خانه » Blog » ساختمان » ساختمان چوبی » خانه چوبی » 25 ایده طراحی خانه چوبی مدرن برای کمک به شما

امروز ، ما به سمت خانه های مدرن چوبی کشیده خواهیم شد زیرا آنها زیبا هستند و در زندگی هر کس نیاز به داشتن خانه ای که به او آرامش بدهد وجود دارد . وقتی خانه های مدرن چوبی نقشه باز مدرن با سبک روستیک ترکیب می شود باعث تماس همه افراد در خانه شما با عناصر معماری مدرن مانند پنجره های بزرگ برای ورود آسان نور می شود .

خانه چوبی

شما همچنین از عناصر معماری طبیعی محافظت شده و در معرض دید ، و مبلمان مدرن در سراسر خانه لذت خواهید برد . این ترکیب کاملی بین سبک زندگی روستایی و امکانات مدرن زندگی امروز است . جذابیت خاصی برای آنها وجود دارد و اگر آنها را به اندازه ما دوست داشته باشید ، ما کنکاش می کنیم و ایده هایی را که می توانید در خانه آینده خود اجرا کنید بررسی خواهیم کرد .

خانه چوبی مدرن خانه الهام گرفته از طراحی

گشت و گذار در ورمونت

نمونه خانه چوبی
نمونه خانه چوبی

این خانه زیبا در کوه های ورمونت واقع شده است و به زیبایی با سبک مدرن و روستایی ، پنجره های گسترده ، چوب و سنگ و فلز ، گل های وحشی زیادی را برای تماشای آن و ایده ای باز را در هم آمیخته است . این یک زیبایی کامل است و می توانید بیشتر از آن را اینجا تحسین کنید .

خانه ی با ترکیب سنگ و چوب

ترکیب خانه چوبی با سنگ
ترکیب خانه چوبی با سنگ

این خانه که توسط معماران HMA در سندز پوینت ، نیویورک طراحی شده است ، دارای نمای چشمگیری از طرح مدرن است ، دارای نمای هندسی و پنجره های عظیم . چوب در همه جا قابل مشاهده است و دیوارها و کف های سنگی آن نیز به همین ترتیب . دکوراسیون از سقف نیست و فضای زیادی را باز می کند .

خانه ای به سبک اسکاندیناوی

خانه ای به سبک اسکاندیناوی
خانه ای به سبک اسکاندیناوی

با فاصله یک ساعت از شهر کبک ، می توانید این جواهر را که توسط Maizon Construction Libre خلق شده است ، پیدا کنید . این خانه های شیک ساده با الهام از خانه های اسکاندیناوی ، ترکیبی کامل از روستایی و مدرن هستند ، با یک طرح کاملاً باز ، چوب های زیادی در معرض دید و پنجره های عظیم برای لذت بردن از طبیعت . از  دیدن دنیا بیشتر لذت ببرید .

خانه چوبی تاهو

خانه چوبی تاهو
خانه چوبی تاهو

این خانه زیبا در نزدیکی کوه لوک اوت دارای 5 اتاق خواب و حدود 3900 فوت مربع است و هزینه آن 4 میلیون دلار در شمال است . اما آیا نفس گیر نیست ؟ ترکیبی عالی از چوب و سنگ ، نقشه باز ، پنجره های عظیم و درختان بالغ در باغ شما . این خانه بخشی از توسعه کمپ ماریس است .

خانه چوبی مرد خوش شانس

خانه چوبی مرد خوش شانس
خانه چوبی مرد خوش شانس

این مزرعه در مونتانا همان چیزی است که رویاها از آن ساخته می شوند . این مزرعه که مرد خوش شانس نامیده می شود ، به چوب اجازه می دهد تا ستاره خانه با پرتوهای در معرض دید باشد ، در حالی که پنجره های بزرگ شیشه ای باعث ورود نور طبیعی در داخل می شوند ، در عین حال به شما این احساس را می دهند که بخشی از طبیعت هستید . فضای باز بزرگ به همه فرصتی برای جبران فرصت از دست رفته می دهد ، در حالی که مبلمان مدرن کاملا راحت است .

خانه چوبی مزرعه تگزاس

خانه چوبی روستیک در تگزاس
خانه چوبی روستیک در تگزاس

خانه بعدی ما از مواد طبیعی در سراسر خانه استفاده می کند ، و بر سنگ آهک به عنوان ماده اصلی تمرکز دارد . تیرهای چوبی در معرض دید جذابیت خود را با دیوارهای سنگ آهک و کف های چوب سخت دارند ، به زیبایی اجازه می دهند پنجره های بزرگ از طبیعت را برای شما به نمایش می گذارند . طراحی داخلی با چهره تازه و مدرن است .

خانه ماه سبز

خانه ماه سبز
خانه ماه سبز

در آنتیکویا ، کلمبیا ، این خانه زیبا در وسط یک قسمت  بزرگ محصور در جنگل پنهان شده است . خانه ای خیره کننده که وجود چوب و سنگ را کاملا متعادل می کند . درهای بزرگ شیشه ای برای دسترسی به باغ آراسته شده باز می شوند ، شما بهترین موقعیت را برای لذت بردن از زندگی خواهید داشت  .

خانه چوبی مدرن و کوچک در پورتلند

خانه چوبی مدرن و کوچک در پورتلند
خانه چوبی مدرن و کوچک در پورتلند

برای داشتن یک خانه مدرن زیبا و چوبی  نیازی به یک عمارت بزرگ ندارید ، بنابراین این خانه کوچک مطمئنا چیزی است که باید بررسی کنید . این خانه کوچک با استفاده از مقدار زیادی چوب و پنجره های فراوان ، تمام راحتی مورد نیاز شما را بدون وجود هر دکوراسیون اضافی و پر از هزینه ، فراهم می کند .

9خانه  سفید رویاها

خانه سفید رویاها
خانه سفید رویاها

این خانه چوبی و مدرن ، خانه بعدی در لیست ما ، در واقع توسط جونا گینس ، معروف به نمایش طراحی شده است . همراه با همسر و تیمش ، آنها به آنجا رفتند و این خانه شگفت انگیز را  بازسازی کردند ، و آن را به مکانی مدرن و زیبا تبدیل کردند که می خواهید در آنجا ماندگار شوید . این خانه دارای مواد طبیعی سبک و بسیار زیادی است ، باعث درخشش تیرهای چوبی می شود ، در حالی که از مدرن بودن عناصر طراحی که انتخاب کرده اند مشخص است .

خانه چوبی تنسی

خانه چوبی تنسی
خانه چوبی تنسی

در تنسی ، این خانه چوبی شگفت انگیز ساخته شد ، جنگل ها به عنوان یک پس زمینه عمل می کنند . خانه چوبی با عشق بسیار زیاد توسط صاحبانش تغییر شکل داده و اجازه می دهد چوب ستاره نمایش باشد ، دیوارها را پوشانده و تیرهای سقف را در معرض دید قرار می دهد . پنجره های عظیم احساس درگیری با طبیعت بیرون را ایجاد می کنند . مبلمان مدرن آنقدر دنج به نظر می رسند که بخواهید در اتاق نشیمن بهترین لحظات را بگذرانید .

خانه اسنت پورت با پله چوبی زیبا

خانه اسنت پورت با پله چوبی زیبا
خانه اسنت پورت با پله چوبی زیبا

این خانه چوبی مستقر در اوترخت ، معماران زک تیمی است که این کلبه چوبی تاریخی  با نمای پله شگفت انگیز را در هلند بازسازی و آماده کرده است . خانه با ظاهری مدرن و مرتب ترکیب می شود و از حس و حال روستیک ناشی از تیرهای در معرض دید ، آجر طبیعی و کف سنگ برخوردار است . این یک طراحی فوق العاده است که شایسته ستایش است .

خانه  چوبی ایندیانا

خانه چوبی ایندیانا
خانه چوبی ایندیانا

در زاینس وایل ، این خانه چوبی همه چیزهای زیبا را در ترکیب روستیک و مدرن به نمایش می گذارد – چوب های در معرض دید ، ستونهای پشتیبانی طبیعی ، کف چوب های سخت ، و طرح زیبا و باز ، و همچنین مبلمان مدرن و زیبا و گزینه های دکور چوبی . این خانه ای است که ارزش بررسی آن را دارد.

خانه چوبی روی تپه

خانه چوبی روی تپه
خانه چوبی روی تپه

زندگی در کالیفرنیا در حال حاضر ایده آل است ، بنابراین با دیدن این خانه ای به نظر می رسد باعث می شود شما نیز بخواهید به کالی بروید . با دکوراسیون چوبی مناسب ، هر خانه ای می تواند به یک خانه مدرن و زیبا روستایی که می خواهید در آن اقامت داشته باشید تبدیل شود ، در آن چوب های زیادی ، یک نقشه کف باز و مبلمان و دکوراسیون مدرن را با هم ترکیب کنید تا همه چیز را تنظیم کند .

14 . خانه کالی
خانه کالی
خانه کالی

در کالیفرنیا ، خانه های شگفت انگیزی پیدا خواهید کرد ، اما این یکی – فقط زیبا نیست نفس گیر است . این خانه مدرن و روستایی اجازه می دهد تا چوب و سنگ ، ستاره نمایش باشند . خانه که توسط استدیو چیکتانز طراحی شده است ، امکان زندگی در محیط داخلی و فضای باز را فراهم می کند ، استفاده از چوب های سنگی جامد در سراسر خانه و از خارج ، استفاده از شیشه تقریبا برای تمام دیوارهای خانه . این خانه چوبی مدرن بهترین گزینه برای اقامتی سرشار از آرامش است . دکوراسیون چوب بهترین انتخاب برای این عمارت چوبی است .

15 . عمارت چوبی کوهستان
عمارت چوبی کوهستان
عمارت چوبی کوهستان

در وایومینگ ، در کوهستان ، خانه ای فوق العاده دنج خواهید یافت که ترکیبی عالی بین روستایی و مدرن است و از چوب و سنگ زیادی در ساخت استفاده می کند . با سبک  روستیک ، خانه دارای مناطق مدرن کننده ، از جمله تئاتر و استودیوی ضبط است ، و بله ، ما می خواهیم وارد آنجا شویم . هم از داخل و هم از بیرون خیره کننده به نظر می رسد و پنجره های عظیم آن به  رفت و آمد شما به مناطق برفی کمک می کند  ، بدون اینکه برای بازرسی به بیرون بروید .

16. خانه چوبی و روستیک

خانه چوبی و روستیک
خانه چوبی و روستیک

این خانه چوبی  بعدی ترکیبی عالی از روستیک و مدرن است ، با تمام چوب های در معرض دید  ، همه با سایه ای سفارشی آغشته شده اند تا همه چیز را با کف پوشانید . افراد در استودیوی مک گی با آوردن گرما و دنجی به خانه با اضافه کردن مبلمان مدرن و فضای سبز ، کار فوق العاده ای انجام می دهند . رنگ زیبای کف چوبی و دیوار ها تقابل زیبای را بوجود آورده است .

روستایی در کالی
روستایی در کالی
روستایی در کالی

لقب ” کلبه چوبی ” ، می توانیم ببینیم که چرا این کلبه مدرن این نام را به خود اختصاص داده است – در اندازه کوچکتر است ، اما فوق العاده است . در فضای داخلی بسیاری از عناصر چوبی ، به ویژه در سقف ، و همچنین کف های چوب سخت وجود دارد ، شومینه به زیبایی توسط سنگ ساخته می شود . مبلمان ساده است و هم دارای عناصر مدرن و هم روستیک است و ترکیبی زیبا را ایجاد می کند .

آشپزخانه مدرن با ترکیب روستیک
آشپزخانه مدرن با ترکیب روستیک
آشپزخانه مدرن با ترکیب روستیک

این خانه با سقف های بلند چوبی ، تیرهای چوبی این آشپزخانه نفسگیری را با فضای ذخیره سازی کافی برای یک خانواده  بزرگ به ارمغان می آورد . ما عاشق کابینت های چوبی ، تابلوهای سفید روی دیوارها و تیرهای در معرض نور هستیم که در نتیجه آشپزخانه ای نفس گیر می شود .

خانه چوبی روستیک در تگزاس
خانه چوبی مزرعه تگزاس
خانه چوبی مزرعه تگزاس

مطمئناً ، یافتن روستایی در تگزاس چندان کار سختی نیست ، اما این طراحی زیبا از خانه پیج هول است و ما می توانیم از طریق پست در MyDomaine از آن لذت ببریم . فضای داخلی ترکیبی زیبا از چوب سفید و طبیعی و همچنین عناصر مختلف پرکاربرد  است . عناصر زیبا در همه جا وجود دارند و به بیرون آمدن طرح روستایی مدرن خانه کمک می کنند .

خانه چوبی فارم کیپ می
خانه چوبی فارم کیپ می
خانه چوبی فارم کیپ می

این خانه چوبی  بعدی در واقع طرحی است که می توانید بخرید تا بتوانید خانه خود را بسازید . کل طراحی شده توسط Mark Stewart Home Design به نظر می رسد چیزی که ما می خواهیم داشته باشیم ، شامل یک نمای بیرونی خانه چوبی مدرن و یک فضای داخلی که می توانید مطابق میل خود شخصی سازی کنید . برای اینکه با موضوع همراه باشید ، توصیه می کنیم سراغ چوب و سنگ طبیعی بروید که با پنجره های بزرگی که دارید بسیار زیبا خواهد بود .

خانه چوبی در شمال غربی اقیانوس آرام

خانه چوبی در شمال غربی اقیانوس آرام
خانه چوبی در شمال غربی اقیانوس آرام

با احاطه ی فضای سبز ، فقط درست است که این خانه با چشم انداز فوق العاده از طبیعت از یک طراحی داخلی عالی نیز برخوردار باشد ، درست است ؟ عناصر چوبی فضای داخلی به خوبی با چوب و پارچه های طبیعی استفاده شده برای مبلمان ترکیب می شود . یک طراحی فوق العاده در کنار یک خانه زیبا .

کلبه چوبی کوهی
کلبه چوبی کوهی
کلبه چوبی کوهی

این خانه زیبا در کوههای Manigod در فرانسه واقع شده است و توسط معماری Studio Razavi طراحی شده است . فضای داخلی خانه نیز به همان اندازه خیره کننده است که از آن می توان به روکش های چوبی ، پله ها و مبلمان چوبی ساده و عناصر زیبا اشاره کرد . ساده ، شیک ، مدرن و روستایی است . بهترین قسمت در مورد کل مسئله نحوه ترکیب آن با طبیعت اطراف آن است .

ورود به خانه چوبی
ورود به خانه چوبی
ورود به خانه چوبی

وقتی خانه چوبی می سازید ، کاملاً مشخص شده است که فضای داخلی روستایی خواهد بود ، درست است ؟ خوب ، این افراد بسیاری از اشیا  مدرن را به خصوص در مورد وسایل روشنایی و نرده های پله ای سیمی که انتخاب کرده اند ، اضافه می کنند . با این حال ، همه اینها به طرز شگفت انگیزی با یک سبک مدرن روستایی ترکیب می شوند که ما آن را دوست داریم .

خانه چوبی با سبک مدرن و روستیک در آیداهو
خانه چوبی با سبک مدرن و روستیک در آیداهو
خانه چوبی با سبک مدرن و روستیک در آیداهو

ما واقعاً این عکس را از طریق طراح خانه Kasey Living در اینستاگرام پیدا کردیم . او طرحی شگفت انگیز خلق کرد که کاملاً در عناصر روستایی مانند تیرهای در معرض دید ، سقف های بلند و پنجره های بلند و سایه های رنگ ملایم و مبلمان مدرن ترکیب می شود . طراحی زیبایی که همه ما می توانیم از آن الهام بگیریم .

خانه چوبی مزرعه کوه سیاه
خانه چوبی مزرعه کوه سیاه
خانه چوبی مزرعه کوه سیاه

این خانه چوبی روستایی مدرن یک طرح کف باز را به ارمغان می آورد و رویکردی عالی برای استفاده از فضاها برای خانواده دارد – ذخیره سازی زیاد و اشکال تمیز . همچنین با عناصر چوبی در معرض دید ، مبلمان دنج و نمایی که نفس شما را  می گیرد ، ارائه می شود .

نتیجه نهایی

خانه های چوبی به سبک مدرن و روستایی مطمئناً جذابیت خاصی برای همه دارند و ما همیشه مشتاق هستیم که بیشتر طراحی کنیم ، الهام بگیریم و خانه های رویایی خود را بسازیم . ما امیدواریم که لیست طراحی های منزل و فضای داخلی خانه ما به اندازه کافی برای ایجاد جرقه ای در درون شما کافی بوده باشد.

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : خانه های چوبی ، کلبه چوبی

مطالب مرتبط با کلبه چوبی :

  • ایده هایی برای ساخت کلبه چوبی کوچک a frame شله
    آیا به دنبال یک کلبه چوبی دل‌نشین هستید که می‌توانید در آن لحظاتی شاد و آرام را سپری کنید؟ آیا میخواهید یک مکان فراموش‌نشدنی برای استراحت و آرامش خودتان را در طبیعت داشته باشید؟
  • نکاتی درباره کلبه A شله چوبی ، خانه ویلایی سوئیسی
    طراحی خانه کوچک با قاب AFRAMES به عنوان کمی معماری نوستالژیک و همچنین به عنوان یک عکس فوری جالب از خوش بینی آمریکایی همیشه مرا مجذوب خود کرده است
  • ساخت کلبه چوبی کوچک سبک و ارزان با نقشه و پلان
    نقشه و پلان و عکس کلبه چوبی کوچک ،تصویر یک کلبه چوبی کوچک، در دل جنگل، با عمری طولانی و پوششی کهنه رنگ، همواره تصویری زیبا و دلفریب برای بسیاری از ما به حساب می آید
  • سازنده کلبه چوبی تمام چوب ارزان
    یکی از رویاهای بسیاری از افراد امروزی ساخت و ساز یک کلبه چوبی در گوشه‌ای از جنگل یا کنار دریا است. این رویا تصویر یک زندگی آرام و طبیعت‌نگر را در ذهنمان زنده می‌کند
  • بهترین ایده های جالب برای ساخت کلبه چوبی روی درخت
    اولین قدم برای ساخت کلبه چوبی، انتخاب درخت مناسب است. درختی که مناسب برای ساخت کلبه باشد، باید قطر آن حداقل 20 سانتی متر باشد و باید به صورت عمودی بریده شود.
  • کلبه چوبی ویلایی
    به طور کلی، کلبه چوبی ویلایی، یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال زندگی سالم، آرام و خودکفایی هستند. این نوع خانه، با داشتن ظاهر زیبا، کیفیت مواد ساختاری بالا و خطر کمتر آتش‌سوزی، در بلندمدت به شما بسیار سودمند خواهد بود
WhatsApp us