مدل درب قدیمی

درب قدیمی : مدل های جالب از درب های ساخته شده از چوب طبیعی و روستیک

در این سبک درب ها هدف احیای سبک های تمام چوب، پر انرژی و بکر و دست نخورده است.

ایرادات چوب در این سبک به یک ارزش و نقطه قوت تبدیل می شود.

گالری تصاویر درب های تمام چوب الواری و قدیمی :

عکسهای درب چوبی قدیمی , درب چوبی سنتی قدیمی

مطالب مرتبط با درب های تمام چوب قدیمی :

مطالب کلیدی و واژه های مهم در این مطلب :

طراحی و مدل سازی از ایده های جالب چوبی در ساخت انواع درب تمام چوب, درب های قدیمی و آنتیک , درب حیاط, درب ساختمان, درب ورودی ساختمان, عکس دربهای جالب تمام چوب خاص و منحصر به فرد .
عکسهای درب چوبی قدیمی درب چوبی اتاق قدیمی
عکسهای درب چوبی قدیمی درب چوبی اتاق قدیمی

درب چوبی قدیمی , فروش درب قدیمی طراحی و ساخت انواع در سبک قدیمی , جدید به سبک قدیمی با وسایل قدیمی و جدید , تعمیر و بازسازی انواع درب گره چینی سنتی ایرانی

ساخت انواع در جدید به سبک قدیمی با چوب و روکش چوب , در گذشته درب ها بطور مستقیم از تنه درختان ساخته می شد و این الوارها با گل میخ و قید های چوبی ضخیم از روی درب مهار می‌شدند . در گذشته مثل امروز انواع و اقسام لولای فلزی وجود نداشت و اکثر درب ها پاشنه گرد بودند .

روی درب ها با آلات چوبی که هرکدام معنا و مفهومی عمیق در سنت ها و عقاید مردم داشتند تزئین می شد مثلا گل میخ ها به شکل خورشید و ستاره ساخته می شدند که نشان برکت و خوشی بودند . گل میخ ها فقط ابزاری برای زیبایی نبودند آنها نقش بسیار کلیدی در مقاومت و محکمی یک درب داشتند .

درب چیست ؟

به قطعات چوبی و یا فلزی که به هم پوسته شده اند و در دیوار کار گذاشته می شود تا رفت و آمد از آن صورت گیرد درب می گویند . درب ها می توانند از انواع مصالح ساخته شوند مثل چوب , فلز , pvc و غیره ساخته شوند .

انواع درب و پنجره چوبی سنتی, درب بزرگ سنتی چوبی, در سنتی بزرگ چوبی تمام چوب , تولید انواع درب های چوبی سنتی با طرح ها و شکل های مختلف , درب چوبی سنتی, درب ورودی منزل قدیمی .

استفاده از کلون ها , کوبه , گل میخ و تزئینات فلزی بر روی درب ها نشان از فرهنگ و سبک زندگی با اصالت ایرانیان دارد . این سبک بعد از هزاران سال هنوز هم دیده می شود و مورد پسند مردم ایران و کشورهای همسایه است . هنوز هم عمارت های قدیمی رستوران های سنتی و دکوراسیون با سبک سنتی همانند قدیم از چوب و کاه‌گل ساخته می‌شود و یادآور زندگی به سبک قدیمی است .

مدل و ایده های جالب و دیدنی از درب های چوبی سبک قدیمی, درب های آنتیک سبک کلاسیک قدیمی , درب تمام چوب سنتی, درب روستیک, درب ساخته شده از تیر و تخته و الوار

با تشکر از توجه شما

WhatsApp us