دکوراسیون چوبی رستوران چینی

دکوراسیون چوبی رستوران ، طراحی با چوبهایی شبیه به لمبه

دکوراسیون چوبی رستوران ، طراحی با چوبهایی شبیه به لمبه

طراحی رستوران چینی Yue

مترجم: مهرداد نجیب زاده
معمار: PANORAMA
موقعیت بنا: چنگدو، چین
متراژ پروژه: 500 متر مربع
سال اجرا: 2014

طراحی این رستوران در یک هتل بوتیک در منطقه چنگدو چین واقع شده است که اختصاصاً غذاها و نوشیدنی های آسیای شرقی را سرو می کند. این پروژه در مدت زمان کوتاه و با متریال های ساده ای به اجرا رسیده است. طراح با الهام از چشم انداز اغراق شده نقاشی های چینی، توابع و فضاها را در کنار هم قرار داده است.. توابع اجرایی اولیه پروژه از فولاد و شیشه تشکیل شده است و پوشش و تزئین نهایی به وسیله ورق های و صفحات چوبی انجام شده است.

طراحی رستوران چینی Yue

صفحات چوبی ( لمبه ) سقف با روشی هوشمندانه تعبیه شده است تا قادر باشند نفوذ نور و تهویه مناسب به داخل را کنترل کنند. طراحی مبلمان و صندلی ها با نگرش به فرم بوفه شکل گرفته است تا انعطاف پذیری بیشتری با کل مجموعه داشته باشد. خطوط محورهای داخلی، به خوبی با فرم بیرون در ارتباطند. زیباسازی این پروژه به وسیله ساقه های برنج صورت گرفته است. ورودی اصلی یک درب کشویی سرتاسر شیشه ای است تا جلوه داخل را به خارج منتقل کند.

طراحی رستوران چینی Yue طراحی رستوران چینی Yue طراحی رستوران چینی Yue طراحی رستوران چینی Yue


 

متن اصلی :

این یک رستوران واقع در یک بوتیک هتل به تازگی باز در چنگدو چین که در خدمت مواد غذایی همجوشی آسیایی و نوشیدنی است.

پروژه ساخت و ساز مورد نیاز کوتاه از یک ساختار جدید ساخته شده به شکل گسترش به ساختمان های موجود به ارائه مناطق ناهار خوری در محیط داخلی و نیمه های داخلی برگزاری توابع مختلف غذا به کاربران هتل.

با الهام از نقاشی چشم انداز سنتی، یک چشم انداز انتزاعی به منعکس کننده طبیعت از غذاهای ترکیبی آسیایی خدمت ایجاد شده است.

تحت فولاد و شیشه ای جدید تاج پوشش، یک پاکت ثانویه در چوب به شکل محفظه به این منطقه نیمه در محیط داخلی و اتصال بخش اصلی محیط داخلی ساخته شده است.

مختصر موجدار سقف تقدیر دیوار با دهانه حافظه اجازه می دهد نفوذ نور روز و در عین حال جلوگیری از افزایش حرارت بالا به کل منطقه است.

الگوی صندلی باز طرح اطراف میز بوفه همراه در صبحانه و رویدادهای خاص ارائه انعطاف پذیری از طرح. تمام قد درب شیشه ای محوری بیشتر مرز بین منطقه محیط داخلی و خارجی حل می شود.

تغییر ظریف جوی در دو منطقه ناهار خوری توسط انتقال از مواد کلیدی از الوار به برنج ساخته شده است.

آثار هنرمند محلی چشم انداز با مضمون جمله ویژگی های پرندگان مانند معلق در سرامیک سفید و LED امداد دیوار در مقاله بازیافت به ترتیب معرفی شدند به اضافه کردن طعم هنری به تجربه ناهار خوری.

 

طراحی: PANORAMA

تیم طراحی: هوراس پان، نیک وانگ، کنی آویزان

عکس های پوکر سیو فونگ


 

A FUSION RESTAURANT FOR A BOUTIQUE HOTEL: YUE, PANORAMA

SUITERESTO, BAR & CLUBJUNE 28, 2015
This is a fine dining restaurant located in a newly opened boutique hotel in Chengdu China that serves Asian fusion food and wine. The project brief required construction of a new built structure to form extension to the existing building to provide indoor and semi-indoor dini […]

link : http://suitewide.com/tag/restaurant/


گرداوری گروه فن و هنر ایران زمین

دکوراسیون رستوران

 

 

 

WhatsApp us