انتخاب رنگ مناسب برای درب چوبی

پالت رنگ , انتخاب رنگ درب و کف
پالت رنگ , انتخاب رنگ درب و کف

رنگ مناسب برای درب چوبی : برای اقامت راحت در خانه , فضای خانه با دیوار های داخلی پارتیشن و تقسیم می شود و درب ها در دهانه ها به شما این امکان را می دهد که حریم شخصی خود را ایجاد کنید . ایجاد یک ترکیب هماهنگ در دکوراسیون داخلی و بخصوص ایجاد هماهنگی بین درب و دیوار کار آسانی نیست و متاسفانه ارزش این کار به سادگی نادیده گرفته می شود . برای از بین بردن این موضوع باید به درستی این موضوع را بررسی کنیم از آنجایی که رنگ درب و رنگ کف ساختمان باید یک مجموعه منحصر به فرد باشد, پس باید نظر کارشناسان را در نظر بگیریم .

اصول انتخاب رنگ درب و کف ساختمان

انتخاب رنگ کف بستگی به رنگ درب ها دارد و درب ها بسته به رنگ دیوار , درکل همه چیز به هم وابسته و باید هارمونی داشته باشند .

پالت رنگ شما به گزینه تقسیم می شود : رنگ های سبک و تیره

در جهت زیبایی شناسی کفپوش ها اغلب تیره ترجیح داده می شوند این بدیلی خواص کاربردی و عملی آنها است , جهت جلوگیری از دیده شدن آلودگی ها . رنگ تیره نقاط تیره و آلودگی , کثیفی و گردو غبار را پنهان می کند . ترکیب رنگ مبلمان و کفپوش نباید ایجاد تضاد کند بلکه باید هماهنگی ایجاد کند .

ترکیب کفپوش ( کف ) و درب ها و مبلمان

ترکیب رنگ در موارد بالا ( درب , کف , مبلمان ) به شما این امکان را می دهد تا یک طراحی منحصر به فرد ایجاد کنید . استفاده از پالت های رنگ آماده به شما می تواند تا حدی کمک کند ولی در نهایت بر اساس معماری و دکوراسیون کل مجموعه باید تصمیم بگیرید و نمی توانید برای یک محیط عمومی مانند پذیرایی در خانه بصورت تک بعدی عمل کنید . در صورتی که انتخاب بدی انجام دهید متحمل ضرر و ناراحتی می شوید . یک مثل امریکایی می گوید شیطان در چیز های کوچک پنهان می شود و به نظر می رسد جزئیات زیاد خسته کننده است . به همین خاطر برنامه ریزی خرید مبلمان و جزئیات دکوراسیون شما نباید بصورت جدا گانه خریداری شود و لازم است برنامه ریزی خرید لوازم بر اساس انتخاب رنگ درب و کف باشد .

WhatsApp us