خبر سکته علی دایی تکذیب شد . خبر آرشیو سال 1392 

علی دایی (زاده ۱ فروردین ۱۳۴۸ – اردبیل) بازیکن سابق، مربی فوتبال و اسطوره فوتبال ایران زمین .

علی دایی

علی دایی


بر اساس پيگيري‌هاي انجام شده از منابع آگاه و نزدیک به باشگاه پرسپولیس که در رختکن نیز حضور داشته‌اند، خبر سکته دایی صحت ندارد.

ادامه را در انتهای مطلب مشاهده فرمایید :

 

آفتاب : آفتاب: برخی رسانه‌های خبری از سکته خفیف علی دایی پس از شکست مقابل نفت تهران خبر داده بودند ولی پس از پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد.

البته وی تأکید داشت، موضوعی که صحت ندارد نیازمند تکذیب هم نیست.

*دهنوي: دايي عصباني بود/ رختکن هاي ما جداست، دايي را نديدم

بازيکن تيم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه سکته خفیف علی دایی در رختکن گفت: من در جریان سکته علی دایی نیستم چرا که بعد از بازی دایی را ندیدم تا درباره این موضوع اظهار نظر کنم.

دهنوی در ادامه اظهار داشت: ورزشگاه تختی به صورتی است که رختکن بازیکنان با کادر فنی جدا هستند. به خاطر همین من بعداز بازی، دایی را ندیدم تا متوجه سکته خفیفش شوم.

*سيدصالحي: سکته دايي را تأييد نمي کنم/ فشار خون دايي فقط بالا رفته بود

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص سکته خفیف دایی بعد از بازی با نفت تهران گفت: من هم از رسانه ها متوجه شدم که علی دایی بعد از بازی حالش بد شده و فشارش بالا رفته بود.

سید صالحی در ادامه اطهار داشت: دایی با جان و دل برای پرسپولیس کار می کند و ما بازیکنان باید قدر این سرمربی را بدانیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،وی در پایان خاطر نشان کرد: علی دایی بعد از بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد و ما وی را ندیدیم تا متوجه سکته اش شویم و من هم از طریق رسانه ها متوجه این موضوع شدم.

به هر حال ما بازیکنان باید جواب اعتماد دایی را بدهیم و با انجام بازی خوب مانع عصبانیت این مربی شویم.


علی دایی دچار سکته قلبی شد
ساعت 11:29 ب.ظ، سه شنبه، 5 شهریور، سال 1392
قابوس نامه؛ گفته می شود فیلم مربوط به سکته خفیف قلبی و بی حالی علی دایی در رختکن پرسپولیس موجود است.

به گزارش قابوس نامه؛ ظاهرا کار در پرسپولیس مربیان این تیم را به یکباره چندین سال پیر می کند و تبعات این سالخوردگی آنی می تواند حملات قلبی و بیماری های زیادی باشد که از فشار ناشی بر فرد در این صندلی داغ دچارش می شود.

بعد از اینکه فصل قبل یحیی گل محمدی با مشکلات قلبی به پرسپولیس آمد و البته در این تیم چند سال پیرتر شد تا همسرش او را نشناسد (به گفته خودش) حالا خبر می رسد باخت دردناک به یحیی و تیمش در وقت های تلف شده علی دایی را هم با مشکل قلبی مواجه کرده است.

ظاهرا باخت به نفت در هفته ششم و بازی ضعیف پرسپولیس در این مسابقه آنقدر برای دایی سخت و دردناک بوده که او بعد از بازی دچار حمله خفیف قلبی شده و گفته می شود فیلم مربوط به این اتفاق و بی حالی او در رختکن هم موجود است.

ظاهرا روز گذشته سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس هم در گفتگو با یکی از برنامه های رادیویی این اتفاق را تائید کرده است. / گل

WhatsApp us