انتخاب بهترین مواد ساختمانی چوب مهم است. نه تنها به دلیل چگونگی افزایش ارزش خانه ، بلکه همچنین با توجه به ایمنی کلی ، اقتصاد و زیبایی ظاهری ساختمان. در اینجا ما وظیفه مهم پیدا کردن بهترین مواد ساختمانی چوب برای خانه چوبی رویایی شما را انجام داده ایم.

بهترین نوع چوب های نرم برای ساختن خانه یا برای بازسازی خانه

در حقیقت ، در مورد چوب و مواد چوبی برای نیازهای ساختمانی ، انواع مختلفی از چوب وجود دارد و هر یک از آنها دارای خواص ، انعطاف پذیری و نیازهای مختلف هستند. به طور کلی ، چوب های ساخت خانه به دو دسته طبقه بندی می شوند: چوب های نرم و چوب های سخت.

قیمت تخته چوب و تخته روسی و تخته چهار تراش روسی
ساخت دیواره چوبی کلبه و سازه های چوبی از تخته های چوب کاج روسی

سرو: چوب ساختمانی ایده آل است

بر خلاف نام آن ، چوب های نرم ضعیف تر یا سفت و سخت تر از چوب های سخت نیستند. چوب نرم که به عنوان یک چوب ساختمانی ایده آل در نظر گرفته می شود ، سرو است.

چوب سرو قرمز غربی برای مبلمان
چوب سرو قرمز غربی برای مبلمان

انواع چوب ها برای ساخت و ساز در فضای باز

در صورت ساخت خانه برای تأمین نیازهای ساختمانی در فضای باز ، بهترین نوع چوب نرم Cypress است در حالی که چوب قرمز یکی دیگر از انواع چوب در فضای باز با ظاهر عالی و همچنین متداول ترین آن است.

Cypress of Abarqu - سرو ابرکوه
Cypress of Abarqu – سرو ابرکوه

یک چوب گرمسیری رایج و برجسته برای ساخت خانه در آمریکای شمالی یعنی – Douglas Fir و چوب آن به رنگ مایل به قهوه ای مایل به قرمز است و به صورت چوبی نسبتاً ساده ظاهر می شود

صنوبر داگلاس (Douglas Fir)
صنوبر داگلاس (Douglas Fir)

بهترین نوع چوب های سخت برای ساختن خانه

چوب سخت به نظر می رسد متداول ترین ماده چوبی ساختمانی برای ساختمان باشد و هر نوع از آن دارای خواص مختلف و متناسب با نیازهای ساختمانی خاص است.

چوب توس برای ساخت خانه

توس معمولاً یکی از بهترین چوب های جنگلی گرمسیری مناسب برای بازسازی آشپزخانه یا به سادگی برای زیبایی آشپزخانه است و چوب بیشتر در آمریکای شمالی رشد می کند.

چوب گیلاس برای خانه

گیلاس از نظر بصری جذاب ترین نوع چوب سخت است و به عنوان نوع بسیار سخت ارزیابی می شود. با این وجود ، به دلیل هزینه زیاد و برش گران قیمت آن ، از چوب گیلاس به میزان قابل توجهی کمتر در پروژه ساختمانی استفاده می شود و بیشتر در پروژه های ساخت مبلمان استفاده می شود.

چوب خار مریم ( ترجمه نامفهوم )

خار مریم چوبی برجسته است که در طیف وسیعی از پروژه های ساختمانی و نوع چوبی مورد استفاده قرار می گیرد که در میان سازندگانی که به دنبال مقاومت و دوام در انتخاب مواد چوب ساختمان خود هستند ، محبوب ترین است.

چوب بلوط برای ساخت خانه چوبی

در مقایسه با سایر چوب های سخت بلوط به دلیل در دسترس بودن بالا ، رتبه بندی و بافت جذاب ، چوب انتخابی برای ساخت است.

پارکت چوب بلوط ، چوب مهندسی ، براورد قیمت پارکت چوب بلوط ، پارکت بلوط ، اش ، گردو
پارکت چوب بلوط ، چوب مهندسی ، براورد قیمت پارکت چوب بلوط ، پارکت بلوط ، اش ، گردو

امیدواریم این مطلب مورد استقبال شما بوده باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با کلبه چوبی:

خانه چوبی, ساخت خانه چوبی, خانه چوبی سنتی, خانه چوبی, ساخت خانه چوبی در تهران, قیمت کلبه چوبی در شمال, خانه های چوبی رویایی, کلبه چوبی دوطبقه, قیمت کلبه چوبی کوچک، خانه های چوبی رویایی، ساخت و براورد هزینه خانه های چوبی در تهران و حومه تهران، مزایا و معایب خانه های چوبی، معماری خانه های چوبی، ساخت ویلای چوبی، مزایای خانه چوبی و سازه‌ چوبی، خانه چوبی و هر آنچه باید درباره آن بدانید، خانه چوبی، قیمت کلبه چوبی

WhatsApp us