خانه » Blog » سونای خشک » لمبه چوبی » عکس لمبه چوبی

عکس لمبه 10 سانت چوب کاج slp  خشک کن

قیمت لمبه چوبی

لمبه چوبی ، لمبه کوبی ، لمبه سونا ، لمبه کاری ، لمبه چوبی ، انواع لمبه )

تصویر لمبه ضخامت 16 میلیمتر در عرض 10 سانت و طول 300 سانتی متر

عکس لمبه چوبی ده سانت
عکس لمبه چوبی ده سانت

تصاویر مرتبط با عکس لمبه :

گالری عکس لمبه چوبی

عکس لمبه چوبی ده سانت
عکس لمبه چوبی ده سانت

تاریخ عکاسی و محل : یکشنبه – ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت 6:30 دقیقه

عکس لمبه چوبی ده سانت
عکس لمبه چوبی ده سانت

فن و هنر یک مجموعه شامل بخش فروش چوب و کارشناسی چوب , برش و تولید انواع زهوار چوبی , لمبه و بخش طراحی و ساخت دکوراسیون چوبی است .

این مجموعه از سال 1340 در تهران مشغول به فعالیت بوده است و هم اکنون در بازار چوب ایران واقع در شهرک صنعتی خاوران مستقر می باشد .

اجرای سونای خشک با لمبه :

لازم به ذکر است که در اجرای سونا خشک با چوب کاج روسی نیاز به توجه به جزئیات فنی و استفاده از مواد مناسب است. استفاده از چوب کاج روسی باعث می شود تا سونا خشک مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و حرارت داشته باشد. این نوع چوب با خصوصیات طبیعی خود، قابلیت انتقال و انباشت حرارت را دارد و برای ساخت ساختمان هایی که به حرارت بالا و رطوبت مستقر هستند، مناسب است.

بعلاوه، سونا خشک با چوب کاج روسی امکانات ویژه ای را در اختیار استفاده کنندگان خود قرار می دهد. همچنین، این نوع سونا قابلیت تمیز شدن و بهداشتی بودن را نیز داراست. چوب کاج روسی ضد باکتری و قارچ است و از نظر بهداشتی بسیار ایده آل می باشد.

اجرای سونا خشک با چوب کاج روسی دارای مزایای بسیاری است که می توان آنها را جزئیاتی از خدمات نصب دیوارکوب و سقف کاذب چوبی با لمبه چوبی دانست. این مزایا شامل ظاهر زیبا، عایق بندی مناسب، سرد کنندگی مناسب، دوام، مقاومت، سهولت نصب و تعویض، قابلیت تنظیم و تلفیق با سایر عناصر دکوراتیو می باشد.

بنابراین، با توجه به مزایا و استفاده های مختلف لمبه دیوارکوب چوبی و اجرای سونا خشک با چوب کاج روسی، می توان این خدمات را به همه کسانی که به دنبال استفاده از روش های متفاوت و زیبا برای تزئین دیوارها، سقف ها و ساختمان های داخلی هستند، توصیه کرد. با استفاده از این خدمات می توانید به راحتی جوی مورد نظر خود را در فضاهای داخلی خود ایجاد کنید و از مزایای چوب کاج روسی بهره ببرید.

گالری عکس لمبه 

مطالب مرتبط با موضوع لمبه چوبی :

WhatsApp us