درب ورودی ساختمان

درب ورودی سبک کلاسیک تمام چوب لوکس
درب ورودی سبک کلاسیک تمام چوب لوکس

درب های ورودی ساختمان همانطور از دیدگاه هر بیننده, نماهای متفاوت هر ساختمان, جلوه ای خاص و منحصر به فرد را مشتاق دیدن نمای داخلی و دکوراسیون و درب ها ی کار شده می کند . دیوارپوش ها کف پوش ها و کابینت ها و کنسول و مبلمان , درب ها و چهارچوب ها که هر یک تک به تک قابل توضیح و معرفی است .و هرکدام در هر خانه ای نشانه ای از سلیقه صاحب خانه و هنر دست نجاران و مهندسین طراح است که در پایان زیبایی خانه را کامل می کند تا طرح درب ها به سلیقه مالک اجرا شود .

درب های ورودی که کاربرد امنیت و آرامش خاطر صاحب خانه را به همراه دارد , درب ورودی چه فلزی یا چوبی دارای طرح و نقوش گوناگونی هستند , اما درب های چوبی خصوصیتی وجود دارد که درب های فلزی نیست و آن روح زنده و طبیعت گرای چوب است .

طراحی مدرن و امروزی و انتخاب گزینه ای شیک و مناسب از درب های ورودی فضای داخلی منزلتان را بسیار زیبا و شکیل تر و چشم را نوازش می دهد این درب امکان فقط جهت رفت و آمد تعبیر شود ولی گاهی اوقات این درب ها بصورت چند منظوره استفاده می شوند و به داخل حیاط راه دارد و یا اینکه درب ورودی و درب حیاط یکی می باشد و تمامی رفت و آمد ها از آن باشد البته این مورد برای ساختمان های ویلایی اجرا می شود .که هم ماشین داخل پارک شود ولی در آپارتمان ها تک منظوره می باشد و فقط جهت رفت و آمد افراد می باشد .

درب های ورودی معولا رنگ تیره و یا سیاه می باشند و با متریال ضد آب در برابر رطوبت و شستشو ایمن می شوند .

WhatsApp us