میز کنسول زینت بخش خانه و همچنین  میزی با کاربرد های مختلف

امروزه در خانه های ما انواع مختلفی از میز وجود دارد. به طور کلی استفاده از میز در زندگی ما عادی شده است. همه ما به استفاده از انواع میز ها عادت کرده ایم حتی گاهی بدون اینکه نام آنها را به درستی بدانیم.

پیشینه شناسی

یکی از انواع قدیمی ترین و پرکاربردترین میزها، میز کنسول می باشد. میز کنسول قدمت زیادی دارد. محل پیدایش آن در قاره اروپا بوده است. معنی کنسول از نظر طرح شناسی باید همیشه به دیوار متصل باشد.

امروزه شاهد این امر هستیم که گاها میزهایی که بدون پیوستگی به دیوار قرار می گیرند را هم میز کنسول می خوانند. باید گفت از نظر اصطلاحات فنی رشته دکوراسیون داخلی، چنین نام گذاری درست نمی باشد.

میز کنسول معاصر، ایده های الهام‌بخش دکوراسیون چوبی
کنسول معاصر، ایده های الهام‌بخش دکوراسیون چوبی

واژه شناسی

اصطلاح کنسول برگرفته از واژه ای است که برای لبه های متصل به دیوار به کار گرفته می شدند. میز کنسول هم نخست با طراحی است که می بایست به دیوار چسبیده باشد و مثل قفسه های دیواری بتوان وسایلی را هم روی آن ها قرار داد طراحی شد.

گفتنی است که هدف از طراحی چنین میزهایی مشابه همان لبه های دیواری بود. به علاوه اینکه می تواند جلوه ای خاص به محل زیست ما بببخشد.

میز کنسول و بوفه ویترین لوکس چوبی
میز کنسول و بوفه ویترین لوکس چوبی
تقسیم بندی از روی ابعاد

میزهای کنسول امروزه تنوع وسیعی یافته اند و بسته به مساحت خانه و یا محل کار خود می توانید یکی از مدل های آن را برگزینید. این میزها از روی طول، عرض و ارتفاع کلاسه بندی می گردند.

سایز میز به استفاده ای هم که شما می خواهید از میز ببرید بستگی تام دارد. به عنوان مثال آیا می خواهید یک آباژور زیر یک تابلو در نشیمن بگذارید و قصد دارید آن را روی یک میز کنسول قرار دهید؟

در این صورت به شما پیشنهاد می‌دهیم که یک میز کنسول کوچک را انتخاب کنید.

 ولی اگر قصد دارید یک میز کنسول در حال خود داشته باشید که چند وسیله دکوری و چندین کتاب مرجع روی ان قرار گیر خب طبیعتا باید از نوع بزرگتر و عریض تر استفاده نمایید.

مقاله ما مختص چیدمان خانه نمی باشد. وکیل و یا پزشکی هم که قصد دارد در اتاق انتظار دفتر و یا مطب خود، دارای میز کنسول باشد هم می تواند از مشاوره ما بهره مند گردد.

اشخاص مذکور می خواهند افتخارات خود از قبیل مدارک و یا عکس های یادگاری خودش را با اساتید بین المللی و یا تصاویر شرکت کردن خود را در کنفرانس های مرتبط با رشته خویش را روی آن بگذارد.

در این حالت نیز می توانند بسته به فضای اتاق انتظار و نیز تعداد عکسها، کتب و دکوراسیون سایز میز خود را تعیین نمایند.

از نظر ارشیتکت داخلی، اگر فضای مورد نظر به شما چنین اجازه ای می دهد، پیشنهاد می کنم در دو دیوار رو به روی هم دو میز کنسول شبیه هم به صورت پارالل (موازی) قرار دهید و دکور روی آنها را باهم هماهنگ سازید.

در بسیاری از کتب معماری داخلی چنین چیدمانی توصیه شده است.

جهت رؤیت طرح های میز کنسول و اخذ مشاوره و همفکری بیشتر به کانال پیام رسان ما مراجعه نمایید.

گالری تصاویر میز کنسول چوبی

موضوعات مرتبط با واژه میز کنسول چوبی :

  • میز کنسول چوبی ارزان قیمت
    میز کنسول یکی از قطعات مبلمانی است که در فضاهای مختلف با استفاده از طراحی ساده و قابل تنظیم، به راحتی در دکوراسیون هر فضایی گنجانده می‌شود
  • قیمت خرید میز کنسول مدرن
    همچنین می توانید این میزهای کنسول را در طرح های معمولی نیز پیدا کنید . میز کنسول در حال حاضر یکی از ویژگی های حیاتی دکوراسیون خانه های مدرن است و هم به عنوان یک وسیله دائمی و هم به عنوان عضوی ماندگار از خانواده عمل می کند .
  • میز کنسول مشکی چوبی لوکس ، منبت دست ساز آنتیک
    ایده های لوکس و انتیک میز کنسول چوبی ، براورد قیمت انواع میز کنسول چوبی ، ساخت میز کنسول چوبی ، آینه کنسول چوبی جدید ، میز کنسول سلطنتی
  • طراحی مجموعه میز آینه و کنسول کوچک
    یکی از مهم ترین فاکتورهای طراحی مدرن که متخصصان این حوزه توصیه می کنند استفاده از میز آینه دار یا ست کنسول است تا دکوراسیون منزل شما چشم نوازتر و هیجان انگیزتر شود
  • طراحی ست میز آینه و کنسول کوچک
    یکی از مهم ترین فاکتورهای طراحی مدرن که متخصصان این حوزه توصیه می کنند استفاده از میز آینه دار یا ست کنسول است تا دکوراسیون منزل شما چشم نوازتر و هیجان انگیزتر شود

ساخت میز کنسول چوبی

صنایع چوب فن و هنر طراح و سازنده انواع مدل کنسول چوبی مدرن , خرید کنسول چوبی مدرن , ساخت میز کنسول چوبی, ایده های جدید و مدل های میز کنسول چوبی لوکس و سفارشی , طراحی و ساخت دکوراسیون چوبی , میز کنسول چوبی , قیمت میز کنسول چوبی پذیرایی

با تشکر از توجه شما

WhatsApp us