بسیاری از ما متمرکز بر تزئین فضای حال و پذیرایی خانه خود هستیم و اتاق خواب را فراموش می کنیم بخاطر اینکه چه کسی ممکن است وارد اتاق خواب شود ، درست است ؟ این همان جایی است که شما اشتباه می کنید . شما فقط در اتاق خواب خود نمی خوابید . این مکانی است که می توانید پس از یک روز طولانی کار بدون هیچ گونه ابزار الکترونیکی در آن ، اوقات بدون نگرانی داشته باشید . بنابراین ایجاد یک فضای مناسب در اتاق خواب شما یک امر ضروری است ! در اینجا مقاله ای ارائه شده است که ایده های مقرون به صرفه ای برای تزئین دیوارهای اتاق خواب شما ارائه می دهد . از جدیدترین طراحی دیوار اتاق خواب استفاده کنید و یکی از آنها را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید .

جدیدترین طرح های دیوار اتاق خواب

در اینجا ما 25 طرح ساده و مدرن دیوار برای اتاق خواب را به شما ارائه می دهیم که الهام زیادی به شما می دهد . بیایید نگاهی به آنها بیندازیم .

طراحی دیوار پروانه برای اتاق خواب

طرح پروانه های ساده در این طرح به رنگ قهوه ای و دیواره زمینه آن به رنگ آبی روشن است . تخت خواب در مقابل دیوار یک تخت سفید کوچک و یک روتختی و بالش آبی روشن که با رنگ دیوار ست شده است قرار گرفته . این طرح به شما این احساس را می دهد که در دامان طبیعت هستید . رنگ آبی چشم های شما را آرام می کند و باعث می شود شب بخوبی بخوابید.

طراحی دیوار پی وی سی برای اتاق خواب

طراحی دیوار پی وی سی برای اتاق خواب
طراحی دیوار پی وی سی برای اتاق خواب

پی وی سی نوعی پلاستیک است که به دلیل دوام بسیار معروف است و نصب آن در اتاق خواب بسیار آسان است . این طرح یک نمونه عالی برای زیبایی اتاق خواب شماست . ناحیه خارجی دارای قهوه ای تیره با نوارهای خاکستری و سفید در مرکز آن است . این دیوار ظاهری زیبا دارد و باعث می شود اتاق خواب شما درجه یک به نظر برسد . روتختی های همسان روی تخت به زیبایی آن می افزایند.

طراحی دیوار شیشه ای برای اتاق خواب

طراحی دیوار شیشه ای
طراحی دیوار شیشه ای

این یک طراحی مناسب برای افرادی است که عاشق لذت بردن از یک منظره بیرونی در تمام روز و هر روزشان  هستند . قسمت دیوار پشتی تخت از بالا به پایین یک قاب سیاه دارد و کل دیوار جانبی آن شیشه ای شفاف است . این یک روش زیبا برای بیدار شدن با نور گرم خورشید یا یک منظره کامل در هنگام بارندگی است . اما اگر نگران حریم خصوصی هستید ، می توانید پرده های نازکی را به تکمیل ظاهر اتاق خود اضافه کنید.

طرح بافت دیوار برای اتاق خواب

طرح بافت دیوار برای اتاق خواب
طرح بافت دیوار برای اتاق خواب

ارائه در هر کاری که انجام می دهیم مهم است . این یک طرح دیوار اتاق خواب است که دارای پس زمینه بژ با ارتفاع قابل توجهی به شکل اشک یا گلبرگ است که جلوه ای سه بعدی به دیوار می دهد . از آنجا که رنگ دیوار به رنگ بژ است ، چیزهای گلبرگ شکل به رنگ سفید ساخته می شوند . تضاد بین این دو جلوه زیبایی ایجاد می کند.

طراحی شابلون های دیوار اتاق خواب

طراحی شابلون های دیوار اتاق خواب
طراحی شابلون های دیوار اتاق خواب

استنسیلینگ یکی از روشهای مرسوم برای تزئین دیوار شما در اتاق خواب است . بهترین راه برای استفاده ماثر از شابلون ، شروع از مرکز ، به سمت بالا و سپس پایین و بعداً به طرفین است . طرحی که شما انتخاب می کنید در این نوع تکنیک ها نیز اهمیت دارد . می توانید از رنگ اکریلیک یا لاتکس استفاده کنید که می تواند روی دیوارها استفاده شود . مدل مورد استفاده گلدار با رنگهای متنوع سبز و سفید ، با رنگ زمینه سبز خزه است.

ایده های دیوار اتاق خواب دختران

ایده های دیوار اتاق خواب دختران
ایده های دیوار اتاق خواب دختران

در اینجا دو نوع مدل برای تزئین اتاق خواب دخترتان آورده شده است . اگر او به رنگ صورتی علاقه دارد ، با تطبیق رنگ آن با دیوارها ، کابینت ها ، و روتختی و بالش ها با یک روتختی هلو کیتی پوشانده می شوند . این دیوار بر خلاف صورتی رنگ طرح گربه ای به رنگ سیاه بر روی دیوار در آمده است . در مدل دیگر ، یک طرح ساده با دیوارهای رنگ نارنجی وجود دارد . مبلمان و دیوارها ترکیبی از نارنجی و آبی است.

طراحی دیوار اتاق خواب کودک و نوجوان

طراحی دیوار اتاق خواب کودک
طراحی دیوار اتاق خواب کودک

این طرح دیگری است که خنثی از جنسیت است و می تواند برای هر اتاق خواب کودک شما سازگار باشد . این دیوار یک رنگ خاکستری تیره دارد و ستاره هایی به رنگ طلایی و نقره ای در جاهای مختلف گیر کرده اند . یک خرس روی دیوار ایستاده است و یک بالون بزرگ سفید در دست دارد . به نظر می رسد این بالون شبیه به یک ماه اس و به نظر می رسد که خرس ماه را با یک رشته نگه داشته است . و یک نردبان چوبی در کنار اتاق قرار دارد.

ایده دیوار اتاق خواب کودک خردسال

ایده دیوار اتاق خواب کودک خردسال
ایده دیوار اتاق خواب کودک خردسال

در یک اتاق مخصوص کودک خردسال همه مواردی که به رشد و تغذیه کودک کمک می کند وجود دارد . این دیوارها دارای قاب عکس جذاب حیوانات و برخی قاب عکس کودک شما هستند . دیوارهای این اتاق خواب کاملاً سفید هستند و بنابراین چیزهای دیگر اتاق را بیرون می کشند . یک زمین بازی برای کودک در نظر گرفته شده است که می تواند همراه با یک تخت کوچک با چهار نرده برای جلوگیری از زمین خوردن کودک ، از آن لذت ببرد.

ایده دیوار اتاق خواب پسرانه

ایده دیوار اتاق خواب پسرانه
ایده دیوار اتاق خواب پسرانه

پسران نوجوان در حال رشد به فضایی برای خودشان احتیاج دارند و این طرح اتاق خواب ترکیبی از چوب و رنگ آبی پی وی سی در نوارهای باریک و مستطیل شکل دارد . یک حرف K روی دیوار نوشته شده است ، که ممکن است حرف اول نام پسر شما باشد . این تخت خواب پس از انجام فعالیت طولانی مدت برای کودک راحت است.

طراحی دیوار اتاق خواب مردانه

طراحی دیوار اتاق خواب مردانه
طراحی دیوار اتاق خواب مردانه

دیگر اینکه اتاق خواب خود را به یک طرح مردانه تبدیل کنید خیلی جدی نیست . با آویختن تصاویر خوانندگان یا ستارگان مورد علاقه خود ، به اتاق خواب کسل کننده شما جلوه ای ناخوشایند می بخشد . دیوارها به رنگ خاکستری تیره با یک قفسه آهنی برای نگهداری برخی از کتاب ها و مجلات هستند . تخت خواب در اتاق نیز متناسب با رنگ دیوار با ملافه های متضاد است.

رنگ سفید با کنتراست طراحی دیوار اتاق خواب

طراحی دیوار اتاق خواب سفید
طراحی دیوار اتاق خواب سفید

یکی از رنگهایی که به طور جهانی یا برای یک خانه جدید یا یک خانه نوسازی شده استفاده می شود سفید است . اگر عاشق رنگ سفید هستید اما نمی خواهید آن را فقط با رنگ سفید کلیشه کنید ، پس این طرح به درستی کار خواهد کرد. قسمت مرکزی اتاق خواب را می توانید با رنگی متضاد مانند آبی یا قرمز رنگ کنید که دیوار اتاق خواب ساده شما را به سطح بالاتری برساند . می توانید یک عکس لمینت یا یک نقاشی را روی بخشی از دیوار که با رنگ آبی رنگ قرار دارد قرار دهید.

طراحی دیوار اتاق خواب با نقاشی سه بعدی

طراحی دیوار اتاق خواب با نقاشی
طراحی دیوار اتاق خواب با نقاشی

یکی از دکوراسیون های مرسوم ، مد روز و آینده برای هر اتاق خواب ، چاپ های سه بعدی روی دیوارها است . این کاملا مناسب اتاق خوابی است که دیوارهای آن پهن و بلند است . می توانید تم طرح سه بعدی را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید . اینها می توانند طرح هایی از طبیعت یا مضمون آبی باشند ، زیرا طبیعت و آب به شما احساس خوشایند و مثبتی می دهد و به شما فرصتی برای استراحت و خواب راحت می دهد.

برچسب های فلورسنت ستاره برای اتاق خواب

برچسب های فلورسنت ستاره
برچسب های فلورسنت ستاره

اگر فکر می کنید برچسب های نئور فلورسنت برای بازی بچه ها هستند ، اشتباه می کنید ! اینها مواد ساطع کننده نور هستند که به خصوص در شب ها برای هر دیوار و سقف اتاق خواب جذاب به نظر می رسند . بعضی از ستاره ها سوراخ هایی به شکل ستاره در مرکز دارند که یک ماه بزرگ هلالی شکل با ستاره هایی روی آن قرار دارد . درست هنگامی که چراغ ها را خاموش می کنید و بر روی تخت خود استراحت می کنید ، چشمان شما به آرامی با روشنایی ظریف این ستاره ها سازگار می شوند و به شما احساس زیر آسمان پر ستاره خوابیده اید را القا می کند .

طراحی روشن دیوار اتاق خواب

طراحی روشن دیوار اتاق خواب
طراحی روشن دیوار اتاق خواب

یکی از روش های مقرون به صرفه برای روشن کردن دیوار اتاق خواب شما که به زیبایی دیوار شما می افزاید ، لامپ های LED است . رنگ لامپ ها انتخاب شخصی شماست و می توانید آن را متناسب با رنگ دیوار و دکوراسیون اتاق انتخاب کنید . این نوع LED ها برای چشم شما مضر نیستند و می توانند روی تخت یا بعضی اوقات به دیوار نصب شوند . این مناسب برای افرادی است که دوست دارند با کمی روشنایی بخوابند.

دیوار اتاق خواب با قاب عکس خانوادگی

دیوار اتاق خواب با قاب عکس خانوادگی
دیوار اتاق خواب با قاب عکس خانوادگی

این یک روش کاملا شخصی برای تزئین دیوار شما است . دیوار کامل را می توان با یک قاب کوچک ، متوسط ​​و بزرگ از تمام لحظات به یاد ماندنی شما پر کرد ، و آن را به بهترین قسمت در این نوع طراحی تبدیل می کند . به محض ورود به اتاق خواب ، هجوم خاطرات از دیوار باعث می شود خاطرات گذشته را به یاد بیاورید . شما می توانید با داشتن تمام خاطرات شیرین خوب خود بخوابید . بچه ها فوراً عاشق این نوع طراحی می شوند.

طراحی کارتونی دیوار اتاق خواب

طراحی کارتونی دیوار اتاق خواب
طراحی کارتونی دیوار اتاق خواب

اگر بچه هایی دارید که به اندازه کافی بزرگ شده اند که اتاق خواب خود را داشته باشند و در عین حال عاشق کارتون هستند ، این موضوع معجزه می کند . شخصیت های کارتونی مورد علاقه بچه ها مثل تام و جری ، میکی موس ، اردک زشت و غیره هستند . می توانید این شخصیت ها را روی دیوارها نقاشی کنید ، یا برچسب های بزرگی به صورت آنلاین در دسترس هستند که قابل خرید هستند و می توانید آن را بچسبانید در دیوار برای مدت بسیار موقت همانطور که علاقه بچه ها مدام تغییر کند می توانید عکس بر روی دیوار نیز متناسب با علاقه اش تغییر دهید .

طراحی رنگین کمان دیوار اتاق خواب

طراحی رنگین کمان دیوار اتاق خواب
طراحی رنگین کمان دیوار اتاق خواب

این دیوار رنگین کمانی رنگ یکی از ساده ترین راه ها برای تزئین دیوار کودک شماست . این فقط رنگین کمان نیست . هر قسمت از دیوار پر از رنگ است و باعث جذابیت آن برای بچه ها می شود . یکی دیگر از روش های ابتکاری برای تزئین این فضا ایجاد طرح کلی و تهیه آبرنگ برای بچه هایتان است که آن را به یک پروژه هنری برای بچه هایتان تبدیل می کند.

طرح دیوار اتاق خواب چند لایه چوبی

طرح دیوار اتاق خواب چند لایه چوبی
طرح دیوار اتاق خواب چند لایه چوبی

این یک طراحی مناسب برای دیوار پشتی برای افرادی است که طرح های ساده را انتخاب می کنند . روشی که می توانید دیوار پشتی اتاق خواب خود را برجسته کنید ، قرار دادن ورقه ای چوبی با خطوط عمودی به طور مساوی است . یکی از راه های برجسته سازی این دیوار چوبی قرار دادن یک اثر هنری مدرن است .

طراحی دیوار اتاق خواب سیمانی و چوبی اصلاح شده

طراحی دیوار اتاق خواب سیمانی
طراحی دیوار اتاق خواب سیمانی

چوب اصلاح شده تاریخ زیادی دارد زیرا این چوب تازه نیست ، بلکه قطعه ای است که قبلاً به هدف خود رسیده است . این چوب پردازش می شود و در اهداف تزئینی استفاده می شود و به دیوار شما تاریخچه آن قطعه چوب را هدیه می دهد . در اینجا چوب های اصلاح شده با استفاده از یک طراحی مدرن متصل می شوند .

طراحی آب دیوار اتاق خواب

طراحی آب دیوار اتاق خواب
طراحی آب دیوار اتاق خواب

این یک طراحی هنری برای دیوار اتاق خواب شما است که ممکن است وقت گیر باشد ، اما وقتی کار را به پایان برسانید ، یک دقیقه از آن پشیمان نخواهید شد . شما می توانید شخصی را استخدام کنید که بتواند طرح مورد نظر شما را به درستی به تصویر بکشد ، اما اگر این کار را خودتان در خانه انجام دهید ، به یک رنگ و نوار چسب برای علامت گذاری طرح های متقاطع نیاز خواهید داشت. این طرح احساس سردی به شما می دهد که ممکن است برای خواب شما بهتر باشد.

طراحی آنتیک دیوار اتاق خواب

طراحی آنتیک دیوار اتاق خواب
طراحی آنتیک دیوار اتاق خواب

ظاهری آنتیک را می توان به طریق مختلف به هر اتاق ارائه داد . فقط با افزودن یک دکوراسیون با طراحی انتیک به دیوار اتاق خواب ، می توانید چشم انداز کاملاً زیبایی به اتاق خواب کوچک خود ببخشید . یکی از این قطعات تزئینی که می توانید به دکوراسیون دیوار اتاق خواب خود بیفزایید ، اتاق بیضی یا گرد است که دارای بافتی آفتابی مانند با چوب یا فلز با رنگ آنتیک است.

پوستر دیواری با چراغ آویز کنار تخت

پوستر دیواری با چراغ آویز کنار تخت
پوستر دیواری با چراغ آویز کنار تخت

این یکی از راه هایی است که می توانید دیوار را با یک پوستر بزرگ لمینت تزئین کنید . این بهترین راه است زیرا شما نیازی به حذف یا افزودن رنگ به دیوار ندارید . این قاب یک قاب مبتنی بر بوم است که دارای کلمات زیبایی است که با طرح مژه های بسته کامل می شود . این روش ابتکاری به درستی کار می کند زیرا پوستری است که در دیوار اتاق خواب قرار گرفته است . همچنین لامپ هایی در کناره ها وجود دارند که نور کافی را می دهند.

نقاشی طراحی دیوار اتاق خواب نماد  بی نهایت

نقاشی طراحی دیوار اتاق خواب نماد بی نهایت
نقاشی طراحی دیوار اتاق خواب نماد بی نهایت

بینهایت یک نماد ریاضی است که نشان می دهد محدودیتی وجود ندارد . با استفاده از این نماد بر روی دیوار اتاق خواب خود ، شما عشق بی پایان خود را به شریک زندگی و خانواده خود نشان می دهید . می توانید از رنگ دلخواه خود استفاده کنید و خودتان آن را رنگ کنید یا از یک متخصص کمک بگیرید . همچنین می توانید یک نسخه برچسب از این نماد دریافت کنید که می توانید آن را روی دیوار بچسبانید ، و هر زمان که بخواهید آن را تغییر دهید.

طراحی دیوار اتاق خواب با کاغذ دیواری

طراحی دیوار اتاق خواب با کاغذ دیواری
طراحی دیوار اتاق خواب با کاغذ دیواری

روش دیگر برای طراحی دیوار اتاق خواب استفاده از کاغذ دیواری و تنظیم آن در اتاق خواب است . این برای افرادی ایده آل است که به دلایل زیادی شخصاً وقت ندارند نقشه دیوار را بکشند . تنها تلاشی که باید انجام دهید اینست که با انتخاب طرحی که می خواهید آن را روی دیوار بچسبانید ، جلوه ای با کلاس و مجلل به اتاق خود می دهید.

طراحی دیوار اتاق خواب مدرن

در ساخت هر خانه ، معماری هنگامی که نمی خواهید دیوارهای شما ساده باشد طراحی مدرن نقش مهمی ایفا می کند . هاله اتاق فقط با افزودن پرده ها و ریل های زیبا که با رنگ دیوار متضاد با تخت خواب شما مطابقت دارد ، هزار برابر می شود . برای اینکه اتاق خواب شما مدرن به نظر برسد ، رنگ های روشن و زنده را انتخاب کنید.

تزئین اتاق خواب مطابق با سلیقه شما نیز امری ضروری و مهم است . این طرح ها باید نوآورانه و متفاوت باشد زیرا نیازها برای بچه ها ، زوج ها و بزرگترها متفاوت است . با توجه به نیاز خود می توانید دکوراسیونی با بهترین طراحی دیوار اتاق خواب ارائه دهیم . نگهداری از دکوراسیون با نظارت مداوم ضروری است . بنابراین طرحی را انتخاب کنید که تحت بودجه شما باشد و به دنبال آن بروید.

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : طراحی دیوار اتاق خواب ، دکوراسیون اتاق خواب ، طراحی چوبی دیوار اتاق

مقالات مرتبط با دکوراسیون اتاق خواب:

WhatsApp us