دیزاین اتاق دخترانه

در طراحی اتاق کودک و نوجوان یکی از مهمترین عوامل سن دختر , و اینکه اتاق خصوصی یا مشترک است , بسیار مهم است .

اتاق خواب مکانی است که زمان بسیار زیادی را در آن سپری میکنیم و بیشتر احساسات و ایده های ما از همانجا اغاز می شود .شخصیت ما انسانها در محیطیکه بزرگ می شویم ساخته می شود . با نگاهی کارشناسی شده به یک اتاق خواب میتوانیم به شخصیت ان شخص پی ببریم .

اتاق خواب دخترانه :

اتاق دختران بسیار زیبا , ظریف و کامل باید باشد . یکی از بحث های مهم در ایجاد ظرافت , انتخاب رنگ و سبک دکوراسیون است .

برای داشتن یک اتاق رویایی از کجا باید اغاز کنیم .

گروه فن و هنر ایران زمین سعی دارد با گرداوری اطلاعات و تجارب خود در این بخش به شما برای تصمیم گیری کمک کند . امیدوارم این بخش مفید واقع شود .

سبک اتاق خواب  : بیشتر انتخاب های ما از بین دو سبک مدرن یا کلاسیک است , ولی در سایت فن و هنر سعی شده تمامی سبک ها گرداوری شوند . از سبک باروک در اتاق خواب تا سبک سنتی ایرانی , سبک مدرن و کلاسیک

چگونه سبک خود را پیدا کنیم 

رنگ : رنگ انتخابی دختران بیشتر حول و هوش سفید , صورتی و بنفش است و البته هر انسانی یک رنگ ایدعال برای خود دارد . مثلا سبز کله غازی یا مشکی , که در طراحی و چیدمان با ترکیب رنگ ها و استفاده از سایه ها به یک نظر جامع و مورد پسند خواهیم رسید . رنگ با هدف ایجاد آرامش انتخاب می شود ولی یادمان باشد ما اجازه تحمیل نظر خود را به فرزندانمان نداریم و فقط میتوانیم در انتخاب بهتر کمک و آگاهی آنان را بالا ببریم .  تحمیل باعث ایجاد عوارضی می شود که شاید تا اخر عمر در خاطر کودکان بجا بماند . در این زمان است که طراح و مشاور با تجربه میتواند به شما کمک کند .

اکسسوری اتاق خواب دخترانه : مانند صندلی آرایش در کتار میز آرایش

چیدمان :  چیدمان اتاق خواب دخترانه, چیدمان به معنای محل قرارگیری وسایل میباشد   براي اســتفاده بهينــه از مبلمان اتاق خواب ، بايد به چيدمان آن اهميت داد؛ احســاس آرامش و امنيت، سهولت در رفت و آمد و بررسی مسیر های مورد نیاز ، نورپردازی و اهمیت استفاده حداكثري از نور طبيعي بخصوص برای خانم ها و … ، موارد مهم در يك چيدمان مناسب است. در این امر میتوان از نرم افزار های طراحی کمک گرفت . وسایل اصلی را شناسایی کنید و در ابتدا مکان آنها را مشخص کنید .

بودجه :

سلامت :باید به این نکته توجه ویژه داشته باشیم . استفاده از مواد شیمیایی میتواند صدمات جبران ناپذیری به جا بگذارد .

ابعاد و استاندارد های سرویس خواب : زندگی اپارتمانی باعث شده هر چیزی در حداقل استاندارد مورد نیاز ساخته شود , در عین حال هر سایزی یک لارج یا بزرگ هم دارد . مثلا تخت استاندارد 180*200 و کینگ سایز 200*200 و بیشتر    ابعاد و استاندارد ها را از بخش زیر دنبال کنید .

ابعاد و استاندارد های سرویس خواب

دکوراسیون اتاق دخترانه طراحی و تحقیق
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده , دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی دخترانه

عکس اتاق خواب دخترانه ایرانی , عکس اتاق خواب دخترانه شیک عکس اتاق خواب دخترانه ساده , رنگ اتاق خواب دخترانه جوان
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شیک , دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان

مدل های جدید دکوراسیون اتاق خواب کودک جدید و مدرن دخترانه

ایده ها و تصاویر جدید از طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه را گرداوری کردیم تا بلکه شرایطی ایجاد شود که بتوانید انتخابی ایدعال برای خود انجام دهید .
هدف ما تمرکز بر روی رنگ , متریال سازگار با محیط زیست و ایدهپردازی و اقتباس از برترین های جهان می باشد . در این بخش ( دیزاین و طراحی و ساخت دکوراسیون اتاق خواب ) میتوانید جدید ترین های دکوراسیون اتاق خواب را دنبال کنید .

new bedrooms for girls

برای انتخاب یک  دکوراسیون اتاق کودک دختر همیشه پدر و مادر میخواهند بهترین را برای کودک خود مهیا کنند .

دکوراسیون اتاق خواب کودک در سبک به روز و جدید چه معنایی دارد . زمانی این امر مهیا می شود که طراح و پیمانکار از جدید ترین طرح ها و استاندارد ها مطلع باشند . در نمایشگاه های روز ایران و جهان شرکت داشته باشند و از تولید کنندگان تجهیزات و لوازم کاتالوگ ها و اطلاعات را دریافت کرده و مطالعه کرده باشد . یعنی زیبایی در کنار کاربری .

 

یکی از مهم ترین قوانین و اصول برای داشتن دکوراسیونی استاندارد توجه به محل قرار گرفتن وسایل است. در اتاق خواب کودک سعی نمایید وسایل مهم از جمله تختخواب، کمد لباس ها و وسایل و اسباب بازی های کودک را در مکان های مناسب قرار داده و به این نکته توجه نمایید که وجود این وسایل هیچونه مشکلی در رابطه با سلامت و ایمنی کودک به وجود نیاورد. در ادامه مدل ها و تصاویر چند نمونه دکوراسیون اتاق کودک دخترانه را ملاحظه می فرمایید که در همه آنها نکات اصولی و مهم در جهت داشتن ایده آل ترین دکوراسیون رعایت شده است.

WhatsApp us