سرویس خواب میراث های قدیم در کاشانه های جدید

تختخوابها، صندلی ها، تاج و تخت ها، مبلمان با طرح های کهن در مصر باستان وجود داشتند. اگرچه تنها چند نمونه مهم از مبلمان ان دوره به جا مانده است. اما حجاری های سنگی و نقاشی های دیواری که مدلهای ساخته شده قدیمی را به نمایش می گذارند، شواهد مستندی غنی را ارائه می دهند.

 تختخواب ممکن است در شکل های اولیه باشد ولی بسیار جالب به نظر می رسند. چوب های ساخته شده ساده مانند یک قاب ساده یا یک چهار پای ساده با وسایل ابتدایی قدیمی، نمونه هایی از نجاری هایی آن دوره می باشد.

سازه های پیشرفته تر مانند یک بهار خواب چوبی نیز در مصر باستان ساخته می شده است. در سلسله هجدهم فرعون های مصر (سلسله متعلق به سال های 1567-1320 پیش از میلاد) تخت خوابها به سمت پیشرفت حرکت کردند.

تخته های چوبی نقاشی شده یا حکاکی شده به تخت خواب ها اضافه شد.

دکوراسیون اتاق کودک , تخت خواب های جالب
دکوراسیون اتاق کودک , تخت خواب های جالب , ایده برای طراحی تخت خواب اتاق کودک

بحث تاریخی

در گستره تاریخی تخت خواب ها و به طور کلی سرویس های خواب تغییرات زیادی پیدا کرده اند. چوب های بهتری  مورد استفاده قرار گرفتند. با رنگ و روکش زیباتر شدند. همچنین با رنگ ها و سیستم های خشک کننده دوام چوب ها خیلی بالا رفت.

سرویس های خواب چوبی اسپرت
سرویس های خواب چوبی اسپرت

سرویس های خواب چوبی اسپرت سرویس های خواب چوبی اسپرت سرویس های خواب چوبی اسپرت

سرویس های خواب اسپرت هزینه کمتری دارند. بسیار مناسب زوج های جوان هستند و ما سفارش آن ها را می پذیریم.

مجموعه ای از وسایل اتاق خواب، یا مجموعه ای از تختخواب و ملزومات آن، شامل تخت و میزهای کنار تخت که در اصطلاح پاتختی نامیده می شوند. تخت خواب به تنهایی شامل کلیه ملحفه های اصلی مورد نیاز برای تهیه یک خواب راحت برای استراحت است.

به علاوه یک تشک و بالشتک و یا بیشتر روی تشک قرار می گیرد. یک مجموعه تخت خواب در یک ست شامل آنچه ذکر شد می باشد. یک یا دو مورد بالش به همراه یک یا چند کوسن راحتی یا روتختی و روکش های تزیینی هم برای تخت توصیه می شود.

ولی مهمترین رکن سرویس خواب همان چوب تخت خواب ها و وسایل جانبی می باشد. چوب است که استحکام و دوام را به شما ارائه می دهد.

قیمت تخت خواب ها و سرویس کامل خواب

محاسبات ما تشک میان رده ای را که حدود قیمت مناسبی دارد دربر نمی گیرد. ما در کار چوب و ساخت سرویس خواب هستیم.

با توجه به مجموعه سرویس خواب شامل قاب تختخواب، تخت خواب های دارای کشو و کمد در پایین تخت، میزها و وسایل دلخواه دیگر دامنه بزرگی برای قیمت وجود دارد.

خود تخت خواب عموما از 5 میلیون  تا به بالا برآورد قیمت می شود. برآوردهای دقیق تر اجناس میان رده و بالا با اجناس مورد نظر شما تعیین کرده است.

خرید

برای خرید با کانال واتس آپ ما در تماس باشید.

گالری تصاویر تخت خواب چوبی ::

مطالب مرتبط با موضوع سرویس خواب چوبی :

WhatsApp us