طرح های کمد دیواری مدرن برای اتاق خواب کوچک با بودجه مناسب

کمد دیواری
کمد دیواری

اتاق های کوچک همیشه با فضای ذخیره سازی کمتری همراه هستند . بنابراین عامل کلیدی در طراحی یک اتاق کوچک این است که تا جایی که می توانید فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید . این گاهی اوقات هنگام زندگی در یک اتاق کوچک کمی گیج کننده می شود . با این حال ، برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی در اتاق خواب های کوچک ، بسیاری از افراد کمد دیواری را ترجیح می دهند . بنابراین ، ما لیستی از بهترین طرح های مختلف کمد دیواری اتاق کوچک را فراهم کرده ایم . این طرح های کمد دیواری مد روز هستند و همچنین می توانند فضای وسیعی را فراهم کنند که بتوانید اشیاء قیمتی خود را در آن نگهداری کنید . همانطور که می دانیم بهترین طراحی های داخلی برای اتاق نشیمن بیشترین تقاضا را دارند و مردم نمی خواهند زیبایی و نظم خانه های خود را از دست بدهند . پس لیست ما را بخوانید و با این طرح های کمد دیواری اتاق خواب خود را کمی جادارتر کنید .

کمد دیواری با آینه کشویی :

کمد دیواری
کمد دیواری

هر اتاق خواب نیاز به یک کمد دیواری و یک آینه دارد ، پس بهتر نیست هر دو را با هم ترکیب کنید و یک گزینه جامع و کامل داشته باشی ؟!

مطمئنا این انتخاب عالی خواهد بود و می توانید آن را به راحتی در قالب یک کمد دیواری آینه کشویی زیبا داشته باشید . این نوع کمد دیواری در حالت بسته مانند یک آینه بزرگ عمل می کند و اگر در کشویی را باز کنید به یک کمد دیواری بزرگ دسترسی خواهید داشت که می توانید لباس ها و حتی کفش های خود را در آن نگهداری کنید . علاوه بر این ، این کمد دیواری کشویی برای یک اتاق خواب مدرن بسیار مناسب و شیک به نظر می رسد .

کمد دیواری بلند :

کمد دیواری
کمد دیواری

تهیه کمدهای دیواری برای یک اتاق کوچک می‌ تواند دردسرساز شود ، زیرا باید هم برای ذخیره ‌سازی و هم طراحی آن را مد نظر بگیرید . کمد دیواری آویزان ما ، برای اتاق خواب می تواند شما را از چنین دردسری نجات دهد . اگر نگران فضایی برای وسایل کوچک مانند اسناد ، لوازم آرایشی و غیره هستید ، می توانید به سراغ کمد دیواری های بلند بروید . این کمد دیواری ها کمی بالاتر از کمد دیواری های شناور هستند و می توانید از آنها برای نگهداری وسایلی که نیاز روزانه به آنها ندارید استفاده کنید . و بهترین مسئله در مورد این کمد دیواری ها این است که می توانید از فضای زیر این کمد دیواری ها استفاده کنید . طبق پیشنهاد ما ، باید میز مطالعه یا تخت خود را درست زیر این کمد دیواری ها قرار دهید .

کمد دیواری تلویزیون برای اتاق خواب کوچک :

کمد دیواری
کمد دیواری

معمولا صفحه تلویزیون ما نیاز به پایه و محل نصب دارد که در وسط دیوار قرار بگیرد که به همین دلیل فضای خالی دیوار اطراف آن بی مصرف می شود . با این حال ، اتاق کوچک شما به این فضای اضافی نیاز دارد و می توانید کمد دیواری فضای تلویزیون برای اتاق خواب خود تهیه کنید . به این ترتیب می توانید از فضای اضافی استفاده کنید و این کمد دیواری های شیک فضای تلویزیون شما را نیز تزئین خواهند کرد . اگر قصد دارید یک LED در قسمت های مهمان نصب کنید ، این تلویزیون نصب شده بهترین ایده برای دکوراسیون اتاق خواب مهمان کوچک است به همین ترتیب ، می توانید یک کمد دیواری داخلی نیز بسازید که فضایی برای صفحه تلویزیون دارد . این نوع طراحی کمد دیواری کاملا مناسب یک اتاق خواب کوچک مدرن و مجلل است .

کمد دیواری تمام دیوار :

کمد دیواری
کمد دیواری

اگر در یک اتاق کوچک زندگی می کنید و فضای ذخیره سازی کافی ندارید ، پیشنهاد می کنیم یک کمد دیواری  کامل برای اتاق خواب تهیه کنید . این کمد دیواری ، تمامِ دیوار را پوشانده و تعبیه شده است تا نگران شلوغی آن نباشید . شما هم می توانید یک کمد دیواری باز تهیه کنید و هم می توانید برای آن درب تهیه کنید  . اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که به سراغ کمد دیواری های بسته بروید زیرا ظاهری فوق العاده به اتاق شما می بخشد .

کمد دیواری گوشه ای :

کمد دیواری
کمد دیواری

اگر قبلاً یک اتاق کوچک طراحی کرده اید ، ممکن است بدانید که ما بیشتر به دنبال وسایل گوشه ای برای یک اتاق کوچک مانند تخت و مبل گوشه ای هستیم . به همین ترتیب ، می توانید یک کمد دیواری گوشه ای برای اتاق خواب کوچک خود تهیه کنید ، زیرا بهترین راه برای صرفه جویی در فضای اتاق شماست . این کمد دیواری بلند است و دارای محفظه های کافی برای نگهداری وسایل شما می باشد . به علاوه ، یک کمد دیواری گوشه ای با طراحی منحصر به فرد ، سبک خود را دارد و می تواند وضعیت اتاق خواب شما را ارتقا دهد .

کمد دیواری شناور :

کمد دیواری
کمد دیواری

کمد دیواری های شناور همیشه نجات دهنده اتاق خواب های کوچک بوده اند . این کمد دیواری ها به زمین برخورد نمی کنند و به این ترتیب هیچ فضایی را که یک اتاق کوچک به آن نیاز دارد را پوشش نمی دهند . بنابراین توصیه می شود از نجار خود بخواهید که چند کمد دیواری شناور برای اتاق خواب کوچک شما بسازد تا بتوانید با خیال راحت وسایل اضافی را در آنها ذخیره کنید . همچنین این کمد دیواری ها چند کاره هستند و می توانید از آنها به عنوان میز مطالعه استفاده کنید و لامپ و لپ تاپ خود را روی آن قرار دهید . علاوه بر این ، می توانید با نصب یک آینه در بالای آن به عنوان میز توالت از آن استفاده کنید و به این ترتیب می توانید با استفاده از حداقل مساحت به استایل مورد نظرتان برسید .

کمد دیواری :

کمد دیواری
کمد دیواری

یکی از بهترین طراحی های کمد دیواری اتاق خواب کوچک ، تهیه کمد دیواری پنجره ای است . دیوار پنجره شما همیشه فضای کافی برای قرار دادن کمد دیواری را دارد . بنابراین از نجار خود بخواهید که از آن دیوار خالی استفاده کند و کمد دیواری های مناسبی را برای دیوار اتاق خواب شما طراحی کند . این کمد دیواری ها تمام دیوار را می پوشانند و تمام فضایی را که برای وسایل کوچک خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهند . شما می توانید از این کمد دیواری های پنجره ای برای چندین منظور استفاده کنید و بهترین نوع استفاده از آنها به عنوان کمد است زیرا اتاق خواب کوچک شما نمی تواند فضای خالی برای کمد بگذارد ، پس چرا از این کمد دیواری ها استفاده نکنید و دکوراسیون زیباتر و راحت تری نداشته باشید .

B کمد دیواری تاشو :

کمد دیواری
کمد دیواری

اگر کمد دیواری داخلی دارید و نمی خواهید از درب سنتی برای آن استفاده کنید زیرا در هنگام باز شدن درب فضای اضافی را اِشغال می کند ، گزینه بسیار مناسبی برای شما داریم . پیشنهاد می کنیم برای کمد دیواری خود یک درب تاشو تهیه کنید . این نوع از کمدهای دیواری درب تاشو اتاق خواب در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند و مردم از این نوع طرح برای کمد دیواری اتاق خواب های کوچک خود تهیه می کنند .

کمد دیواری خلاقانه :

کمد دیواری
کمد دیواری

شاید همیشه می خواستید از دیوار اتاق خوابتان خلاقانه استفاده کنید و بهترین راه برای استفاده از آن فضا استفاده از آن برای کمدهای دیواری است . یک اتاق کوچک به طور خاص به فضای زیادی نیاز دارد تا بتوانید از دیواره کناری تخت خود به عنوان مکانی برای نگهداری لباس ها یا کتاب های خود استفاده کنید . می توانید از طراح داخلی خود بخواهید برای قسمت خالی اطراف تخت و اتاق تان یک طرح زیبا ، لوکس و بابِ میل شما اجرا کند . با این وجود ، این کمدهای دیواری اطراف تخت برای کمدهای ذخیره سازی دیواری اتاق خواب کوچک شما یک جریان برد – برد هستند ، زیرا زیبا به نظر می رسند و همچنین از فضای اضافی دیوار استفاده می کنند .

به طور کلی این طرح های کمد دیواری زیبا برای اتاق خواب های کوچک شگفت انگیز هستند و می توانند فضای زیادی را برای اتاق کوچک شما ذخیره کنند .

نویسنده : فیروزه پاکزاد

#اتاق #کشو #چوبی #تختخواب #طرح #طراحی #کمددیواری #کمدتاشو #چوب #کمد


مطالب مرتبط با موضوع کمد دیواری :

WhatsApp us