حضور 9 کشور در چهارمین دوره بین‌المللی نمایشگاه صنایع‌دستی

علمي و فناوري – علم و فناوری ايران

بیست و پنجمین دوره ملی و چهارمین دوره بین‌المللی نمایشگاه صنایع‌دستی تهران تا 25 خردادماه با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.

 

به گزارش سرویس علمی ایسنا، بیست وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی از ۲۰ خرداد شروع به کار کرده و تا ۲۵ خرداد از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است. این نمایشگاه با حدود ۴۰۰ غرفه در سه سالن ۸، ۹، ۲۷ در حال برپایی است.

 

در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهران کشورهایی از جمله لبنان، هند، کویت، افغانستان، الجزایر و ترکیه و انجمن‌های دوستی ایران و صربستان، سیرالئون و تاجیکستان حضور دارند.

 

در این نمایشگاه غرفه‌های صنایع‌دستی مربوط به لوازم دکوراسیون داخلی سنتی، سنگ‌های قیمتی، جواهرآلات، صنایع‌دستی زینتی و گران‌قیمت وجود دارد.

 

نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی همزمان با 10 ژوئن (روز جهانی صنایع‌دستی) شروع به کار کرده است. این نمایشگاه با حضور فعال هنرمندان، صنعتگران، تعاونی‌های صنایع‌دستی همچنین هنرمندان کشورهای عضو شورای جهانی صنایع‌دستی و کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه برگزار شده است.

یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ – ۱۵:۴۶

برچسب : صنايع دستی ، معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری ، نمایشگاه

WhatsApp us