درب های داخلی و هر آنچه که باید بدانیم .

درب چوبی :

فقط برای همه چیزهایی که باید بدانید از راهنمای ما برای درهای داخلی استفاده کنید .

همان طور منزل هر فرد حریم شخصی  او و درب آن این حریم را مشخص می کند  اتاق هر خانه نیز به این صورت است دربهای چوبی  موجی از هنر نجاران و ظرافت و گرما را برای خانه شما به همراه دارد یکی از اشکالات وارد بر این درب ها هزینه ای که صرف ساخت این دربها می‌شود است با این وجود وقتی ارزش واقعی چنین درهای داخلی چوبی را به صورت سفارشی و سنتی  ساخته شده ارزیابی کنید متوجه خواهید شد که هزینه ای که صرف این کار شده  ارزش دارد و طراحی و درعین حال محیطی طبیعی را ایجاد می کند.

نکات مهم هنگام سفارش درب چوبی
نکات مهم هنگام سفارش درب چوبی

جلوه های بصری و رنگ دربهای داخلی

اگر درها از چوب های طبیعی و خالص ساخته شده باشند دارای بافت منحصر به فردی هستند نجاران بعد نجاری درب را به قسمت کارگاهی رنگ می فرستند تا زیبای در را بنا به سلیقه سفارش دهنده رنگ کند  گاهی اوقات نیز لعاب کاری می شود تا صاف و صیقل تر به نظر برسد  رنگ کاری درب به عمر ان می افزاید اب بندی مناسب سطح درها باعث دوام و مقاومت ان می شود

نکات مهم هنگام سفارش درب چوبی
نکات مهم هنگام سفارش درب چوبی

 مزایایی درب چوبی

1 کاهش وهدر رفت انرزی گرمایی که ساطع می کند به طور قابل توجهی هزینه های مصرفی راکمتر می کند

2 این درها عایق بسیار عالی هستند هر زمان احساس شد قابلیت خود با در ا تا حدی را از دست داده اند می توانید از هسته های فوم استفاده کرد .

گالری تصاویر درب چوبی :

نکات مهم درباره چوب و انواع درب چوبی :

هیچ چیزی مانند ظاهر چوب واقعی برای افزودن گرما ، بافت و جزئیات معماری به خانه شما وجود ندارد.

درهای داخلی غالباً می توانند کمکی به کلیت یک طرح در دکوراسیون داخلی و حتی نمای ساختمان باشند. عدم تکمیل این گزینه های تزئینی باعث کمی و کاستی در کلیت می شوند .

این ممکن است به این دلیل باشد که دربهای اصلی در طول راه با نسخه های ساده جایگزین شده باشند که ویژگی های اصلی را تامین نمی کند, یا در خواصی که اخیراً ساخته شده ، ممکن است به یادگارهای زشت یک دهه دیگر اشاره کند .

جایگزینی درهای داخلی با گزینه ای شیک تر ، لازم نیست یک معما باشد. فقط از راهنمای ما برای درهای داخلی برای همه چیزهایی که باید بدانید , استفاده کنید.

درهای همه چیز است – از مرمت تا نقاشی – به صفحه اصلی ما مراجعه کنید . در ادامه تعاریف گسترده ای را برای شما گرداوری می کنیم .

کدام سبک درب را باید انتخاب کنید؟

در مورد نحوه کار درب با سبک داخلی و مبلمان خود و عناصری مانند راه پله و کفپوش یا هر نوع قالب بندی فکر کنید. این روش می تواند در خانه هایی که ویژگی های اصلی زیادی را حفظ می کنند ، به خوبی کار کند.

این بدان معنا نیست که باید همه چیز با هم مطابقت داشته باشند. درهای داخلی می توانند با انتخاب رنگ چوب یا الگوی دانه یا با یک عنصر هماهنگ ، یک ویژگی برجسته ایجاد کنند.

اگر معماری یا فضای داخلی خانه شما امروزی است ، یک درب مسطح می تواند مانند یک مکمل در دکوراسیون آشپزخانه عالی باشد که از خطوط مینیمالیستی و براق برخوردار است.

از طرف دیگر یک درب تمام چوب از جزئیات و عمق بیشتری برخوردار است و می تواند از نظر سبک معاصر یا سنتی باشد.

اگر از سبک ویکتوریا در خانه خود استفاده می کنید و می خواهید ویژگی هایی را با این سبک بازیابی کنید ، به دنبال طراحی درب هایی با روکش کلاسیک باشید و یا برای درهای ورودی از چوب هایی با نقوش و سبک کلاسیک استفاده کنید .

نکته :

هنگام سرمایه گذاری و خرید درهای داخلی جدید ، دقیقاً از آنچه می خواهید خریداری کنید ، آگاه باشید.

آیا قیمتی که پرداخت میکنید برای یک درب توخالی است یا اینکه یک درب تمام چوب خریداری میکنید آیا این یک درب است ، از جمله قاب ، با لولا , دستگیره , قفل و غیره؟ اگر دستگیره در مجموعه شما گنجانده شده است , آن را نیز بررسی کنید. اگر در حال ساخت و ساز هستید ، یک درب مجزا می تواند همه چیزهایی باشد که شما نیاز دارید ، و یا اینکه به یک درب و چهارچوب کامل نیاز دارید .

نحوه خرید درب های قدیمی برای نمای سنتی

درهای قدیمی به بهترین وجه به عنوان مبلمان عتیقه تصور می شوند – از این گذشته شما نمی توانید یک میز 200 ساله را صرفاً به دلیل داشتن پای آسیب دیده از آن جدا نکنید. اگر به خوبی نگهداری شود ، یک درب می تواند قرن ها دوام بیاورد و برای تعمیر به راحتی ممکن است .

هنگام انتخاب درب ، یک نکته مهم در مورد ضخامت است ، یک درب هرچه ضخیم تر باشد ، پایدار تر است. همه درهای داخلی از چوب خالص و واقعی ساخته نشده اند ، بنابراین مطمئن باشید که می دانید چه چیزی را خریداری می کنید. یک درب با چوب سخت بسیار ایده آل است ، بررسی کنید که الگوی دانه و رنگ همان چیزی است که شما می خواهید. اگر شما بلوط را انتخاب می کنید ، به یاد داشته باشید که ظاهر بلوط انگلیسی یا اروپایی با بلوط سفید آمریکایی تفاوت زیادی دارد.

برخی از فروشگاه های درب طیف گسترده ای از درب های داخلی را ارائه می دهند. قبل از خرید هر دری ، اطمینان حاصل کنید که آن دچار ترک خوردگی یا خرابی رنگ نیست. از درهایی که به صورت بازاری ساخته و محکم شده اند خیلی مطمئن نباشید این درب ها خیلی زود از صافی و استواری می افتند . هنوز هم اتصالات سنتی بهترین هستند .

مطالب مرتبط :

با تشکر از توجه شما

WhatsApp us