قبل از اینکه مهمانان حتی پا به خانه شما بگذارند ، ورودی جلویی برای بقیه فضا صدا ایجاد می کند. رنگی که برای درب جلو خود انتخاب می کنید می تواند نشان دهنده قدردانی از دکوراسیون سنتی ، عشق به رنگ های جسورانه یا علاقه به طراحی مدرن باشد.

رنگ زرد برای درب جلو

رنگ زرد از خوشبختی تراوش می کند و این پیامی است که از محل افتخار خود بر روی درب ورودی شما می فرستد . اگرچه رنگ زرد هم برای خانه های سنتی و هم برای خانه های مدرن به یک اندازه مناسب است ، اما سایه های لیمویی و خاموش در آجرهای قدیمی ، تخته کف یا سبک های زینتی به بهترین شکل دیده می شوند. سایه های روشن تر ، بیان جسورانه ای در مورد خانه های معاصر ارائه می دهند.

رنگ آبی برای درب ورودی

رنگ آبی همه کاره می تواند حالات مختلفی را به خود جلب کند ، از زیبایی ظریف نیروی دریایی گرفته تا انرژی گرمسیری گل مینا. از آنجا که ما اغلب رنگ آبی را با آب مرتبط می کنیم ، این یک انتخاب محبوب برای خانه های ساحلی است . برای بصری قوی تر ، رنگ را روی هماهنگ کردن کرکره های آبی تکرار کنید.

رنگ نارنجی برای درب جلو

بدون شک در این مورد ، فراموش کردن درب ورودی نارنجی سخت است. اگرچه این در خانه های مدرن بیشتر دیده می شود ، اما سایه های عمیق تر می توانند در یک محیط سنتی شکوفا شوند. اطمینان حاصل کنید که رنگی که انتخاب می کنید هر روز به رنگ خانه مورد علاقه شما باشد – سایه های شاد زردآلو و نارنگی مکان های خوبی برای شروع جستجوی شما هستند.

درب ورودی بنفش رنگ

مملو از شخصیت ، و بنفش مورد علاقه صاحبان خانه است که می خواهند فردیت خود را بیان کنند. این گزینه ها فراوان است ، از انگور عمیق گرفته تا اسطوخودوس نرم – یا حتی سرخابی پررنگ. درب های بنفش به خصوص در خانه های ویکتوریا بسیار زیبا به نظر می رسند یا با یک رنگ خارجی خاکستری ملایم ترکیب می شوند.

درب سیاه رنگ

درب سیاه در نمای بیرونی خانه غیرقابل انکار به نظر می رسد. رنگ براق و لوازم جانبی کلاسیک مانند درهای برنجی با خانه های سنتی کاملاً جفت می شوند. پایان مات برای رنگ و هماهنگی کارهای چوبی سیاه در خانه های مدرن تر به خوبی کار می کند.

درب قرمز رنگ

یک درب ورودی قرمز به جهانیان می گوید شما عاشق رنگ های قوی هستید اما هنوز هم از طراحی کلاسیک قدردانی می کنید. درهای قرمز یک رنگ شگفت انگیز بر روی خانه های سفید ، بتونه یا خاکستری ایجاد می کنند. و گرچه بسیاری از سایه های این رنگ را می توان یافت ، اما یک رنگ قرمز آتش نشانی کلاسیک ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد – تقریباً هر سبک خانه را تکمیل می کند.

درب های سفید رنگ

برخلاف رنگهای روشن که ممکن است توجه خود را به درب معطوف کند. آنها با طراحی کلی نمای بیرونی یک خانه ترکیب شده و تمرکز خود را به جزئیات معماری یا یک باغ با منظره زیبا منتقل می کنند.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با درب چوبی:

WhatsApp us