طراحی و ساخت میز تحریر و مطالعه چوبی

میز تحریر چوبی فن و هنر ایران زمین : در بازار مدرن امروز صد ها مدل میز تحریر از متریال های مختلف وجود دارد که در انواع مدل ها در دسترس همگان است , میز های PVC میز های ام دی اف MDF میز های نئوپان در مدل های میز تحریر ساده , میز تحریر کتابخانه دار , میز های دخترانه و پسرانه و غیره .. ولی ما میخواهیم پیشنهاد متفاوتی بدهیم . ما میگوییم از میز های تمام چوب استفاده کنید .

چگونه میز تحریر تمام چوب انتخاب کنیم ؟

میز هایی که ظاهر زیبا و محکمی دارند می توانند سالیان دراز برای ما کار کنند . یک میز چوب خالص هر روز به ارزش آن افزوده می شود و کار کردن روی آن بسیار لذت بخش است . اکثر میز های تمام چوب از چوب های زیر ساخته می شوند :

  1. چوب راش : در ایران چوب راش دارای محبوبیت خاصی است و از قیمت بهتری نسبت به بلوط گردو برخوردار است . چوب راش از درختان پهن برگ است و چوب آن ریزدانه و سخت است .
  2. چوب گردو : بدلیل رنگ و موج زیبای آن بعنوان یک چوب لاکچری در ایران شناخته شده است . این چوب بسیار سخت و زیبا از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است .
  3. چوب بلوط : دارای بافتی درشت دانه و رگه های درشت و مواج برخوردار است , این چوب بسیار سنگین و مقاوم از اصالت خاص و رنگی جذاب برخوردار است .
  4. چوب کاج روسی : البته چوب کاج روسی بدلیل نرمی و سبکی توصیه نمی شود و فقط برای سبک های خاص و مدل های درشت و. ضخیم استفاده می شود .
میز تحریر, خرید میز مطالعه کلاسیک و مدرن
میز تحریر چوب گردو امریکایی

میز تحریر کلاسیک

یک میز تحریر کلاسیک دارای سبکی سنتی و قوی است و دارای پایه های قوی و استوار است . میز کلاسیک دارای یک میز بزرگ , حداقل یک فایل کشو متحرک و یک بخش متصل به میز برای کشو ها , قفسه های مختلف و جایی برای کاغذ و پوشه , و لوازم جانبی کامپیوتر است .

هدف اصلی میز سازماندهی صحیح فضای کاری اداری است. این میز متنوع ، جادار است ، چیدمان راحت همه لوازم جانبی را تضمین می کند. علاوه بر این ، یک میز که به درستی انتخاب شده باشد دارای یک صندلی راحت با ارگونومی و شرایط ایده آل قرارگیری ستون فقرات داشته باشد . اگر میز چوبی را ترجیح می دهید ، بلوط علی رغم هزینه زیاد گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

با توجه به نوع محل قرار گرفتن کاربر انواع میز وجود دارد که می توان آن ها را بر این اساس طبقه بندی کنیم .

میز تحریر دانشجو
میز تحریر دانشجو

این میز ساده تحریر برای یک نفر یا دو نفر همزمان قابلیت استفاده دارد . این میز هیچ جنبه تزیینی ندارد و بیشتر به جنبه عملی آن رسیدگی شده است . تمامی اجزای این میز از چوب خالص ساخته شده است , چوب کاج روسی یک گزینه سبک با قیمت مناسب برای ساخت دکوراسیون چوبی می باشد .

میز کار و میز تحریر

میز کار و میز تحریر
میز کار و میز تحریر

میز کار دارای محفظه های بیشتری می باشد و از انجا که در سیستم های اداری کشو بسیار کاربرد دارد این میز ها بیشتر دارای کشو و کمد هستند . میز های کار دارای ظاهری قابل توجه هستند و به بخش زیبایی و تزئینات آن بسیار رسیدگی می شود . میز اداری اغلب از یک صفحه ضخیم و یک یا چند کابینت در زیر آن تشکیل شده اند . میز های اداری بزرگ هستند . میز های اداری اغلب بصورت خطی یا به شکل L ساخته می شوند و طول آنها در حدود 2 متر می باشد . در برخی از مدل های گرانبها بخشی از صفحه با چرم پوشیده می شود و کف کشو ها از پارچه مخمل استفاده شده است . مزایای میز تحریر کلاسیک

میز کار و میز تحریر
میز کار و میز تحریر

گالری تصاویر میز تحریر چوبی

با تشکر از توجه شما

WhatsApp us