عکس لمبه چوبی 

گروه فن و هنر ایران زمین ( سوناسازان ) طراح و سازنده سازه های پرتابل چوبی

عکس لمبه سونای خشک
عکس لمبه سونای خشک

لمبه های چوبی برای دیوار های پیش ساخته ، سقف کاذب چوبی ، ساخت سونا مصرف می شوند .

انواع مدل لمبه چوبی 

نکات مهم هنگام خرید لمبه 

قیمت انواع لمبه چوب کاج 

گروه فن و هنر ایران زمین یکی از پیشگامان تولید لمبه های چوبی در طرح و اندازه های مختلف می باشد .

در بخش زیر تصاویری از لمبه های تولید شده را برای شما درج کرده ایم با توجه به این نکته که تمام چوبها دستچین شده اند و در دستگاه های مجهز خشک کن قبل از ورود به ایران ، خشک شده و در نهایت بهترین چوب کاج آسیا آماده کار بر روی دکوراسیون داخلی و خارجی منزل شما می‌باشد . 

ما بر روی این نکته پافشاری می‌کنیم که کارشناسان چوب شناس قبل از بارگیری و بسته بندی این تخته ها را از نظر زیبایی ، بافت و خشک بودن مورد بازرسی قرار می‌دهند تا بهترین چوب را با قیمت مناسب و کمترین پرت و دور ریز در اختیار مجریان و پیمانکاران قرار دهیم .

دیوارکوب چوبی لمبه

در سال‌های اخیر، دیوارکوب چوبی لمبه به عنوان یکی از روش‌های ساختمانی پرطرفدار به شمار می‌رود. این تکنیک ساختاری، با استفاده از تجمیع اجزای چوبی در قالب الگوها و طرح‌های منحصر به فرد، نتایج بصری جذابی را در داخل و خارج از ساختمان فراهم می‌کند. این دیوارکوب چوبی، زیبایی را با کارکرد عملی ترکیب کرده و در داخل فضاهای مسکونی و تجاری به‌کار گرفته می‌شود.

یکی از ویژگی‌های بارز دیوارکوب چوبی لمبه، انعطاف‌پذیری بالا در طراحی و ساخت آن است. طرح‌های مختلف، شکل و سایز قطعات چوبی و ارتفاع الگوی استفاده شده، همگی قابل تغییر و تنظیم هستند. بنابراین، با توجه به سلیقه و نیازهای مختلف، می‌توان دیوارکوب چوبی لمبه را طراحی کرده و آن را به ساختمان یا فضای مورد نظر اجرا کرد.

از دیگر مزایای استفاده از دیوارکوب چوبی لمبه، عایق‌بندی صوتی و حرارتی است. با توجه به ساختار چوبی این دیوارکوب، صداهای ناخواسته را در فضاهای داخلی جذب کرده و به همین ترتیب، بهبود صدای موجود در محیط را فراهم می‌کند. همچنین، این سیستم جلوی انتقال حرارت در فضاها را می‌گیرد و برای راحتی ساکنان و استفاده بهینه از انرژی سرمایی یا گرمایی کمک می‌کند.

دیوارکوب چوبی لمبه، بر خلاف سایر تکنیک‌های ساختمانی، حس طبیعت و زیبایی را به فضاهای داخلی می‌بخشد. چوب به عنوان یک ماده طبیعی و گرم، حس آرامش و صلح را در محیط ایجاد می‌کند. در نتیجه، استفاده از دیوارکوب چوبی لمبه، فضای شما را فراتر از یک فضای مسکونی یا تجاری معمولی پیش برده و آن را به یک فضای منحصر به فرد و دلنشین تبدیل می‌کند.

با وجود تمام مزایای مذکور، استفاده از دیوارکوب چوبی لمبه نیز محدودیت‌هایی دارد. این ساختار باید منظم و مرتب باشد و همچنین، نیاز به نگهداری و مراقبت دارد. عوامل آب و هوا، سایش و گرد و غبار ممکن است سطح چوب را آسیب برسانند. بنابراین، برای حفظ زیبایی و کارایی دیوارکوب چوبی لمبه، تمیزی و نگهداری مناسب مورد نیاز است.

در نتیجه، دیوارکوب چوبی لمبه با ترکیب زیبایی و کارکرد عملی، امکان‌سنجی مناسبی برای طراحی فضا و ایجاد یک محیط دلنشین و آرامش‌بخش است. با توجه به منحصر به فرد بودن هر طرح و قابلیت تنظیم اجزا، این روش ساختمانی می‌تواند به تمامی سلیقه‌ها و نیازهای شما پاسخگو باشد. با انجام نگهداری مناسب، می‌توانید برای مدت زمان طولانی از زیبایی دیوارکوب لمبه لذت ببرید.

گالری عکس دکوراسیون داخلی : عکس انواع لمبه چوبی

انواع لمبه ، عکس لمبه چوبی ، چوب لمبه ، لمبه چوبی ، لمبه سونا ،

لمبه چوبی

گروه فن و هنر ایران زمین طراح و سازنده انواع لمبه چوبی ، مجری دیوارکوب های تزئینی ، لمبه کوبی و سقف کاذب

نمونه کار لمبه  


مطالب مرتبط با موضوع لمبه چوبی :

WhatsApp us