تقریباً هر کس باید مدتی کار را با خود به خانه بیاورد ، چه این یک دسته از کاغذ بازی باشد و چه در لپ تاپ ذخیره شود. اگر کارمند دفتر نیستید ، شاید برای مرتب سازی قبوض و مکاتبات خانگی به یک مکان اختصاصی احتیاج دارید. حتی بچه ها به محلی برای نشستن و تمرکز روی تکالیف یا تحقیقات رایانه ای نیاز دارند. نیاز شما هر چه باشد ، احتمال اینکه شما به یک دفتر کار در منزل نیاز داشته باشید – چه به نظر می رسد یک اتاق کامل باشد ، چه یک گوشه یا یک قفسه کشویی باشد ، این به خود شما بستگی دارد. در اینجا 50 ایده مدرن دفتر کار خانگی برای کمک به شما در تصمیم گیری و الهام بخشیدن از طراحی دکوراسیون فضای مطالعه آورده شده است.

یک میز بزرگ در این تنظیم دفتر کار خانگی به عنوان میز دو طرفه برای دو کاربر عمل می کند. این مورد مخصوصاً مناسب است اگر می خواهید یک فضای دفتری و اداری در خانه داشته باشید که دارای دو اتاق غذاخوری باشد ، زیرا فقط با افزودن چند صندلی دیگر یک مکان ایده آل برای غذا خوردن در خانواده خواهید داشت. فقط اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در نزدیکی شما وجود دارد تا قبل از شام به طور مناسب همه کارها را پاک کنید.

دفتر کار اداری چوبی
دفتر کار اداری چوبی

اگر به فضای ذخیره سازی زیادی برای کاغذها ، پرونده ها و مرجع نیاز دارید ، پس چگونه می توانید از این مدل در اطراف کابینت ها و قفسه های دفتر خانه برای الهام گرفتن استفاده کنید.

میز اداری با قفسه چوبی
میز اداری با قفسه چوبی

میز کار می تواند تقریباً در هر مکانی واقع شود. پشت مبل یک مکان ایده آل است زیرا طول مبل با دهانه میز مطابقت دارد. قفسه های تزئینی نصب شده در پشت مبل نیز می توانند دو برابر فضای ذخیره سازی در دفتر کار کنند.

میز اداری در خانه
میز اداری در خانه

این فضای کار سه گانه با رنگ ها و شکل های متضاد سه صندلی مختلف دفتر کار در منزل و چیدمان کاشت های دیواری رنگی ، روشن تر می شود.

میز اداری خانگی با صندلی های رنگی زیبا
میز اداری خانگی با صندلی های رنگی زیبا

یک دیوار با پارتیشن پایین باعث می شود که این فضا بدون برش کامل از بقیه قسمت های زندگی ، مانند یک اتاق جداگانه احساس شود.

میز اداری چوبی برای خانه
میز اداری چوبی برای خانه

دو صندلی هرمان میلر ایرون پشت در پشت میز کار سفارشی در منزل و در فضای گرم پوشیده از چوب قرار گرفته اند.

نمونه میز های چوبی اداری
نمونه میز های چوبی اداری

این دیوار بلند پارتیشن باعث از بین رفتن حواس پرتی می شود اما به لطف راهروهای باز در دو طرف آن ، فضای اتاق را به قسمت بعدی منتقل می کند. ایمز گروه مدیریت صندلی توابع به عنوان صندلی کامپیوتر و می تواند به سرعت بر روی گاری های بین دیوار یکپارچه قفسه بندی واحد و میز حرکت می کند.

میزهای چوبی زیبا برای دفاتر کاری
میزهای چوبی زیبا برای دفاتر کاری

یک دفتر کار خانگی کوچک ممکن است از داشتن مبلمان متناسب ، دارای میز و واحدهای ساخته شده برای اندازه گیری بهره مند شود. این میز نصب شده بالای یک سطل آشغال منحصر به فرد را که در اینجا موجود است جارو می کند تا با یک کمد و قفسه های کتاب مطابقت داشته باشد. چند چاپ تک رنگ شیک فضای آزاد دیوار را در اطراف پنجره تزئین می کند ، و یک لامپ میز طراح میز کار را تزئین می کند.

میز چوبی کاری
میز چوبی کاری

یک دیوار جمع شونده به شما امکان می دهد در مواقعی که بار کار ساکت تر است ، در خانه باز باشد یا کاملاً بسته شود. بیشتر مواردی را که در اینجا می توان مشاهده کرد اجرای دفتر خانه شیشه ای کشویی زیبا می باشد.

نمونه میز چوبی برای دفتر کار خانگی
نمونه میز چوبی برای دفتر کار خانگی

تقارن با قرار دادن دو چراغ کف منطبق در دو طرف این طراحی مدرن دفتر خانه ، که بر روی یک سکو در مقابل پنجره تصویر خیره کننده بلند شده است ، حفظ می شود.

تصویری از میز چوبی اتاق کار
تصویری از میز چوبی اتاق کار

در این چیدمان غیرمعمول دفتر کارخانه ، دو فضای جداگانه ایجاد شده است. آن را یک میز نامتقارن واقع در مرکز تقسیم می کند که آینه یک پنجره جداگانه است. برش های پنجره از طریق دیوار و سقف همانطور که از طریق خود ساختمان است به دو نیم شده است. صفحه کلیدهای بی سیم اپل در هر نوع تنظیم زیبایی به نظر می رسند.

انواع میز چوبی برای محل کار
انواع میز چوبی برای محل کار

لازم نیست رنگ های دفتر خانه خنثی باشد. رنگ می تواند انرژی را به اتاق تزریق کند و به ساکن کمک کند تا احساس انگیزه و الهام کند.

نمونه میز چوبی
نمونه میز چوبی

این دکوراسیون مطبوع و جذاب دفتر خانه میز تحریر فیروزه ای و صندلی های رنگارنگ را در پس زمینه ای سیاه و سفید قرار داده است.

میز چوبی
میز چوبی

این پنجره به محل زندگی مجاور می تواند به راحتی و به راحتی متناسب و باز شود.

اتاق کار با وسایل چوبی
اتاق کار با وسایل چوبی

سطح این اتاق فرصت خوبی را برای ایجاد یک دفتر کار خانگی معاصر فراهم می کند. یک نمای برگ باعث می شود این یک خانه درختی احساس شود .

میز های چوبی زیبا
میز های چوبی زیبا

این دفتر خانه زیبا که از خانه های درختی صحبت می کند ، یک نهال دارد که مستقیم از کف تخته سنگ خود رشد می کند.

میزهای چوبی برای اتاق خواب
میزهای چوبی برای اتاق خواب

داشتن یک محل کار رسمی در فضای زندگی ممکن است دشوار باشد ، اما بسیاری از ما می توانیم از فضای کف زیر پله هایمان استفاده کنیم. ممکن است مجبور شوید انبوهی از کتهای قدیمی را پاک کنید اما پاک کردن شلوغی برای راه اندازی منطقه ای از این قبیل ارزش آن را خواهد داشت.

میز کار خانگی
میز کار خانگی

این دفتر کار ساده در منزل با اجرای طراحی میز کار دیواری و قفسه های فرورفته کف را تمیز نگه می دارد.

میز برای محل کار با دکوراسیون چوبی
میز برای محل کار با دکوراسیون چوبی

با معرفی قفسه های فلزی ، در معرض گذاشتن مجاری و تزئینات با چراغ های آویز قاب بتونی و سیم ، می توان به دکور دفتر کار خانگی صنعتی دست یافت.

میز چوبی برای اتاق کار در منزل
میز چوبی برای اتاق کار در منزل

آجر نمایان زمینه این دکوراسیون منازل صنعتی را تشکیل می دهد . قفسه های چوبی که در سطوح مختلف قرار گرفته اند ، جلوه های دلپذیر را به دیوار خام اضافه می کنند. 

میز برای دفتر کار در منزل
میز برای دفتر کار در منزل

صندلی های مضطرب قو به سبک دنج “منسوج” دفتر کار روستیک می افزایند.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با میز کار چوبی:

WhatsApp us