سازه های درب فلزی در سراسر جهان بسیار محبوب هستند – عقیده ای وجود دارد که قابل اعتماد ، محافظت شده ، به اندازه کافی گرم هستند و از خانه در برابر سر و صدای ورودی محافظت می کنند . بله ، همه اینها درست است . اما فراموش نکنید که طرح های درهای چوبی نیز وجود دارد  و ظرافت و زیبای چوب را هیچ آلیاژ دیگری نخواهد داشت ، شما با انتخاب درب چوبی به استقبال زیبایی می روید  ما اینجا طرح های درب های مدرن چوبی را برای انتخاب شما آورده ایم .

درهای چوبی در میان گزینه های دیگر

بازاریابان سعی می کنند اطمینان حاصل کنند که ، غیر از درب فلزی ، گزینه های قابل اطمینان و بسیاری از ویژگی های دیگر به سادگی وجود ندارند ، اما در واقعیت ، این اصلاً صدق نمی کند . یک درب چوب بلوط خوب از نظر مقاومت از سازه های درب فلزی کم ندارد . در عین حال ، درهای چوبی مدرن از نظر ویژگی های دیگر برای بهتر شدن متفاوت هستند .

 چه ویژگی های منحصر به فردی دارند ؟

انواع درب چوبی
انواع درب چوبی
درب های چوبی
درب های چوبی
درب چوبی مدرن
درب چوبی مدرن
نمونه درب چوبی
نمونه درب چوبی
درهای چوبی
درهای چوبی

مزایای اصلی طرح های مدرن درهای چوبی

چوب طبیعی دارای خواص بی نظیری است . بنابراین ، نژادهایی از چوب وجود دارد که مقاومت آنها به سادگی باور کردنی نیست – شاخص های این چوب ها  را می توان حتی با فلز مقایسه کرد و خواهید دید چوب بینظیر است  . همچنین ، این ماده دارای عمر طولانی است – مدل های خوب درب چوبی می توانند از 40 تا 50 سال خدمت کنند ، اما با مراقبت مناسب ، این مدت امکان پذیر است  .

مزایای درهای چوبی مدرن
مزایای درهای چوبی مدرن
مزیت استفاده از درهای چوبی
مزیت استفاده از درهای چوبی
برترین درهای مدرن چوبی
برترین درهای مدرن چوبی

طراحی درب چوبی بسیار قابل اعتماد است و از ویژگی های عایق حرارتی و صوتی بالایی برخوردار است . درهای چوبی سر و صدای مختلف را کاملاً جذب می کنند و همچنین از در ورودی یا سمت خیابان ، سرما و گرما وارد نمی شوند .

علاوه بر همه اینها ، درب چوبی مدرن ظاهری بسیار زیبا را نشان می دهد . حتی گرانترین قیمت سیستمهای درب فلزی نیز قادر به رقابت با درب چوبی جامد نخواهد بود . برای این ، ظاهر منحصر به فرد است که چنین در های چوبی توسط افراد خوش سلیقه انتخاب می شوند .

و بوی چوب طبیعی چطور ؟

چوب به طور مداوم ” نفس می کشد ” و بنابراین فضای هر اتاق را هماهنگ می کند – این ماده دارای قابلیت های انرژی زیستی بالایی است .

درب چوبی طبیعی
درب چوبی طبیعی
نمونه درب چوبی طبیعی
نمونه درب چوبی طبیعی
بهترین درهای چوبی
بهترین درهای چوبی
نمونه ای از درهای چوبی
نمونه ای از درهای چوبی

شاید فکر کنید که چوب رطوبت را جذب می کند ، تحت تأثیر پدیده های جوی است ، قبل از نصب شدن محکم نیست – اما اینطور نیست . موادی که در مراحل ساخت درب های ورودی چوبی استفاده می شود ، اغلب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . چوب با دقت انتخاب شده ، سپس خشک می شود . این بوم با ترکیبات محافظتی خاصی پوشانده شده است که به طور قابل اعتماد از مواد در برابر هرگونه گزگز طبیعت و قرار گرفتن در معرض رطوبت محافظت می کند . در مورد اثر نصب ، مطمئن باشید چوب آن بسیار خوب مقاومت می کند .

جدیدترین طرح های مدرن درب ساخته شده از چوب برای الهام گرفتن

انواع درب چوبی مدرن
انواع درب چوبی مدرن
درهای چوبی مدرن
درهای چوبی مدرن
ویژگی های درهای چوبی
ویژگی های درهای چوبی
طراحی درهای چوبی مدرن
طراحی درهای چوبی مدرن

نوشته شده توسط : فیروزه پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us