5 روش هماهنگی دکوراسیون چوبی در منزل و یا اداره

توضیحات پایه

می دانستید با وجود ازدحام تکنولوژیک و وجود وسایل مصنوعی هنوز هم پرکاربرد ترین وسیله برای ساخت لوازم خانگی همان چوب است؟

چوب ها در طول قرون و اعصار همان چوب باقی مانده اند. لکن با وجود فن و هنر پیشرفته تر امروز در طول زمان، قوام یافته اند، پیشرفت نموده اند، ارتقاء پیدا کرده اند، بالا آمده اند و عیوب آنها رفع شده است.

به واقع امروز با فن آوری های مثل دستگاه های خشک کننده چوب و رنگ های شیمیایی، زود ترک نمی خورند، زود پوسیده نمی شوند، زود ورم نمی کنند و رنگ آن ها زود نمی رود.

ببینید در هر خانه ای چندین وسیله چوبی موجود است. بسیاری از افراد تنها به فکر ست کردن تخت خواب و میزهای کنار تخت خوابی و میز آرایش هستند. ولی فکر نمایید که در خانه و یا اداره شما کل وسایل چوبی با هم ست شده باشند.

به مثال ذیل توجه نمایید.

دکوراسیون چوبی در منزل
دکوراسیون چوبی در منزل

دکور چوبی سالن پذیرایی شما، ببینید تجمیع و تلفیق چوب ها در محیط زندگی شما کرده اند.

ببینید میزهای پذیرایی و زیر تلویزیون چه زیبایی خاصی به فضا بخشیده اند. به علاوه دیوارکوب ها نیز به خوبی با پارکت ها هماهنگ و ملازم گشته اند.

همانطور که در تصویر می بینید و شاید بتوانید حدس بزنید، قیمت این دیزاین گران می باشد. شایان ذکر است برای روئیت دیزاین های ارزان قیمت تر لطفا به مقالات قبلی ما نگاه مبسوط تری داشته باشید.

خوانندگان عزیز این نگارش، این نکته خیلی مهم است که شما می توانید به عنوان مثال، طرحی را برای میز زیر تلویزیون خود از یک تصویر ما در سایت ما و طرح دیگر را از سایت دیگری انتخاب کنید.

 سپس برای ما در کانال واتس آپ به شماره ای که در سایت موجود می باشد فرستاده و با ما ارتباط برقرار کنید.

دکوراسیون چوبی در منزل
دکوراسیون چوبی در منزل

دیزاینی جالب برای هنرمندان. شایان ذکر است این دیزاین برای هنرمندان اروپایی بسیار جذاب بوده و در بین آن ها پرفروش بوده است.

البته برای جلوه گر شدن تم وزمینه  قدیمی در کار مبل را به صورت کهنه دراورده ایم. این کار را به این جهت برگزیده ایم و به شما نمایش می دهیم که بدانید ما هر گونه کار سفارشی را در حوضه چوب از شما می پذیریم. مطابق نظر شما آنچه می خواهید ساخته می شود.

شما عزیزان توجه داشته باشید که همین طرح با چوب روس و یا ترموود ارزان تر تمام خواهد شد. پس طبق قاعده کلی اگر با کار گران تری مواجه شدید و آن طرح و دیزان را پسندیدید، می توانید آن را با چوب ارزان تری هم به ما سفارش دهید.

پیرامون این مسائل با ما در ارتباط باشید تا بتوانید طرحی جالب را با قیمت کم تری از ما بخواهید.  

دکوراسیون چوبی در منزل
دکوراسیون چوبی در منزل

یک دکور زیبا برای همه محل های زندگی. محل هایی از قبیل اتاق خواب، سالن پذیرایی . حتی دفاتر، مطب ها و هر اداره ای.

می توان همین طرح را با چوبی ارزان تر مثل چوب روسی برای شما کار کرد.

طرح کلاسیک ان طرح بسیار جذاب است.

دکوراسیون چوبی در منزل
دکوراسیون چوبی در منزل

زیبایی در کمال

نکاتی جالب درباره میز ناهار خوری

برخی از طراحان داخلی نظر داده اند که عرض میز ناهار خوری شما باید تقریباً یک سوم طول آن باشد.

می توانید یک میز ناهار خوری بزرگ با چوب ارزان و ساده سفارش دهید. و روی آن را با رومیزی زیبایی بپوشانید.

 در این صورت هزینه رنگ کردن چوب را نیز نخواهید داشت. در این صورت رومیزی شما باید از لبه میز غذا خوری آویزان شود تا سادگی چوب میز نمایان نشود.

در غیر این صورت یعنی اگر چوب کار شده است باید به چوب میز فرصت نمایش داد. منظور ما این است که رومیزی نباید از میز خود آویزان شود.

برای ایجاد هماهنگی یا تضاد رنگ و یا سبک می توانید از یک روی میزی استفاده کنید.

از رومیزی می توان در میزهای غذا خوری، میزهای جانبی، بوفه و کنسول استفاده کرد.

روی میز هم می توانید با دکور بپوشانید.

ست کردن میز نهار خوری با میز تلویزیون

می دانستید که این روش زیبایی خاصی به خانه و کاشانه شما خواهد بخشید؟

طبق قاعده کلی اگر میز ناهار خوری نزدیک به میز تلویزیون می باشد، باید از نظر طرح و با حداقل رنگ شبیه هم باشند. ولی اگر این دو دور از هم  قرار دارند می توانید به دو صورت مختلف دو قسمت خانه را دکور کنید.

در مسکن های حال حاضر که اغلب فضای کمتری دارند میز ناهار خوری در بسیاری از مواقع نزدیک به هم قرار دارند و هماهنگی مزبور ترجیح دارد. البته همیشه منظور از هماهنگی استفاده از یک طرح، سبک و یا رنگ نیست.

بلکه منظور ما رعایت هماهنگی تا حدی است که چوب و طرح دو میز نزدیک به هم یعنی میز ناهار خوری و میز تلویزیون بی ربط به هم نباشد. رعایت این نکته مهم است.

توجه داشته باشید که معنی بی ربط از نظر دکوراسیون داخلی این است که زیبایی شناسی در محل رعایت نشده است. خود شما هم می توانید هنگام رئیت دیزاین ها در سایت ما و دیگر سایتها مراقب این موضوع باشید.

بدین معنی که ابتدا طرح هایی از میز را که باید در کنار هم قرار گیرند را در ذهن خود بسنجید و سلیقه خود را به عنوان مهم ترین عامل در نظر بگیرید. سپس به کارشناسان ما در کانال واتس آپ پیام دهید تا از قیمت مقطوع کالای مد نظر خود مطلع گردید.

ست کردن میز تلویزیون و میز جلوی مبل

بسیاری از طراحان مد رعایت هماهنگی میز تلویزیون و جلوی مبل را ضروری می دانند. خیلی مهم است چون از نظر معماری داخلی در یک واحد طبقه بندی می شوند.

ولی شما می توانید از تکنیک های پیچیده تضاد سبک هم بهره ببرید. این موضوع درباره تطبیق میز تلویزیون و ناهار خوری هم صادق است. 

کانال ما

واتس آپ ما در سایت قید شده است. منتظر پرسش های شما هستیم.  

گالری تصاویر با موضوع دکوراسیون چوبی :

مطالب مرتبط با موضوع دکوراسیون چوبی منزل :

WhatsApp us