ساخت جعبه ابزار + عکس و آموزش کودکان

جعبه ابزار چوب کاج روسی

جعبه ابزار چوب کاج روسی

پروژه های نجاری برتر برای کودکان

چوبکاری یک سرگرمی محبوب و یک راه خوب برای معرفی بچه ها  با ابزار است.  مفاهیم ماشین های ساده و ایمنی در نجاری پایه و تقریبا برای هر پروژه دیگری نیز اعمال می شود. معرفی بچه ها به پروژه های اساسی آنها را نشان می دهد که نجار آسان و کارآمد می تواند باشد.

بزرگسالان همچنین از ابزارهای پیچیده تر استفاده می کنند، اما آنها بر اساس اصول مشابه هستند، بنابراین یادگیری نحوه کار آنها به عنوان یک کودک به گزینه های بیشتر منجر می شود.
جعبه ابزار (آسان)

جعبه ابزار چوب کاج روسی

جعبه ابزار چوب کاج روسی

یکی از اولین پروژه هایی که برای بچه ها برای کار کردن است یک جعبه ابزار است. این یک انتخاب محبوب است زیرا نشان می دهد که چگونه چند ابزار رایج می تواند برای ایجاد یک مورد محکم و مفید استفاده شود. به یاد داشته باشید، لازم نیست که برای بهترین ابزارهای دستی هزینه کنید .من سفر به بندر بندر همه چیز مورد نیاز است. از آنجا که می توان از یک قطعه چوب ساخته شده، نشان می دهد که بچه ها چگونه بیشترین منابع موجود را به کار می گیرند. به عنوان یک جایزه، آنها به راحتی با رنگ سفارشی می شوند، به طوری که آنها یک دست های دستی دارند که خودشان تزئین می کنند.

مونتاژ یک جعبه ابزار نیاز به استفاده از موارد زیر دارد:
اره دستی
چکش
پیچ گوشتی
ناخن
پیچ ها
مربع به منظور نشان دادن چگونگی استفاده از ابزارهای اضافی، اطمینان حاصل می کند که قطعات به خوبی با هم ترکیب شده اند.

هنگامی که بچه ها متوجه شده اند که چطور می توان برنامه ها را دنبال کرد، آنها را تشویق می کنند که پروژه دیگری را امتحان کنند.

جعبه جواهر ( چوب بلوط  )

جعبه جواهر ( چوب کاج روسی )

جعبه جواهر ( چوب بلوط )

پروژه دیگری که معمولا برای معرفی بچه ها به نجاری استفاده می شود یک جعبه جواهرات است. یکی از دلایلی که انتخاب مردمی است این است که وقتی آن را کامل می شود، می توان مادر مادر کودک را به او داد.

همان طرح برای جعبه نیز به راحتی با توجه به نیازهای دیگر به استفاده دیگر قابل انطباق است. جعبه ها یک انتخاب جالب هستند زیرا گزینه هایی برای کسانی که دارای مهارت های مختلف هستند یا می خواهند بدانند چگونه از ابزارهای بیشتر استفاده کنند. یکی از گزینه های این است که از یک جعبه میتر برای برش تخته ها در یک زاویه برای نگاه پیچیده تر استفاده کنید.

کسانی که برای تکنیک های پیشرفته تر آماده می شوند، می توانند یاد بگیرند که مفاصل دندانه ای را در قطعاتی که برای دو طرف مورد استفاده قرار می گیرند، بشکند. هنگام دادن جعبه هایی مانند این به عنوان یک هدیه، فرصتی برای افزودن یک پایان، ارزش حفظ و حفاظت از چوب را با یک سیلر یا لکه ای می آموزد. مونتاژ یک درب بدین معنی است که ارزش اندازه گیری های خوب را یاد بگیرد تا دقیقا مطابقت داشته باشد و چگونگی اضافه کردن لولاها برای بهبود کیفیت پروژه.برای مشاوره خرید ابزار دقیق مطمئن شوید که تحقیقات خود را آنلاین انجام دهید، بنابراین پولی را برای ابزارهایی که نیازی ندارید هدر ندهید.

پرنده خانه , خانه چوبی برای پرندگان ساخته شده از چوب کاج

خانه چوبی برای پرندگان ساخته شده از چوب کاج

خانه چوبی برای پرندگان ساخته شده از چوب کاج

پروژه های ساختمانی که به وضوح عملکردی دارند، زمانی که آنها می توانند هر روز از آنها استفاده کنند، به بچه ها تجدید نظر می کنند. این جایی است که خانه پرنده یک انتخاب عالی است زیرا بسیار قابل مشاهده است و برای استفاده مناسب استفاده می شود. از آنجا که پناهگاه برای پرندگان محلی فراهم می کند، برای بیش از یک راه برای تمرین با استفاده از ابزار قدردانی خواهد شد. برخی از ویژگی های خانه های پرنده و فیدر ها آنها را برای نشان دادن تکنیک های اضافی مناسب می دانند.

ترجمه واژه به واژه : رو راست خیلی سخت بود ترجمه این بخش و حیفم اومد سانسورش کنم .

سقف جذاب تر می شود زمانی که آن را با یک مفصل تمیز میتره برش. دیوارها و طرفها را می توان به هر شکل که فرزند خواسته است برش دهد، تا زمانی که جلوی و پشت و دو طرف هماهنگ باشد. آنها همچنین فرصتی برای تمرین با استفاده از مته را برای افزودن دهانه برای پرندگان یا ایجاد سوراخ های کوچک ارائه می دهند تا بتوانند یک دم را به عنوان یک سرکه وارد کنند.

یادگیری استفاده از ابزارهای نجاری با خیال راحت یک مهارت ارزشمندی است که به هر کس فرصتی برای ساختن برخی از چیزهایی که می خواهند به جای خرید آن ها به وجود آورد. نجاری نیز به بچه ها اجازه می دهد تا خلاقیت خود را به شیوهای بیان کنند که دوستان و خانوادهشان را تحت تأثیر قرار دهند.

WhatsApp us