ایده های دکوراسیون چوبی منزل

شما معتقدید که اگر قسمتی از دکوراسیون چوبی در خانه قرار دهید ،  خانه شما زیبا و شیک به چشم نمی آید ؟ اگر چنین است ، باید دوباره فکر کنید . ساخت دکوراسیون چوبی منزل آسان است و تقریباً به تعمیر و نگهداری نیاز ندارد . اگر می خواهید ، می توانید با دست خود از برخی صنایع دستی و چوبی مراقبت کنید و اینکه وجود این اشیا در خانه زیبا و ارزان خواهد بود .

چطور ؟

نیازی به خرید چیزی از بازار ندارید . اگر همت کنید و تعدادی ضایعات چوب پیدا کنید ، می توانید به راحتی با تزئینات چوب خود کار کنید ایده های خود را انجام دهید .

 ما به شما آموزش می دهیم که چطور دکوراسیون چوبی زیبا داشته باشید .

کار با دکوراسیون منزل چوبی در هر دو حالت به شما کمک می کند ، باعث صرفه جویی در هزینه و جلوه بخشیدن به ظاهر خانه می شود . سعی کنید روی این پروژه ها کار کنید و بدون هیچ تعهد مالی یک تغییر جدید ایجاد کنید . جدا از اینکه ظاهر خانه شما را بهبود می بخشد ، ضمن ایجاد یک نشان مدرن در خانه ، توانایی های هنری شما را نیز بهبود می بخشد . بنابراین نوآور و خلاق باشید چیز جالب توجهی برای جلوه بخشیدن به فضای زندگی شما وجود دارد .

نیازی به ذکر نیست ، اگر شما عاشق کار در پروژه های دکوراسیون چوبی هستید که شامل اشیا قدیمی برای تکمیل دکوراسیون خونه شماست ، دکوراسیون چوبی برای شما  شادی بخش خواهد بود . به شما کمک می کنیم تا آنچه دوست دارید را پیدا کنید .

 در زیر ما ایده های نفیس مربوط به تزئینات چوب را به شما ارائه می دهیم . ما به شما پیشنهاد می دهیم  توسط یکی از کارگاه های نجاری در اطراف خود روی این موارد کار کنید .

 در ادامه ، می بینید که ما بهترین ایده ها را برای کمک به شما در تزئین نهایی دکوراسیون چوب خانه خود را جمع آوری کرده ایم . بنابراین با برخی محصولات قدیمی در خانه مانند نیمکت، تفنگ ، ظاهر شیک را به خانه خود بدهید . دکوراسیون منزل چوبی همچنان یکی از جذاب ترین و محبوب ترین دکوراسیون های این روزها است . پس ما برای شما در زیر چند نمونه برای شروع کار آورده ایم

1 . دکوراسیون چوبی اتاق نشیمن

2 . میز چوبی  طرح روستیک برای آشپزخانه

دکوراسیون چوبی و میز روستیک
دکوراسیون چوبی و میز روستیک

3 . سقف و دیوار چوبی برای اتاق نشیمن و آشپزخانه

دیوار چوبی برای دکوراسیون چوبی
دیوار چوبی برای دکوراسیون چوبی

4 . سقف و دیوار متفاوت چوبی برای اتاق نشیمن در ویلا کوهستانی

سف چوبی برای دکوراسیون چوبی ویلا
سقف و دیوار چوبی برای ویلا

5 . دیوار و پله های چوبی و کتابخانه چوب

پله و کتابخانه چوبی در دکوراسیون
پله های چوبی

6 . کفپوش و پله و میز چوبی جلوه ویژه ای به خانه می دهد

کفپوش و میز چوبی برای دکوراسیون چوبی منزل
کفپوش و میز چوبی برای دکوراسیون منزل

7. کابینت سفید چوبی و پیشخوان چوبی برای آشپزخانه

کفپوش و میز چوبی برای دکوراسیون منزل
کفپوش و میز چوبی برای دکوراسیون منزل

8 . سقف و کفپوش چوبی

دکوراسیون چوبی با سقف چوبی
سقف و کفپوش چوبی

 9 . در چوبی قدیمی برای دکوراسیون چوبی

در چوبی برای دکوراسیون چوبی منزل
در چوبی قدیمی

10 . تاج تخت چوبی از چوب طبیعی

استفاده از تاج تخت چوبی برای دکوراسیون چوبی منزل
تاج تخت چوبی

11 . گلخانه با دکوراسیون چوبی

گلخانه با دکوراسیون چوبی
گلخانه با دکوراسیون چوبی

12 . اتاق نشیمن چوبی به سبک روستیک و مدرن

اتاق نشیمن با دکوراسیون چوبی روستیک
اتاق نشیمن با دکوراسیون روستیک

13 . مبلمان چوبی

مبلمان چوبی
مبلمان چوبی

14 . زیرشیروانی چوبی

زیر شیروانی چوبی برای دکوراسیون چوبی
زیر شیروانی چوبی

15 .   دیوار و پیشخوان چوبی

دیوار و پیشخوان چوبی
دیوار و پیشخوان چوبی

16 . میز و ستون چوبی برای دکوراسیون چوبی

میز و ستون چوبی برای دکوراسیون چوبی
میز و ستون چوبی برای دکوراسیون چوبی

17 . سقف و لوستر چوبی

سقف و لوستر چوبی
سقف و لوستر چوبی

18 . میز وسط چوبی

میز وسط چوبی
میز وسط چوبی

19 . سقف ، دیوار کفپوش و میز تلویویزن چوبی برای دکوراسیون چوبی منزل

دکوراسیون بی نهایت زیبا از جنس چوب و فضای مدرن

میز تلویزیون چوبی
میز تلویزیون چوبی

20 . میز و نیمکت های چوبی

میز و نیمکت های چوبی
میز و نیمکت های چوبی

21. کشوها : انواع و گزینه های رنگ برای کاوش

دراورهای کشو دار برای ذخیره لباس ، وسایل شخصی ، لوازم جانبی و انواع مختلفی از وسایل دیگر ایجاد می شوند . داشتن دراور کشویی در خانه ، فضای اضافی را برای شما فراهم می کند در صورتی که فضای کشوی در کمد لباس خود ندارید .

 همچنین به شما کمک می کند تا همه وسایل خود را مرتب نگه دارید تا مجبور نشوید به دنبال چیزهایی باشید که بیشترین نیاز را دارید .

کشوها به عنوان یک مبلمان چند منظوره خودنمایی می کنند که هر جای خانه خود میتوانید  قرار دهید و دارای طرح ها ، سبک ها و رنگ های مختلفی هستند . آنها همچنین از مواد فلزی ، چوبی پلاستیکی ساخته می شوند و دارای یک دسته کشو هستند که یکی پس از دیگری بالای یکدیگر جمع شده است .

کشوهای چوبی
کشوهای چوبی
دراور چوبی برای دکوراسیون چوبی
دراور چوبی

انواع دراورهای کشو برای کاوش

دراورهای کشو انواع مختلفی دارند که همین امر آن را برای خانواده های سنتی و معاصر ایده آل می کند . در زیر برخی از معروف ترین انواع دراورهای کشو آورده شده است .

    دراور کلاسیک : نوعی دراورکشو است که طراحی مینیمالیستی را به همراه دارد . این یک ستون از کشوها را در یک قاب اسکات و باریک ارائه می دهد . این نوع دراورهای کشو دارای سطوح شیب دار برای نوشتن هستند ، اما اکثر آنها این روزها دارای یک سطح افقی هستند .

دارور جنتلمن : دراور آقا پیکربندی است که ستون کشو با یک درب کابینت بزرگ به حالت عمودی جفت می شود . این دراور مخصوص فضای زیادی برای ذخیره کت و شلوار ، شلوار و انواع دیگر لباس ها فراهم می کند . در کنار آن ، می توانید محصولات و اقلام شخصی را نیز ذخیره کنید .

دراور  عمودی استاندارد : دراور گنبدی یا گودی بلند از دراور کشوی استاندارد بلندتر است . همراه با یک کشو مضاعف . در موارد خاص ، قسمت بالای دراور عمودی با یک کمد جایگزین می شود ، که آن را کاملا  به یک دراور همه کاره تبدیل می کند .

گزینه های رنگی موجود در کشوها

دراور های کشو در بسیاری از رنگ های منحصر به فرد و زیبا موجود است تا بتوانید فضای داخلی خانه خود را بدون هیچ زحمتی تزئین کنید . برخی از محبوب ترین و نادرترین گزینه های رنگی دراورهای کشو در زیر آورده شده است .

    خاکستری : خاکستری رنگ شناخته شده ای است که شامل خاکستری ها ، طوسی ها و بژهای سنتی است . با صندوق های کشویی روبرو خواهید شد که این رنگ خاص را دارند و باعث می شوند یک اتاق بی انتها و کلاسیک به نظر برسد . تن های تیره رنگ های عالی هستند که می توانند با دیگر رنگ های جسورانه موجود در اتاق شما به خوبی تعادل برقرار کنند .

    سفید : سفید رنگ زیبایی است . صندوق های کشوی سفید جلوه ای از ظرافت ، کلاس و سازماندهی را ایجاد می کند . در کنار آن ، سفید یک رنگ تمیز ، بی انتها و عجیب است ، زیرا کاملاً با سایر رنگ ها مانند سایه های قهوه ای و خنثی مطابقت دارد .

    سبز : سبز نوعی رنگ است که انرژی و زیبای را به شما ارائه می دهد . دراورهای کشوی رنگ سبز به خوبی با فضای داخلی زرد و آبی تکمیل می شوند زیرا زیبایی اتاق را افزایش داده و از آن استقبال بیشتری نشان می دهد .

کلمات نهایی !

دراورهای کشو یکی از بهترین مبلمان است که به شما کمک می کند تا اتاق خود را کاملا مرتب ، تمیز و مرتب نگه دارید . شما می توانید تمام وسایل ضروری خود را ذخیره کنید و برای اتاق خواب و اتاق کودکان ایده آل هستند . انواع مختلفی از دروار زیبا موجود است و شما می توانید متناسب با نیاز خود انتخاب کنید .

نوشته شده توسط : ف . پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us