عناصر دکوراسیون و سبک ها

خانه ما فضای خانوادگی و شخصیه اما روند زندگی به ما اجازه نمی ده که به اندازه دلخواه از اون لذت ببریم. هر کسی طبیعتا دوس داره که خانه اش راحت باشه ، فضایی که بشه با اون شناخته بشه و در اون حس راحتی داشته باشه.

هر طراح طرفدار جنبه متفاوتی نسبت به طراحی داخلیه. برخی به رنگ ، تخیل  وخلاقیت تاکید دارن. بعضی دیگر محافظه کارتر هستن و محیط ساده را ترجیح می دهند . اما اشتراک همه طراحان جستجوی مبلمان و محیط هاییه که کیفیت زندگی ما را بالا ببرن.

امروزه فقط مردم ثروتمند نیستن که در صدد دکوراسیون خانه خود هستن . با کمی سلیقه و تخیل خوب همه ما می تونیم فضاهای زیبایی را طراحی کنیم. ، نیز فروشگاه هایی وجود داره که مبلمان زیبا و ساده را با قیمت های معقول و خوبی عرضه می کنن،  هرچند بودجه بیشتر سبب دسترسی به مبلمان و لوازم طراحان مطرح و خدمات طراح داخلی می شه.

دکوراسیون محیط مستلزم عناصر زیادیه. فقط بحث مبلمان نیس. رنگ و نور و پوشش های دیوار و کف هم نقش ایفا می کنن.

هنر دکوراسیون ، خانه بهاری با الهام از طبیعت

هنر دکوراسیون ، خانه بهاری با الهام از طبیعت

مبلمان پیکر تراشی

طراحی های امروزی مبلمان و متعلقات فقط به منظور تولید انبوه نیستن؛ نیز روندی به سوی قطعات مجزا وجود داره، اشیای منحصر بفرد جایی بین پیکر تراشی و مبلمان قرار می گیرن.

 

بازگشت ارگانیک

کاناپه هایی که شکلی حسی دارن، بازگشت فرم های کلاسیک، خطوط ساده و التقاط گرایی برخی از ویژگیهای متمایز گرایش جدید به سوی طراحی مبلمان ارگانیک هستن. مونیک و سرجیو ساوارس با استفاده از رنگ های روز و موادی مثل چوب درخت افرا، فولاد لایه لایه و چرم رنگ شده ، این روند را به ظهور می رسونن.

یادگارهای شرقی

طراحی غربی الان در حال تولید اشیاء و قطعات بی شمار مبلمان و لوازم منزله که تاثیر قوی مشرق زمین را آشکار می کنه. کلکسیون مامو نوچیز طراحی شده توسط اینگور مائورر، مرمباچ و نو گوچی دامنه ای از لامپ های چند فرهنگی از سنت ژاپنی آکاری الهام گرفته.

بازگشت به آهنگری

ژوزف سردا لوازم و متعلقات را با ریخته گری فلزاتی مثل آهن و سپس تزئین و رنگ آمیزی اونها می سازه. او نشونگر روندیه که به طور روز افزون در حال محبوب شدن در دکوراسیون مدرنه، اگرچه ریشه های اون در هنر آهنگری قرون وسطایی نهفته است.

دکوراسیون داخلی , دکوراسیون چوبی , صنایع چوب ,

سندان آهنگری

WhatsApp us