درب لابی یا همان درب خارجی ساختمان شکیل چوبی جهت ساختمان و ویلا های شما

کارشناسان متخصص می گویند مهمانان  به محض ورود به خانه شما، در طی ده ثانیه اول بسیاری از قضاوت خود را از اولین وسایلی که می بینند شروع می کنند. بنابر آنچه گفته شد عدالت را رعایت کنید و به درب خانه خود حتی بیشتر از این بیندیشید.

درب چوبی سبک کلاسیک ,درب کلاسیک چوبی , کاتالوگ درب چوبی , جدیدترین مدل درب چوبی اتاق , وزن درب چوبی , قیمت درب لابی چوبی , شرکت درب چوبی , درب چوبی ورودی لابی , درب تمام چوب
درب کلاسیک چوبی , مدل درب کلاسیک اتاقی و ورودی , درب لابی

از این رو بسیار مهم است که طراحی ورودی ویلا را زیبا جلوه دهید. طراحی لابی ورودی باید نمای کاملی از خانه کامل داشته باشد و از این رو به زیبایی وجه تزئین شود.

برخی درب هایی را می پسندند که در آن شیشه و یا فلز کار گذاری شده و بعضی از اشخاص دربی ساده و در عین حال جذاب را مطالبه می نمایند.

از نظر مشاوره دکوراسیون داخلی  به شما توصیه می کنیم که از لوازم جانبی مناسب مانند قرار دادن آینه در کنار درب روی میز چوبی که با درب لابی شما در تناسب و هماهنگی کامل قرار دارد، استفاده کنید.

مدل درب چوبی لوکس درب ورودی , جدیدترین مدل درب چوبی اتاق , درب ورودی واحد
مدل درب چوبی لوکس درب ورودی , جدیدترین مدل درب چوبی اتاق , درب ورودی واحد

 تا فردی که وارد خانه می گردد، هنگام ورود یا قبل از خروج از خانه بتواند ظاهر کلی از  آن را در ذهن داشته باشید و بررسی کند.

طراحی لابی ورودی منزل به ویژه درب ورودی در معماری داخلی و خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید آن را در نظر بگیریم.

مدل درب چوبی ورودی ساختمان شیشه خور , ایده درب 2019
مدل درب چوبی ورودی ساختمان شیشه خور , ایده درب 2019

برای خیره کننده ترین طراحی های ورودی خانه، می توانید با تیم کانال واتس اپ ما مشورت کنید تا مکان شما ایده آل تر از آنچه که هست، شود.

تصویر درب ساده و شکیل چوبی

مدل درب چوبی ورودی ساختمان شیشه خور , ایده درب 2019
مدل درب چوبی ورودی ساختمان شیشه خور , ایده درب 2019

تصویر دربی که در چوب آن شیشه و فلز بکار رفته است

جهت مشاوره کلی در ارتباط با هزینه ها بدانید هرچه چوبی که تمایل دارید در درب به کار گرفته شود گران تر باشد و یا سایز بزرگ تری داشته باشد و نیز طرح های پیچیده تری داشته باشد، مبلغ هم بیشتر می گردد.

بهترین انتخاب چوب در همه جا برای درب های خارجی چوب چوب ماهون است، این چوب سختی بالایی دارد و در نتیجه مناسب درب های اصلی  ساختمان ها می باشد.

مدل درب چوبی ورودی ساختمان
مدل درب چوبی ورودی ساختمان

به علاوه چوب درخت ماهون چوبی است که در اکثر کشورها پرکاربرد ترین چوب برای درب های چوبی خارجی ساختمان ها و یا همان  است و در برابر رطوبت و  باران و برف مقاومت خوبی دارد.

چوب درخت ماهون چوبی جذاب است که به طور طبیعی نمایی روبان مانند دارد و به شما این تصویر را القاء می کند که انگار روی آن کارهایی صورت گرفته است.

در درجه دوم بدانید برای تهیه درب های لابی ساختمان ها می توانید از این چوب بهره بگیرید و از مزایای آن بهره مند گردید. ولی بدانید که قیمت آن بالا می باشد.

از طرفی این اطلاعات را هم داشت باشید که از هر چوبی نمی توان جهت درب لابی خانه استفاده نمود. به این علت که هر چوبی نمی تواند باران و برف را تحمل کند و پوسیده می شود. به علاوه استحکام بالای چوب ماهون از ورود سارقان پیشگیری به عمل خواهد آورد.

درب لابی از مواردی است که نمی توان برای تهیه آن از هر چوبی بهره گرفت.

تصاویر مدل های درب لابی

مطالب مرتبط با موضوع درب چوبی لابی

WhatsApp us