کتاب خواندن در گوشه های دنج اتاق خواب که کاملاً عالی هستند !

همه به فضایی برای استراحت و آرامش نیاز دارند . بعضی اوقات به شکل یک محیط آرام استخر با چند صندلی و کمی سایه در می آید . در بعضی مواقع ، به  اتاق زیر شیروانی فرار می کنید که فضای کمی خوب برای یک خوابگاه کوچک را دارد  . سپس فرار نهایی انجام می شود – یک گوشه دنج در پناهگاه شخصی شما که اتاق خواب است . در حالی که صندلی های پنجره و فضای مطالعه در گوشه به عنوان دو ویژگی جداگانه معمول است ، ترکیب این دو برای ایجاد ” گوشه مخصوص کتاب ” نهایی و راحت یکی از ویژگی های متمایز هر شخصی است . این نگاهی به گوشه های اتاق خواب با دکوراسیون چوبی زیبا و درخشان است که فقط ایده های استثنایی در اینجا هستند .

گوشه کتاب خواندن در هر اتاق دیگر خانه با اتاق خواب بسیار متفاوت است . هم به دلیل جایگاه و هم به طرز طراحی بسیار شخصی تر است . برای کتاب شناسی که به راحتی اهمیت می دهد ، منطقه کتاب خواندن اتاق خواب به عنوان یک فضای ثانویه شگفت انگیز عمل می کند که او را از کتابخانه اصلی خانه دور می کند و چیز دیگری ارائه می دهد . این عقب نشینی گوشه کتاب خواندن برخلاف هر چیز دیگری است و بسیاری از الهامات  در این مکانها به ذهن شما می رسد .

بیش از یک صندلی در گوشه !

بله ، شما می توانید یک گوشه مطالعه کاملاً کاربردی و مناسب در اتاق خواب فقط با یک صندلی ، میز کناری چوبی و چراغ کف ایجاد کنید و ما به همان طرح مورد نظر خواهیم رسید . اما ما کار خود را با الهاماتی آغاز می کنیم که فقط گوشه های کتاب خواندن اتاق خواب عالی هستند و تقریباً همه اینها از یک سری قفسه کتاب ، یک صندلی پنجره سفارشی استفاده می کنند و یک عامل خاص ” بالای آن ” دارند . صندلی پنجره بسیار بیشتر از ارائه منظره ای افسانه از جهان خارج است . این نور طبیعی را به گوشه کتاب خواندن وارد می کند و همچنین فضای ذخیره سازی اضافی را فراهم می کند .

دکوراسیون چوبی
دکوراسیون چوبی

در کنار تخت خواب چوبی و میر کنار تخت چوبی که گیاهی را برای مطبوعی اتاق می تواند آورد ، شما یک صندلی پنجره چوبی محکم را در جلوی پنجره نصب کنید تا بتوانید از آرامش نور خورشید استفاده کنید .

پنجره چوبی
پنجره چوبی

در کنار پنجره ارسی چوبی این کتابخانه کوچک چوبی  و صندلی پنجره به شما کمک می کند استرسهای یک روز را کنار بگذارید .

استراحتگاه چوبی
استراحتگاه چوبی

این استراحتگاه چوبی ، یکی از زیباترین قسمتهای خانه است ، وجود صندلی پنجره در بین دو کتابخانه چوبی و پنجره چوبی راحتی را به شما هدیه می دهد .

زیرشیروانی چوبی
زیرشیروانی چوبی

این زیرشیروانی چوبی با وجود پنجره های ارسی و کتابخانه و صندلی پنجره دارای دو کشو چوبی شما را به آرامش دعوت می کند .

درست کردن اصول اولیه

مهمترین قسمت گوشه کتاب خواندن اتاق خواب ایده آل این است که متناسب با سبک اتاق خواب باشد و در عین حال هویت خاص خود را داشته باشد . ایده اصلی در اینجا مشخص کردن فضا است و غالباً جمع کردن آن در گوشه ای کوچک و آرام ، کمک زیادی می کند . فضا در اینجا در واقع محدودیتی ندارد و اغلب ، گوشه کوچکتر و معتدل کتاب خواندن است که بهترین به نظر می رسد . جدا از قفسه های شناور واضح و نیمکت سفارشی که صندلی های راحتی را فراهم می کند ، ممکن است بخواهید نور مستقیم خورشید را نیز دریافت کنید . در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری ، یک گوشه کتاب خواندن با جهت گیری اشتباه در کنار پنجره می تواند بسیار گرم و ناراحت شود !

اتاق کوچک زیرشیروانی
اتاق کوچک زیرشیروانی

این اتاق کوچک زیرشیروانی با وجود پنجره ارسی چوبی و کتابخانه چوبی محبوب ترین طرح موجود است . این اتاق برای یک جوان با سلیقه طرح زده شده است .

قفسه های کوچک چوبی
قفسه های کوچک چوبی

این کنج دنج اتاق خواب نمی توانست از این بهتر طرحی داشته باشد ، قفسه های کوچک چوب که کتابها و اشیا زینتی را در خود جای داده است .

دیوار کوب چوبی
دیوار کوب چوبی

این اتاق خواب با دیوار کوب چوبی به سبک روستیک بهترین انتخاب برای اتاق شماست ، شما می توانید کفپوش همرنگ را هم انتخاب کنید .

کتابخانه سفید چوبی
کتابخانه سفید چوبی

این طرح مورد علاقه من است ، دو کتابخانه چوبی که بین آن پنجره چوبی با صندلی پنجره زیبای که دارای کشو است ، نمای اتاق را به شکل چشمگیری دلفریب کرده است .

نمونه دکوراسیون چوبی
نمونه دکوراسیون چوبی

این کنج کوچک اتاق تبدیل شده به کتابخانه ای کوچک برای شما و البته  صندلی پنجره بهترین انتخاب است .

پاسخگویی به نیازهای شما

دیدگاه همه در مورد یک گوشه  کتاب خواندن در اتاق خواب یکسان نیست و برخی فقط ممکن است ارگونومی یک صندلی راحت و میز وسط را به صندلی پنجره تختخواب روز ترجیح دهند . اگر ساعت های طولانی بخوانید ، این کاملاً منطقی است و ایجاد یک گوشه خواندن از این دست نیز بسیار کم هزینه تر است . ابتدا باید صندلی مناسب مطالعه را انتخاب کنید ، روی صندلی پنجره باریک کف بنشینید و همه موارد دیگر اختیاری است . استفاده از نیم جداره یا پارتیشن برای تقسیم اتاق خواب از این منطقه مطالعه همچنین فضای قائم را برای قفسه های شناور فراهم می کند در حالی که افزودن میز تحریر کوچک در این گوشه فضای کار خانه را به شما آرام و کارآمد می دهد .

طاقچه های کوچک چوبی
طاقچه های کوچک چوبی

این دکور چوبی فوق العاده است ، قفسه های هندسی چوبی و  طاقچه های کوچک با هم بسیار همانگ هستند ، وجود بوفه کوچک با چهار کشو به رنگ سفید فوق العاده نیست ؟!

کتابخانه سفید چوبی
کتابخانه سفید چوبی

این کتابخانه سفید چوبی کنار پنجره به شما آرامش یک روز بینظیر را نوید می دهد ، با وجود کفپوش چوبی این هماهنگی کامل شده است .

دفتر خانگی چوبی
دفتر خانگی چوبی

این کنج دلفریب اتاق ، دفتر خانگی کاملی است ، یک کتابخانه چوبی و یک میز تحریر در کنار ، صندلی پنجره فوق العاده ، جذاب نیست !

کمد دیواری
کمد دیواری

در یک جمله استفاده درست از یک کنج ! کمد دیواری که قسمتی را به نشستن شما اختصاص داده است . این کشو و کمد ها به شما برای ذخیره سازی کمک می کنند .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : دکوراسیون چوبی ، طراحی چوبی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us