این طرح های درب اصلی چوبی برای اینکه بتوانید انتخاب کنید بهترین هستند !اگر نمی دانید چه طراحی درب چوبی ورودی خانه شما مناسب است ؟ ما به شما ایده های عملی ترین و قابل انجام در عین حال زیبا را می دهیم تا از بین آنها انتخاب کنید !این طرح ها شیک و مدرن و یا سنتی هستند که به سلیقه هر شخصی می توانند ارائه شوند .

طراحی درب چوبی ورودی روکش دار

برای بسیاری از ما که در آپارتمان زندگی می کنیم ، طراحی ساده چوبی درب اصلی با صفحه عالی است !این پانل ها می توانند از داخل و خارج باشند و از یک تا 12 عدد می توانند باشند .و در عین حال چنین درهایی بسیار شیک هستند و فکر یک انتخاب یک طرح برای شما وقت زیادی نخواهد برد .

این یکی از روش های به روزرسانی سریع یک درب چوبی ساده است . به علاوه خانه شما یک ورودی خوب و محکم  به دست می آورد !

طرح درب چوبی ورودی آپارتمان پنلی دیگر

درب چوبی ورودی آپارتمان
درب چوبی ورودی آپارتمان

همانطور که مشاهده می کنید ، طرح های درب چوبی روکش دار بسیار زیاد است و هرگز نمی توانید تمام آنها را ببینید . با این وجود ، اینجا سبک دیگری است که باید در نظر بگیرید .

در این طرح ، پانل ها به صورت عمودی ، بلندتر و به سمت داخل هستند .

طراح درب شما مطمئناً کاتالوگ دستی از چنین طرح هایی دارد . قبل از تصمیم گیری وقت خود را صرف مرور آنها کنید .

درب های چوبی ورودی سنتی

درب های چوبی ورودی سنتی
درب های چوبی ورودی سنتی

خواه در یک آپارتمان و یا در یک خانه مستقل زندگی کنید ، قطعاً می توانید طرح درب چوبی ورودی فوق را دریافت کنید .

سوراخ های ریز و در عین حال یکنواخت زیبایی را به این دو صفحه می دهد – انگار که با آینه کاری تزئین  شده است .

اگر فضای خوبی جلوی ورودی خانه را دارید ، درب را با یک کمد چوبی بلند و محکم و نیمکت ، تکمیل کنید – این اطمینان می دهد که کل ورودی شما به طور منسجم جمع شده و شایسته تعارف است .

درب های ورودی چوبی با طرح گریل ( جالی )

درب های چوبی ورودی سنتی
درب های چوبی ورودی سنتی

شرط می بندم وقتی می گویم در ایران بسیار محبوب است ، با من موافقت می کنید .

به عنوان مثال ، این طرح درب جلو از یک قطعه چوب جامد ساخته شده است ، اما قسمت بزرگی از آن با یک طرح انتزاعی ساخته شده است و در کوره برش داده شده و ثابت شده است .

به خاطر داشته باشید که این باید درب خارجی شما باشد و طراحی درب ایمنی چوبی داخلی شما باید ساده و حداقل باشد . با این روش می توانید اطمینان حاصل کنید که حریم خصوصی به خطر نیفتد .

طراحی دو درب در چوبی

درب چوبی دو دره ورودی
درب چوبی دو دره ورودی

برای ایجاد یک طرح با تأثیر ماندگار ، یک طرح بزرگ دوبل در چوب را انتخاب کنید – مانند این طرح .دانه چوب طرحی چشم نواز را ایجاد می کند ، در حالی که کار کوره ای مطابق بر روی هر دو در باعث ایجاد جذابیت می شود .کار کوره ، کار با کیفیت است و از این رو در این طراحی درب چوبی دوتایی شگفت انگیز به نظر می رسد .

درب چوبی با الگوی حصیر بافی

درب چوبی حصیری
درب چوبی حصیری

اکنون اگر به دنبال چیزی شبیه به طراح امروزی تر هستید ، می توانید این گزینه را در نظر بگیرید.در حالی که درب های چوبی دوتایی بیرونی قاب های چوبی ساده با صفحه های شیشه ای هستند ، درب ایمنی داخلی یک الگوی بافت حصیری جالب برای آن دارد .این باعث می شود که این در کاملاً یک قطعه هنری به خودی خود باشد و یک تابلوی زیبا باشد .

درب چوبی هندسی

درهای چوبی هندسی
درهای چوبی هندسی

برای اینکه به خانه خود طرح  های مدرن را بدهید ، دری را انتخاب کنید که از نوارهای چوبی به شکل هندسی ساخته شده باشد .بله ، روند هندسی به طرح های درب جلو نیز ضربه زده است .

شیک و منحصر به فرد است ، اما غیر عملی و غیرقابل کنترل نیست . این طرح را به نجار یا پیمانکار درب خود نشان دهید و او باید بتواند آن را درست کند .

درب چوبی ورودی با اشکال مینیاتوری

درب چوبی مینیاتوری
درب چوبی مینیاتوری

کارهای هنری مینیاتوری بر روی درهای چوبی یکی دیگر از روندهای جذاب در طراحی درهای اصلی چوبی است .در واقع ، در کنار مد روز بودن ، قلب آن نیز بسیار ایرانی است . همانطور که می بینید ، چوب یک بوم عالی برای طراحی زیبا  مینیاتور ایجاد می کند و یک روش سلیقه ای برای برجسته کردن درب اصلی شما از خانه های همسایگان است .

درب چوبی با شیشه

درب چوبی شیشه ای
درب چوبی شیشه ای

درست مثل تزئین سلیقه ای یک لباس ساده و خسته کننده با تزئینات زرق و برق دار بنظر می رسد ، همین کار برای درهای اصلی شما هم مناسب است .

بنابراین سعی کنید شیشه های هنری را در آن بگنجانید . این روش دیگری برای برجسته کردن درب چوبی شما است .  و وقتی مات شود ، حریم خصوصی شما را نیز تضمین می کند .

در این طراحی ، یک درب روکش دار معمولی با چهار درج شیشه ای یکسان که در بالای درب به صورت صف آرایی مرتب شده اند ، ارتقا می یابد .

درب چوبی با طراحی چکیده

درب چوبی
درب چوبی

هنگامی که در ورودی خود دو درب دارید ، می توانید در کنار درب بیرونی بازی کنید و در داخلی را محکم نگه دارید تا از حریم شخصی شما اطمینان حاصل شود .

پس تعجبی ندارد که ، در این حالت ، درب بیرونی دارای یک طراحی انتزاعی است که به میهمانان شما زیبای  را نشان  می دهد  – به روشی خوب !

نوشته شده توسط : فیروزه پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us