سونای خشک در سوئد به شکل تخم مرغ

اطلاعات پروژه:

نام: تخم مرغ خورشیدی

طراحان: bigert & bergström

سفارش توسط: riksbyggen

محل فعلی: دریاچه سیلجان ، روتویک ، سوئد

این سونا ها در مکان هایی پربازدید برای استراحت ایجاد شده است , این طراحی بسیار خیره کننده است .

از پاریس به استکهلم تا کپنهاگ و مینه‌سوتا ، تخم مرغ های خورشیدی با فضای داخلی چوبی و فولاد ضد زنگ با روکش طلا در سراسر جهان کاربران را به وجد آورده است . اکنون زمان آن رسیده است که به سوئد برگردیم و در آنجا با استقبال پرشور از شهر تاریخی روتویک روبرو شویم و منعکس کننده منظره های دیدنی دالارنا است.

(استان دالارنا)

شهرستان دالارنا یک کشور یا لون در سوئد میانه است. این کشور با مناطق اوپسالا ، جامت لند ، گولبورگ ، وستمانلند ، اِربروو و ورملند هم مرز است. این کشور همچنین با مناطق نروژی Hedmark و Trøndelag در غرب هم مرز است. ویکیپدیا

سونا، به شکل تخم مرغ در پنج متر ارتفاع و چهار متر عرض

در مجموع 69 قطعه مجزا نمای بیرونی تخم مرغ را تشکیل می دهند در حالی که یک پله با ظرافت با شکاف ورودی را با دهانه ای نشان می دهد . در داخل ، یک مشعل چوب سوز به شکل قلب گرما را ساطع می کند.

درواقع این محلی برای اجتماع مردمی است که برای گردش آمده اند و می توانند در این محل گرد هم جمع شوند و ایده ها و اخبار خود را به اشتراک بگذارند .

این طراحی نشانگر رابطه بشریت با آب و هوا ، طبیعت ، انرژی و فناوری است . این تخم مرغ نمادی از مجسمه سازی است که تولد ایده هارا در گفتگو مردم گردم را تداعی می کند .

WhatsApp us