سقف های چوبی

چوب آرامش طبیعت را دارد , خانه های چوبی سرشار از انرژی هستند 

چوب سازگار با محیط زیست انسان و کودکانمان است . پیشنهاد میکنیم در ساخت سقف یا دیوار های چوبی از مواد شیمیایی استفاده نکنید . حدالمکان از رنگ های روغن گیاهی استفاده کنید . 

فروش چوب لمبه کاج , بلوط ، راش ، اش ( ارزانترین قیمت برای  تهران ) , تولید کننده سفارشی لمبه و چوب زیرسازی سقف کاذب .

مجری نصب بیش از 1000 پروژه

اجرای دیوارکوب و سقف کازب چوب و ام دی اف 

پانل های دیوار 

چوب یک ماده بسیار رایج در ساخت و ساز است. این است که برای ایجاد عناصر فنی درساختمان استفاده می شود، و برای دکوراسیون داخلی. با تشکر به فن آوری های مدرن از چوب و توسعه سیستم های حمل و نقل، امروز بیشتر و بیشتر مردم می توانند محصولات با کیفیت از آرایه را تقبل کنند.

بعضی از برنامه از این مواد هستند در میان خریداران داخلی بسیار گسترده است، با وجود کیفیت های زیبایی شناختی خود را. به عنوان مثال، سقف های چوبی یک انتخاب از یک گروه کوچک از افرادی که می خواهید برای تاکید بر جایگاه ممتاز خود را.

دو طرح پایه ای از این محصولات وجود دارد: سیستم تعلیق و سوار. هنگام استفاده از روش اتصال سوار تحمل عناصر در بستر پایه، بتن و یا دیگر ثابت شده است. پس از ابعاد اتاق کار در ارتفاع تنها به ضخامت محصول کاهش می یابد.

ویژگی ساختار معلق است که یک قاب خاص پروفیل فلزی برای نصب و راه اندازی آن تنظیم شده است. از یک طرف، فضای رایگان به طور قابل توجهی کوچکتر می شود. اما چنین ساختار اجازه می دهد تا کالا از انواع ارتباطات، مانند سیم منبع تغذیه، کابل، تلویزیون و اینترنت می باشد.

سقف طاقدار

کزون سقف های چوبی برای سالهای زیادی در دکوراسیون داخلی در خانه بود به کار گرفته نشده، اما امروز آن است که یک بار دیگر به دست آوردن محبوبیت. این مدل شامل تیرها، که عمود بر هم مرتب شده اند. آنها بین آنها مربع، به نام طاق تشکیل می دهد.

این محصولات را می توان در فیلم های تاریخی پیدا شده است، زمانی که صفحه نمایش نشان داده شده است یک کاخ باستانی از یک خانواده نجیب. در ابتدا، تیرها به عنوان عناصر تحمل بار، اما امروز، برای این منظور، دیگر چفت و بست استفاده شد.

نسخه های مدرن تزینی اغلب تنها نقش تزئینی حمل، در نتیجه دادن اتاق به ظاهر زیبا و نجیب. این پایان خواهد همان نگاه هر دو در داخل کشور کلاسیک و مدرن.

با وجود این واقعیت که کل ساختارعظیم به نظر می رسد ، به نظر می رسد بزرگ در اتاق های بزرگ، مانند سالن های برای پذیرایی. این مقاله صاحبان خانه های بزرگ انتخاب شده است، ساخت خانه خود را در سبک تاریخی است. مدل رفع فشار با یک جدول بلوط بزرگ، یک مبل چرم و صندلی مورد استفاده در دکوراسیون اداری، در ارتباط است.

سقف کاذب چوبی , پانل چوبی در دکوراسیون داخلی

این مدل برای بسیاری از مردم آشنا است. در اکثر ادارات رخ می دهد ساختار سیستم تعلیق، که در پانل مربع از مواد مختلف مصنوعی و مرتب شده اند. محصولات خوشه یک ساختار مشابه، اما محتوای کاملا متفاوت است. در عوض از صفحات پلاستیکی ارزان با استفاده از آرایه – طبیعی، مواد سازگار با محیط زیست. نه به ذکر است رنگ نجیب است که ذاتی در چوب.

سقف طاقدار از آرایه ساده و ظریف است. آنها مناسب برای لابی، راهرو و اتاق های دیگر استفاده می شود برای مقاصد رسمی هستند. آنها همچنین می توانند جالب برای صاحبان کافه ها و بارها می شود.

برای کسانی که تصمیم به استفاده از این محصولات در یک خانه خصوصی، آن را نیز چند طرح مناسب را پیدا کنید. این، برای مثال، یک اتاق ناهار خوری خوب با مبلمان از چوب نور و رنگ های روشن.

سقف با پانل های روکش شده

سقف کاذب چوبی

سقف کاذب چوبی

Ptolochnye پانل روکش چوب از علاقه به کسانی که همواره در تلاش برای پیروی از روند مد در طراحی باشد. این محصول متشکل از ام دی اف، روکش چوب پوشش داده شده. مزیت اصلی این محصولات – پانل را می توان تقریبا در هر اندازه. پوشش فرو ریختن در رنگ های مختلف، به عنوان چوب سنتی و غیر معمول است.

همچنین توجه داشته باشید قیمت دموکراتیک از این محصولات است. استفاده از غشاء و فرآیندهای طبیعی اجازه می دهد تا صاحبان برای لذت بردن از طرح ها و رنگ از چوب است. بدون نیاز به overpay برای داخل محصول است، که غیر قابل دسترس به ادراک بصری وجود دارد.

با استفاده از یک غشاء خطوط، که آن هم یک ماده طبیعی، به طور قابل توجهی می تواند به کاهش هزینه های تولید. ورق های زمانی که این تکنولوژی به کار گرفته است الگوی چوب معمولی چوب نادر است. به عنوان یک نتیجه، خریدار می شود یک محصول خوب در پایین ترین قیمت. کیفیت در سطح بالا باقی مانده است.

سقف کاذب

با چنگک جمع کردن یک هیئت مدیره گسترده ای طولانی که شبیه یک نوار است. محصولات پخ و صورت مانند یک شکل گرد. نقاشی و نصب و اسلاید ایجاد یک فضای خانه مانند. آنها با پاستل مبلمان نرم و رنگی کاملا.

 

سقف رک خواهد بود نگاه آلی در هر ساختمان است. اول از همه، در اتاق های کوچک. خریدار باید آگاه باشند که این محصول دارای یک ساختار قوی ساخته شده از تخته، که باید به درستی در داخل کشور استفاده می شود. از خارج نخواهد بود آثار قابل توجهی از نصب.

قاب های دیوار، چوبی

سقف کاذب چوبی

سقف کاذب چوبی

این محصول برای صاحبان خانه های کوچک از چوب مفید باشد. در مقایسه با ریل، آن تخته باریک تر است. همچنین پوشش به طور گسترده ای در دکوراسیون حمام و بالکن در آپارتمان استفاده می شود.

فکر نمی کنم که این مواد خشن بدوی صرفا برای مقاصد فنی استفاده می شود. تولیدات احتیاط با آن کار، شانس و بدون هر گونه ترک قابل مشاهده حرفه ای واقعی نصب شده است. در نتیجه، صاحبان کالا از چوب طبیعی در قیمت مقرون به صرفه. عمر از پوشش از آرایه ای از ده ها سال است. این یک سرمایه گذاری درست است، اگر صاحبان به دنبال یک گزینه نسبتا ارزان و عملی است.

تخصص شرکت ما در ایجاد طیف گسترده ای از محصولات از چوب برای سفارشات فردی. نمونه هایی از کار ما را می توان سقف های چوبی از طرح های مختلف یافت می شود.

ما تنها با مواد اولیه با کیفیت بالا و قطعات شناخته شده کار می کنیم . همکاری با تامین کنندگان مستقیم از چوب باعث می شود محصولات ما جذاب از نظر قیمت برای بسیاری از مشتریان با کیفیت بالا به طور مداوم. برای سؤال در مورد سفارش یا دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید شماره تلفن ذکر شده در سایت.

 
 

 


مطالب مرتبط با موضوع سقف چوبی :


سوالات متداول درباره سقف چوبی :

معایب سقف های چوبی چیست ؟

1. یکی از عوامل مخرب چوب آتش است . سقف های چوبی باید بسیار ایمن اجرا شوند . مثلا برقکاری باید استاندارد و ایمن اجرا شود تا احتمال آتش سوزی به صفر برسد .
2. چوب در برابر رطوبت ضعیف است و بارسیدن رطوبت به چوب باد و از حالت طبیعی خود خارج می شود .
3. چوب ها در برابر برخی حشرات آسیب پذیر هستند . مثل موریانه . البته امروزه با وجود ساختمان های بتنی و حذف خشت و گل از ساختمان سازی موریانه ها نیز نمیتوانند داخل بدنه ساختمان رشد کنند . فقط باید مراقب باشیم از دکوراسیون قدیمی موریانه به ساختمان منتقل نشود .
4. احتمال وجود سر و صدا در سقف های بزرگ بدلیل انقباض و انبساط چوب ها اگر زیرسازی ضعیف باشد احتمال سرو صدا وجود دارد . البته این مورد خیلی کم دیده شده است .

فراید سقف های چوبی چیست ؟
1. سبک بودن و ایجاد کمترین بار برای ساختمان .
2. طبیعی و تجدید پذیر است
3. چوب طبیعی هوای خوب و انرژی بخش است , ساختمان بوی چوب میدهد .
4. در کنار زیبایی طبیعی چوب , جو محیط را صمیمی و گرم میکند .

5. عایق صدا است
6. عایق حرارتی است و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود .

انواع سقف چوبی

هزاران روش و ایده برای طراحی سقف با چوب , تیرچه و لمبه وجود دارد .
میتوان سقف هارا مشبک بسازیم و داخل آنها را با پلکسی , چوب و ام دی اف روکش چوب تزئین کنیم .
یا اینکه سقف را کامل لمبه کنیم و روی آن تیر و تیرچه کار کنیم
یا سقف لمبه یکدست و ساده اجرا کنید .

قیمت اجرای سقف لمبه چه قیمتی است ؟

سقف لمبه از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هزینه هر کدام بر روی هزینه کل تاثیر گذار است .
بخش اول زیرسازی و آهن کشی سقف است . البته میشود سقف را روی بتن و یا گچ هم نصب کنیم ولی در هر حال در فواصل نهایتا 70 سانت نیاز به یک زیرسازی هست که باید آن را کارفرما آماده کند تا نجار بتواند زیرسازی چوبی خود را روی آن نصب کند .
در تاریخ تیرماه 1401 هزینه زیرسازی چوبی حدودا متری 50.000 تومان است . ( منهای زیرسازی اصلی که اسکلت سازه یا ساختمان است )
تهیه مصالح اصلی لمبه در ضخامت های 13 میل و 16 میل در دسترس است . قیمت حدودی هر متر مربع 13 میل 300 هزار تومان و هر متر مربع 16 میل 400 هزار تومان است .
هزینه رنگ برای هر متر مربع بین 500 الی 700 هزار تومان است
هزینه نصب بر اساس متراژ و ارتفاع و آدرس بین متری 150 تا 300 هزار تومان است . کارهایی با متراژ کمتر از 50 متر و با طرح های شلوغ چکی براورد می شوند .

WhatsApp us