انواع درب چوبی، ایده ها و مدل های جالب

هر درب چوبی بسته به نوع چوب و روش ساخت و شکل و رنگ دارای ساختاری متفاوت از هم هستند. در این بخش سعی داریم به جزئیات و نکات مهم در ساخت درب های تمام چوب بپردازیم.

در سساخت اجزای یک درب می‌توان از فناوری ها و روش های مختلف استفاده شود، منظور از اجزای یک درب : کلاف ها، قاب ها و استفاده از انواع زهوار برای اتصال قاب ها به کلاف درب نام برد.

چوب خالص در ساخت درب : بدلیل پایین بودن کیفیت ورق های مصنوعی و استفاده از مواد شیمیایی خطرناک در ساخت ام دی اف یا محصولات دیگر چوبی، بهترین پیشنهاد چوب خالص است، چه با رویه روکش یا بدون روکش و یا ساخت با استفاده از تکنیک lvl wood یا روش ماستیو چوب، بازهم چوب خالص از همه متریال ها بالا تر است.

تمام اجزای یک درب را میتوان از چوب خالص ساخت، مانند کلاف، قید، قاب تونیک و حتی اجزائی با ضخامت کمتر از 2 سانت که بجای قاب تونیک استفاده می شود.

انتخاب مدل درب چوبی

مدل درب داخلی


به منظور تکمیل صمیمیت یک محیط داخلی و اجازه عبور بین دو اتاق مجاور ، درهای داخلی از نظر کارایی عناصر قدرتمندی هستند ، بلکه از نظر زیبایی شناختی که در آن بازی می کنند نیز وجود دارد. به همین دلیل ، تولید ما شامل بسیاری از مدل ها ، از نظر ساختار ، پایان و سبک متفاوت است. درهای چوبی چوبی ، برای هل دادن یا کشیدن ، پرکاربردترین و همه کاره ترین هستند و تقریباً در تمام زمینه ها می توانند به عنوان راه حل های همیشه سبز مناسب در نظر گرفته شوند. همچنین محصولات مختلفی از ورقه ورقه یا شیشه ساخته شده است که با سیستم های مختلف باز کردن از جمله: کشویی و تاشو یا سازگار با حداقل طراحی در دسترس هستند.

گالری تصاویر انواع درب تمام چوب

WhatsApp us