مبلمان های گلس مشهور است که باعث می شود فضاها بزرگتر و بازتر به نظر برسند و همین امر باعث می شود که این میز به ویژه مناسب اتاق های نشیمن باشد که همیشه از فضایی مطبوع استقبال می شود . از این لحاظ ، یک میز جلو مبلی های گلس یک نقطه کانونی بالقوه فوق العاده است . مطمئن نیستید که از نظر طراحی چه انتظاراتی از چنین گزاره ای دارید؟ شاید این مثال ها بتوانند به برخی از سوالات شما پاسخ دهند.

دانا یک میز جلو مبلی پر زرق و برق است که دارای یک قاب رنگی با سطوح آینه ای است. این میز ساده و مستطیلی است که به این معنی است که خانه شما را بدون زحمت زیبا می کند ، بدون اینکه جلوه بیش از حد آشفته ای به آن بدهد ، حس پیچیده ای به آن می بخشد.

میز Sola کاملاً های گلس نشده است اما از این قاب چوبی مصنوعی سفید برخوردار است که به آن حضور پررنگ و ظریف و همچنین شخصیت بسیار زیادی می بخشد . قسمت بالایی آن آینه کاری شده و پهلوها و حتی پاها نیز همینطور.

میز Sola
میز Sola

این میز کوکتل شیک و ظریف ، آوا است ، یکی از نفیس ترین میزهای آینه دار موجود. این یک میز عالی برای مبل راحتی است که می توانید از راه دور از چیزهای دیگر به راحتی استفاده کنید اما در انواع دیگر فضاها از جمله دفاتر ، سالن ها یا راهروها نیز می تواند به همان اندازه کاربردی باشد . قاب خمیده ظاهری کاملاً جذاب و معاصر می دهد.

میز کوکتل
میز کوکتل

در مورد میز جلو مبلی ریان ، در واقع با تزیینات گل میخی که بیشتر خودنمایی می کنند ، تا حدی توجه را از طرح های گلس میز هدایت می کنند که در غیر این صورت مشخصه اصلی این قطعه بود.

میز جلو مبلی ریان
میز جلو مبلی ریان

اگر ایده یک میز چوبی های گلس را دوست دارید اما هنوز کاملا آماده نیستید که همه چیز را کنار بگذارید و اجازه دهید میز جلو مبلی به کانون اتاق نشیمن تبدیل شود ، شاید یک میز چوبی کوچک برای آنچه که در ذهن دارید مناسب باشد . جدول مونارک ممکن است همان چیزی که می خواهید باشد.

میز چوبی های گلس
میز چوبی های گلس

یک نکته جالب در مورد میزهای جلومبلی های گلس این است که آنها فضای اطراف خود را منعکس می کنند و شامل مواردی مانند فرش منطقه ، مبل ، صندلی ، وسایل روشنایی و اساساً هر چیز دیگری است که در اطراف میز پیدا می شود . شما می توانید از این نقطه قوت به خوبی استفاده کنید.

مزایای میز های گلس
مزایای میز های گلس

میز جلو مبلی لزیو دارای همان نوع تزئینات گل میخی مانند ریان است اما طراحی آن از این نظر که یک قاب باز با طرح هندسی ساده دارد متفاوت است اما هنوز هم چشم نواز است . دو کشو دارای طرح های آینه ای مطابق با اضلاع و صفحه ی میز هستند . آنها همچنین دارای دسته های چرمی نرم هستند که به طور خاص جلوه خاصی به میز می دهد.

میز جلو مبلی لزیو
میز جلو مبلی لزیو

این دقیقاً یک میز های گلس نیست اما ظاهر آن را خیلی دوست داریم بنابراین به هر حال آن را به شما نشان خواهیم داد . رنگ جیوه ای کاملاً ظریف دارد و به میز جلوه ای شیک و یکپارچه می بخشد که با دکورهای الهام گرفته از نوردیک بلکه با انواع سبک های دیگر نیز مطابقت دارد.

میز های گلس رنگ جیوه ای
میز های گلس رنگ جیوه ای

وقتی به آن فکر می کنید ، یک میز جلو مبلی های گلس فرصتی مناسب برای افزودن جلوه ای جذاب و شیک به یک اتاق نشیمن مدرن ارائه می دهد . علاوه بر این ، طراحی آن می تواند از نظر ذخیره سازی نیز کارآمد باشد و می تواند انواع مزایای دیگر را نیز به همراه داشته باشد . اگر طراحی ساده و همه کاره باشد ، یک میز جلو مبلی های گلس به لطف توانایی در تکمیل هر طرح رنگی ، می تواند در هر فضا یا دکور جای بگیرد.

البته ، اگر می خواهید میز های گلس شما واقعاً برجسته باشد ، طرح هایی وجود دارد که در واقع برای آن مناسب است . این یکی از میز ها است. به خطوط صاف و شکل هندسی میز و همچنین تأثیر بصری پر زرق و برق و چشمگیر طرح های کریستالی مانند در سطح آن توجه کنید.

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : میز جلو مبلی های گلس ، میز جلو مبلی چوبی های گلس

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us