ممکن است میزها و کابینت های موجود را که فضای شما را تکمیل می کنند ،  اولویت قرار دهید . روش های زیادی وجود دارد که می توانید قلب خانه خود را به گوشه ای الهام بخش تبدیل کنید . الهام بخش عالی می تواند از جزایر آشپزخانه باشد که در حال تبدیل شدن به مبلمان ضروری و همچنین مناطق کار هستند .

نوشته شده توسط : فیروزه پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us