اتاق خوابی همراه با آرامش به سبک روستیک

طراحی داخلی خانه های به سبک روستیک در همه جا رواج دارد اما سازگاری آن با فضای شما همیشه آسان نیست . دکور خانه به سبک روستیک برابر است با خلوتگاه های عاشقانه و مخفیگاه های زیبا . کابین های ورود به سیستم و خانه های به سبک روستیک هنوز مدی است که هرگز جذابیت استثنایی خود را از دست نمی دهد . برای بیشتر ما ، زیبایی روستایی راحت ترین محیط برای استراحت در پایان یک روز شلوغ است . سبک آن اغلب ساده ، آرام ، کاربردی و آرامش بخش است .

آیا می خواهید در آن گرما و راحتی دنج لذت ببرید ؟ در اینجا برخی از ایده های منحصر به فرد اتاق خواب به سبک روستیک برای تزئین خانه شما آورده شده است .

15 ایده برای اتاق خواب در خانه به سبک روستیک برای امتحان

دیوارهای خنثی و خاکی را امتحان کنید

دکوراسیون روستیک
دکوراسیون روستیک

جدا از مواد طبیعی ، طرح های رنگی خنثی از ویژگی های متمایز یک خانه به سبک روستیک است . بنابراین ، اولین قدم برای شروع ایده های اتاق خواب خانه خود به سبک روستیک ، انتخاب رنگ مناسب است . نیازی به رنگ سفید نیست زیرا می توانید دیوار خود را به رنگ بژ ، کرم یا خاکستری نیز بپوشانید . تعدادی مبلمان به رنگ زمین اضافه کنید و از ظرافت مجلل اتاق خواب خانه به سبک روستیک خود لذت ببرید . ست چوبی متشکل از تخت خواب و میز پا تختی و میز توالت بهترین گزینه برای اتاق به سبک روستیک است . تخت چوبی دارای دو کشو در زیر تخت است و میز توالت بوفه دارای هفت کشو و میز کنار تختی دارای سه کشو که بهترین انتخاب برای فضای ذخیره سازی است .

اتاق را با دکوراسیون چوبی کلاسیک طراحی کنید

دکوراسیون چوبی کلاسیک
دکوراسیون چوبی کلاسیک

افزودن شور و نشاط در خانه شما به سادگی به معنای انتخاب دکوراسیون و وسایل مناسب برای آن است . تختخواب چوبی ، البته کانون توجه نمایش برای اتاق خواب است . بنابراین مناسب ترین را انتخاب کنید . این اتاق افسانه ای با تختخواب باکلاس و قاب تخت چوبی خود حس دل انگیزی را به شما منتقل می کند . چراغ های رشته ای ، تزئینات دیوار منحصر به فرد و آینه تمام قد آن را با شور و حال و هوای به سبک روستیک تکمیل می کنند . و اوه ، فراموش نکنید که تختخواب های خواب دار با بافت نیز یکی از ایده های جالب اتاق خواب در خانه برای سرمایه گذاری است !

مواد خود را مخلوط و مطابقت دهید

نمونه خت خواب فلزی
نمونه خت خواب فلزی

تختخواب فلزی ، میز کناری پرکاربرد چوبی و چراغ آویز بی نظیر ، احساس خانه ای به سبک روستیک را مشخص می کند . اما این گیاهان گلدانی هستند که نمایش را در این اتاق تکمیل کرده اند . همچنین می توانید ایده های اتاق خواب خانه خود را ترکیب کرده و مطابقت دهید تا یک مکان استراحت با سلیقه خود ارائه دهید . گنجاندن گیاهان در طراحی نه تنها جذابیت و زیبایی ایجاد می کند ، بلکه دکوراسیون عملکردی را برای طراوت بخشیدن به اتاق شما نیز به ارمغان می آورد .

رنگها را با هارمونی ترکیب کنید

ترکیب رنگ برای اتاق خواب
ترکیب رنگ برای اتاق خواب

ایجاد یک نقطه کانونی مورد علاقه باعث خستگی از مفهوم خانه به سبک روستیک می شود . می توانید مبلمان ساده اما ظریف به آن اضافه کنید و آن را با تکه های رنگی  چاشنی بدهید . با این اتاق که بهترین ایده های اتاق خواب خانه های به سبک روستیک را ترکیب می کند ، الهام بگیرید . این اتاق مبلمان مدرن و پرکاربرد را با هم ترکیب می کند در حالی که اتاق را با ترکیب رنگ خاموش و رضایت بخش لباس می پوشاند . وجود بوفه چوبی که دارای سه کشو و صفحه ای است که به شما به جز فضای ذخیره سازی فضای برای نمایش اشیا تزئینی خود می دهد .

دکورهای سنتی را در آغوش بگیرید

دکوراسیون سنتی
دکوراسیون سنتی

در این اتاق خواب منحصر به فرد ، دکورهای دیواری عجیب و غریب حس سنتی را به همه می دهد . دکوراسیون دیواری سر گاو نر برای شروع یک عنصر جالب و چشم نواز است . این را به آینه گرد و تزئین شده اضافه کنید که نمادی از شخصیت به سبک روستیک ایجاد می کند . این اتاق خواب الهام گرفته از اسکاندیناوی احساسی کاملاً روستایی و مدرن را ایجاد می کند که مطمئناً افراد در هر سنی آن را دوست دارند .

طبقه را برهنه نگذارید

کفپوش برای اتاق خواب
کفپوش برای اتاق خواب

پوشش مناسب کفپوش چوبی باعث می شود که هیچ چیز در اتاق شما بی جا نباشد . به جای اینکه برهنه باشد ، ممکن است ترجیح دهید آن را با موکت های زیبا بپوشانید . به عنوان مثال ، این گلدان بافته شده بدون اینکه فضای دنج و پایه را از بین ببرد ، چیزهای جالب را در این اتاق حفظ می کند . هنگام گنجاندن فرش در ایده های اتاق خواب خانه خود ، از فرش هایی با رنگ روشن دوری کنید . آن را با کمترین طرح و مطابق با رنگ های زمین برای آنکه احساس اتاق خواب به سبک روستیک شاد را نگه دارید .

ابعاد را به دیوار بیاورید

سبک روستیک
سبک روستیک

یکی دیگر از شخصیت های متمایز یک خانه به سبک روستیک جزئیات و بافت های ظریف است که به طور معمول در دیوار آن یافت می شود . اغلب از ایده ها و طرح های اتاق خواب خانه های به سبک روستیک انتظار می رود که از نقاشی های روی دیوار ، تخته سنگ و درهای تخت استفاده شود . این گلدان روستایی یا جنگل های تخته ای پایه و اساس ایده آل اتاق خواب یک خانه به سبک روستیک است . برخی از دکوراسیون روستایی و تزئینات دیوار را برای یک اتاق بدون زحمت زیبا و آرامش بخش اضافه کنید . این بوفه بزرگ چوبی بهترین گزینه برای این اتاق است که فضای ذخیره سازی فراوانی برای شما به وجود می آورد .

عناصر روستیک را ترکیب کنید

چراغ های روستیک
چراغ های روستیک

به جای متریال های معمولی چوبی ، می توانید با ایده های فوق العاده اتاق خواب به سبک روستیک نیز  طرح بزنید  . سرتختی دست ساز تاکنون بهترین قسمت از این اتاق خواب خانه است . همچنین در دکورهای دیواری بشقاب های تزئینی یک فضای خانگی خاص  به وجود می آورد . در صورت تمایل حتی می توانید تزئینات خانه به سبک روستیک را انجام دهید . رنگ های روشن مانند اسپرسو و ترکیب صورتی این اتاق آن را کاملاً رویایی طراح می کند . نردبان چوبی زیبای اتاق را بیشتر کرده است .

نقوش وسترن لوکس

قطعات سبک روستیک
قطعات سبک روستیک

تودوزی های مخملی ، چاپ های مجلل و مواد طراحی الهام گرفته از حیوانات ، این اتاق خواب استاد کلاس غربی را تشکیل می دهد . فضای تاریخی گرمای لوکس و احساسی غنی از تزئینات را ارائه می دهد . فراموش نکنید که منبت کاری دیوارهای سنگی و چوبی که این اتاق خواب پیچیده خانه به سبک روستیک را تکمیل می کند ، توجه کنید . تخت چوبی قهوه ای مرکز اتاق است .

قطعات ذخیره سازی حیله گر

قطعات ذخیره سازی حیله گر
قطعات ذخیره سازی حیله گر

انبارهای اضافی مانند این صندوق خیزران ایده های کاربردی اتاق خواب به سبک روستیک است که باید در نظر بگیرید . این سبک در اتاق فضای اضافی  ایجاد می کند . این جمله عبارتی غیر منتظره است که به این اتاق خواب مدرن خانه به سبک روستیک شخصیت می بخشد و آن را فوق العاده می کند .

آن را تازه و ساده نگه دارید

تخت و پاتختی چوبی
تخت و پاتختی چوبی

تخت خواب چوبی و میز پا تختی چوبی زیبای این اتاق را تضمین می کند و البته تابلوی تخته سیاه جلوه ی بینظیری به این اتاق کوچک می دهد . گیاهان کنار تخت خواب ایده های اتاق خواب به سبک روستیک هستند که تضمین می کنند اتاق خواب شما احساس طراوت و آرامش می کند . گیاهان ضمن جبران طرح رنگ روشن اتاق ، به اتاق آرامش می بخشند . اگرچه هنگام انتخاب گیاه برای اتاق خود مطمئن شوید که گیاه سالم و عاری از حشرات باشد . آوردن طبیعت به معنای آوردن سوراخ های تند و زننده به داخل نیست .

به قطعات به سبک روستیک فضا دهید

دیوار یا تخت تنها چیزی نیست که بهترین ایده های اتاق خواب خانه های به سبک روستیک را تشکیل می دهد . هر جزئیات کمی هم اهمیت دارد که به آن احساس دلبستگی در سنین پیری برسد . موادی را بیابید که به خودی خود جلوه دارند  بدون اینکه بیش از حد زیاد باشند . دکوراسیون چوبی ، سبد حصیری و تزئینات روستیک دیواری این اتاق را از چشم انداز بیشتری برخوردار می کند . فضایی را که دیوار تقریباً خالی و مبهم ایجاد می کند با قطعات ساده و احساسی متعادل می کند .

بیشتر عناصر چوبی بیاورید

عناصر چوبی برای اتاق خواب
عناصر چوبی برای اتاق خواب

چوبها ، بدون شک ، حس روستایی و خانه به سبک روستیک را در هر خانه ای بسیار بهتر منتقل می کند . بنابراین اگر می توانید ، اطمینان حاصل کنید که عناصر چوبی بیشتری را در مفهوم اتاق خواب خود بگنجانید . این اتاق خواب خیره کننده و بزرگ ، طراحی خانه به سبک روستیک را جدی می گیرد . از دیوارهای چوبی و ملافه های خواب الهام گرفته از حومه شهر ، آن ظرافت کلاسیک یک خانه به سبک روستیک رسمی را نشان می دهد . حتی یک والان چوبی دارد تا جلوه کامل شود . تخت چوبی و میز کنار تخت چوبی بهترین گزینه هستند ، در این طرح سقف و دیوارها از چوب است که فضای آرامش بخش را به همراه دارد .

چراغهای خانه به سبک روستیک را نصب کنید

یکی از بهترین ایده های خانه به سبک روستیک که باید به آن توجه کرد ، سرمایه گذاری در نور مناسب است . وسایل روشنایی نه تنها در یک اتاق به عنوان شی تزئینی استفاده می شوند . همچنین در تغییر و انتقال احساس کلی به هر فضایی تأثیر زیادی دارد . نور رشته ای درخشان اغلب مشخصه روشنایی خانه مزرعه است . اما این چراغ کف به سبک روستیک با طراحی دمدمی مزاجی آن را به سطح بعدی می رساند . ارتقا اندکی از این دست می تواند در انتقال فضای خانه به هر اتاق خواب بسیار کار کند .

نکته آخر

بهترین ایده های اتاق خواب خانه به سبک روستیک ، اتاق شما را به مکانی دنج و گرم برای استراحت تبدیل می کند . برای اینکه مکان را قدیمی و در عین حال زیبا و شیک کنید ، به رنگبندی خود توجه کنید . رنگ های خنثی را حفظ کرده و عناصر طبیعی را در اتاق وارد کنید . جزئیات و دکورهای ساده نیز به آن جلوه ای از شخصیت و ظرافت می بخشد . ایده های اتاق خواب خانه های به سبک روستیک با شور و نشاط کم نظیر و زمینی ، شما عاشقانه ترین فضای خود را حتی بیشتر دوست خواهد داشت . وجود دکوراسیون های چوبی به شما کمک بسیار می کند ، تخت چوبی به جز زیبای دوام زیادی دارد و شما می توانید از انتخاب های خود لذت ببرید ، رنگهای متنوع چوب به شما این اجازه را می دهد که سبک روستیک را با سبک های مدرن ترکیب کنید.

انتخاب بوفه چوبی هوشمندانه و در عین حال محافظه کارانه است ، شما همراه فضای ذخیره سازی بهترین گزینه را برای نمایش اشیا تزئینی و افتخارات خود خواهید داشت ، فراموش نکنید میز کنار تختی خود را از چوب می توانید انتخاب کنید ، این میز به شما راحتی مطالعه و قرار دادن وسایل مورد نیاز را می دهد ، اگر اتاقی دارید که فضای مناسب دارد از میز توالت چوبی غافل نشوید ، میز توالت را می توانید با رنگ هماهنگ یا متضاد تخت خود انتخاب کنید ، این انتخاب ، زیبای و جلوه را به اتاق خواب شما هدیه می دهد .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : تخت خواب چوبی ، طراحی چوبی ، دکوراسیون چوبی ، تخت خواب MDF

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us