با تمام تأکید بر رنگ و نمای بصری ، یک درب ورودی چوبی می تواند به راحتی در ترکیب به روزرسانی های درب های چوبی خارجی بهترین گزینه موجود شود  . اما همانطور که بازدیدکننده اولین و آخرین قسمت از خانه شما درب ورودی است  ، این مکان عالی برای ارائه جذابیت طراحی است . جایگزین کردن یک درب قدیمی تعمیر شده یا خرید یک درب جدید انتخاب سختی است . ما به شما کمک می کنیم راحت تر تصمیم بگیرید . با خواندن مقاله زیر به این انتخاب خود می رسید .

1 . درب چوبی پانل برجسته

این درب ورودی چوبی پانل برجسته ، که توسط چراغ های جانبی لعاب دار قاب شده است ، دارای جذابیت کلاسیک و جذابیت های محدودی است . تر و تمیزی ستون های چوبی سفید در اطراف قاب در ، کنتراست و فرهنگ بصری را ایجاد می کند . شما می توانید برای بیشتر کردن عرض این درب به دلخواه خود با پیمانکار خود صحبت کنید .

2 . درب چوبی پانل چوبی سنتی

درب ورودی چوبی پانل چوبی سنتی
درب ورودی چوبی پانل چوبی سنتی

این درب ورودی چوبی با کار رنگ زرد روشن ، نو به نظر می رسد . سخت افزارهای فرفورژه در تضاد زیبایی با تریم های سفید است و مجموعه ای از پنجره های چوبی کوچک در حالی که جلوه بازدید کنندگان را به سرنشین می دهد ، جلوه ای  آرامش بخش  می بخشد . این درب های چوبی با کمی رسیدگی می تواند جذابیت خود را حفظ کند . دوام این درب ها بستگی به صاحب خانه دارد .

3 . دو درب چوبی امروزی با شیشه و قاب

دو درب چوبی امروزی
دو درب چوبی امروزی

این درب دو در چوبی سفارشی به سبک لوکس پیچ می خورد . طرح هندسی شیشه و ترکیب رنگ مشکی جلوه ای امروزی و خیره کننده ایجاد می کنند . با استفاده از دستگیره های جذاب می توانید این جذابیت را بیشتر کنید .

4 . درب چوبی تقسیم شده

درب چوبی تقسیم شده
درب چوبی تقسیم شده

دربهای چوبی دو تکه شده دیگر فقط مخصوص اصطبل نیستند . و گرچه معمولاً به عنوان درب چوبی ورودی استفاده نمی شوند ، اما می توانند یک انتخاب عالی باشند . آنها کمی امنیت بیشتر را فراهم می کنند ، زیرا می توانید نیمه بالا را برای خوشامدگویی به بازدید کننده باز کنید در حالی که نیمه پایین قفل است . آنها همچنین می توانند کودکان و حیوانات خانگی کوچک را به راحتی محدود نگه دارند در حالی که هنوز امکان تهویه هوا خانه با نیمه بالا را دارند .

5 . درب چوبی ورودی با شیشه طرح دار

درب چوبی ورودی با شیشه طرح دار
درب چوبی ورودی با شیشه طرح دار

شیشه های رنگی اجازه می دهد تا نور از طریق این درب چوبی ورودی فیلتر شود ، در حالی که هنوز حریم خصوصی را ایجاد می کند . ناگفته نماند ، صاحب خانه می توانند قبل از ورود به خانه ، با این طرح درب ورودی چوبی از مهمانان خود با یک اثر هنری استقبال کنند .

6 . درب فایبرگلاس با قاب و شیشه های طرح دار

درب فایبرگلاس با قاب و شیشه های طرح دار
درب فایبرگلاس با قاب و شیشه های طرح دار

این درب ورودی به نظر می رسد چوب است ، اما اینطور نیست . این درب فایبرگلاس با شیشه های تزئینی و قاب به اندازه چوب جامد زیبا به نظر می رسد اما دوام و ارزش عایق بندی بهتری دارد .

7 . درب چوبی تک قوس

درب ورودی چوبی تک قوس
درب ورودی چوبی تک قوس

این درب قوسی چوب جامد و رنگ آمیزی شده با رنگ مشکی پررنگ ، بسیار زیبا و جذاب است . این طرح یک آرامش مطبوع به شما می دهد . یادآور انیمشین های والت دیزینی است .

8 . درب چوبی با شیشه تزئینی با قاب

درب چوبی با شیشه تزئینی با قاب
درب چوبی با شیشه تزئینی با قاب

قاب و حاشیه های شیشه ای تزئینی از الگوی پنجره این درب روکش دار بهره گرفته اند و آن را تبدیل به طرحی خیره کننده می کنند . جلوه متمایز این درب چوبی ورودی ، طرحی کلاسیک از شیشه های آب خاکستری و شفاف است که با اریب های شفاف  ساخته شده است . این درب چوبی با رنگ تیره زیبا خود جذابیت بینظیری دارد .

9 . درب چوبی با آهن و فرفوژه تزئینی

درب چوبی با آهن
درب چوبی با آهن

این درب چوبی با آهن فرفورژه تزئینی شیشه های مات را برای این ورودی کمانی زیبا پوشش می دهد . آهن ظاهری منحصر به فرد و همچنین امنیت بیشتری را ایجاد می کند . این درب چوبی با وجود نگهدای مناسب تا سالها دوام می آورد .

10 . درب ورودی چوب ماهون دو قوس

درب ورودی چوب ماهون
درب ورودی چوب ماهون

این دربهای چوبی ماهونی بسیار قوسی مانند ، خاکی و جذابیت تزیینات مات که شیشه های شفاف را آراسته می کنند ، هستند . درب ها مکمل کاملی برای سنگ تراشی نما و سقف ایوان آجری هستند . این درب ها چوبی همیشه به ما یاد آور دنیا کلاسیک هستند .

11 . درب چوبی رنگارنگ

درب چوبی رنگارنگ
درب چوبی رنگارنگ

درب ورودی چوبی این خانه رنگی نامتعارف با درب چوبی نمای مجلسی پوشانده شده است که زیبایی عجیب و غریب خانه را تکمیل می کند و سلیقه شخصی صاحبان آن را به نمایش می گذارد . شما این درب را می توانید در رنگهای دیگر هم داشته باشید .

12 . درب چوبی بافت دار

درب چوبی بافت دار
درب چوبی بافت دار

نوارهای عمودی چوب برجسته برای جلوه ای منحصر به فرد این درب ورودی چوبی را تزیین می کند که آن را از بقیه خانه های خیابان متمایز می کند . یک کار رنگی رنگی پیام خوش آمدگویی را به میهمانان می فرستد . این درب چوبی برای شما سالها می تواند نقطه کانونی خانه تان باشد .

13 .درب چوب تراشیده شده

درب چوب تراشیده شده
درب چوب تراشیده شده

درهای چوبی تراشیده شده سفارشی بیانگر لوکس و ظرافت است و به بازدیدکنندگان اشاره ای به فضای داخلی شیک دارد . سخت افزار سنگین فرفورژه ظاهر را کامل می کند . این درب های چوبی اصیل هستند و شما می توانید با انتخاب چنین درب چوبی اصالت خود را نشان دهید .

14 . درب چوبی محوری

درب ورودی چوبی محوری
درب ورودی چوبی محوری

ورود به این خانه کاملاً مدرن و پر از نور با عبور از این درب چوبی خیره کننده محوری بدست می آید . نوارهای گسترده ای از شیشه اجازه می دهد تا نور خورشید از بین برود و درب چوبی را با سایر زیبایی های هوای خانه سازگار نگه دارد . این درب چوبی با نحوه باز شدن مدرن خود شما را شگفت زده می کند .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : درب ورودی چوبی ، طراحی درب چوبی ، درب لابی

مقالات مرتبط با درب چوبی:

WhatsApp us