مدل های متنوع درب لابی

اکثر درب های لابی تمام چوب و سفارشی ساخته می شوند. این درب دارای مراحل کاری شامل ساخت چهارچوب، ساخت درب، نصب یراق و اجرای رنگ کاری درب می باشد.

مدل درب ورودی ساختمان
مدل درب ورودی ساختمان

قیمت درب لابی چوبی

جهت دریافت قیمت ها مدل مورد نظر خود را بر روی پیام رسان فن و هنر ارسال نمایید تا توسط کارشناسان صنایع چوب برآورد هزینه شود .

مدل درب ورودی ساختمان
مدل درب ورودی ساختمان

همه مدل های ساخته شده درب چوبی صنایع چوب فن و هنر

ما در این صفحه تصاویری از پروژه ها و نمونه های ساخته شده توسط صنایع چوب فن و هنر را برای شما گرداوری کرده ایم , مطمئنا با مشاهده آنها به قدرت و تجربه این مجموعه برای ساخت پروژه ها پی خواهید برد .
مشاهده تصاویر و نمونه های درب چوبی سفارشی

مدل ها و مطالب با موضوع درب چوبی سفارشی

  • 50 طرح مدرن درب ورودی
    درب ورودی مدرن، درب ورودی، طراحی درب ورودی، 50 مدل و طرح درب ورودی چوبی مدرن ، سازنده و براورد قیمت ساخت انواع درب مدل درب ورودی ساختمان
  • درب های چوبی برای ورودی خانه
    ایده و مدل درب ورودی ، ما درب های چوبی برای ورودی خانه را در کارگاه و با توجه به سفارش و خواست مشتری می سازیم . این درب ها دارای دو تقویت کننده فولادی و تهویه برای حداکثر استحکام و عملکرد هستند
  • درب ورودی مدرن چوبی
    ساخت درب های ورودی تمام چوب , ام دی اف , روکش چوب با رنگ های مقاوم در برابر رطوبت باعث شده که بتوانیم به سرعت انواع درب را ساخته و برای هر مکانی ارسال کنیم .
  •  10 نوع اصلی درب برای خانه شما
    درب ها حریم خصوصی ایجاد می کنند ، اتاق ها را مشخص می کنند ، سر و صدا را کاهش می دهند و زیبایی و سبک را القا می کنند
  • خرید درب ورودی جدید : قبل از خرید چه چیزهایی را باید بدانیم
    اگر قصد دارید به روزرسانی هایی را برای افزایش جذابیت خانه خود انجام دهید ، درب ورودی خود را فراموش نکنید . حالا ، اگر فکر می کنید ، ” یک درب تنها یک درب است ! آیا همه درب ها کم و بیش یکسان نیستند ؟ ” اجازه دهید شما را در غیر این صورت متقاعد کنم .

WhatsApp us