چکار کنیم تا یک محصول ارزان ساخته شود

دکوراسیون چوبی فن و هنر

من یک کارگاه دارم. یک کارخانه کوچک. سرمایه گذاران این مجموعه سه نفرهستند و 5 نفر استاد کار و کارگر نیمه ماهر در این مجموعه مشغول بکار هستند،. که باید چرخ زندگی آنها بچرخد وگر نه هیچگاه کار نمی کنند.

شما یک مشتری هستید و قصد دارید یک میز سفارش دهید.

یک کار ژورنالی که خیلی ظریف و زیبا ساخته شده است. از یک کارگاه قیمت میخواهید و ایشان مبلغ 3 میلیون تومان میز شمارا قیمت گذاری می‌کنند.

اما در عین حال یک پیشنهاد جالب دیگر راهم می‌دهند. می‌گویند اگر 3 تا بخواهید به قیمت هر عدد 1.5 میلیون تومان ساخته می شود.

سه تا 4.5 میلیون تومان

یک عدد 3 میلیون تومان

چرا؟ مگر نجار برای ساخت یک میز چقدر هزینه می کند.

یک تخته در کوچکترین سایز یعنی 1 اینچ ضخامت ،. عرض 40 سانت و طول 3 متر، یک شاخه 20 در 20 پروفيل آهن سبک، یک ورق 16 میل ام دی اف، ارسال به رنگ کاری و ارسال به منزل مشتری.

فقط کرایه های این چند آیتم در حدود500 هزار تومان است که اگر سه عدد بخواهید تقسیم بر 3 می شود

یک تخته گردو یک اینچ آمریکایی قیمت 2.400.000 هزار تومان هر متر مکعب 70 میلیون تومان که مقدار یک سوم ام برای یک میز مصرف می شود.

به همین ترتیب رنگ کار هم برای یک عدد 700 هزار تومان هزینه می‌گیرد ولی برای سه عدد کمتر شاید 300 هزار تومان هم برای هرعدد انجام شود.

امروزه این روش در کشور های پیشرفته یک روش ساده و پیش پا افتاده است. شما یک محصول را در غالب خرید گروهی در وبسایت یا شبکه اجتماعی خود تبلیغ میکنید و به ازای هرنفر درصدی از مبلغ تک سازی کسر می شود.

یک پاداش برای تبلیغ کننده : کسی که تبلیغ می‌کند درصورتی که 10 سفارش را درج کند، فقط هزینه متریال دریافت می شود.

WhatsApp us