کمد کنار تخت برای هر اتاقِ خوابی ضروری است . شما می توانید تمام وسایل کوچک را که ممکن است لازم داشته باشید در آن قرار دهید و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید .

حتی اگر اتاق خواب شما کوچک است ، می توانید یک کمد شناور یا یک قفسه داشته باشید – امروز ما در این مقاله این گزینه و بسیاری از گزینه های دیگر ساخته شده را به شما نشان خواهیم داد !

در اینجا نمونه های زیادی از این کمد ها را فهرست کرده ایم که هر کدام می تواند برای شما منبعی از الهام باشد .

آشنایی با کمد های کنار تخت

اگر به قطعه ای نیاز دارید که وسایل تان را در آن نگهدارید و می خواهید حتما آن قطعه قابل دسترسی سریع باشد یک کمد کنار تخت را انتخاب کنید می توانید ظاهری متناسب با دکوراسیون اتاق خواب خود انتخاب کنید و قطعه جدید خود را پیدا کنید .

اینکه قطعه شما چه رنگی یا با چه ظاهری باشد همگی به اندازه اتاق و سلیقه شما مربوط است ، اگر اتاق کوچکی دارید می توانید از نمونه های شناور استفاده کنید که علاوه بر زیبایی فضای کمی را هم اشغال می کند یا می توانید از پایه های سنجاقی یا منحنی استفاده کنید ، هر چه باشد شما با سلیقه تان می توانید یک میز منجصر به فرد داشته باشید .

میز کنار تخت خاکستری
میز کنار تخت خاکستری

این میز ساده و دوست داشتنی است ، برای ایجاد حسِ روستیک در این میز ، با استفاد از کشوی رنگ طبیعی این خواسته را برآورده کرده است ، ترکیب سفید و چوب طبیعی خالصانه و جذاب به نظر می رسد ، کشوی کوچک وسایل کوچک تان را نگه می دارد و در قفسه پایین می توانید کتاب و دیگر وسایل تان را بگذارید ، رومیزی هم که همیشه جایگاهی برای وسایل دارد .

نمونه ای از کمدهای کنار تخت
نمونه ای از کمدهای کنار تخت

یک ترکیب دیگر از چوب طبیعی و رنگ سفید ، در این طراحی رنگ بندی را به دو قسمت تقسیم کرده که طرح جذابی هم به دست آمده است ، رومیزی و قفسه فضای مناسبی را در اختیار قرار می دهد و کشوی بزرگ هر آنچه بخواهید را در خود جای می دهد و آن دستگیره گرد سفید یک نقطه دوست داشتنی در این میز به حساب می آید .

میز کنار تخت خاکستری
میز کنار تخت خاکستری

این میز زیبا و ساده در رنگ بندی خاکستری روشن ، یک کشوی کوچک دارد که با یک دستگیره فلزی تزیین شده است ، رومیزی و قفسه کوچکی دارد اما می توانید با افزودن سبدی مانند عکس بالا فضای خود را بیشتر کنید .

میز کنار تخت صورتی ساده-
میز کنار تخت صورتی ساده-

شاید تا الان متوجه شده باشید که این نوع از میز ساده کنار تخت بسیار محبوب است ، این میز در رنگ بندی صورتی با یک کشوی کوچک است که با یک نگین زیبا به عنوان دستگیره تزیین شده است ، این میز می تواند یک انتخاب دوست داشتنی برای یک اتاق دخترانه باشد .

درایو سرمه ای
درایو سرمه ای

و اما یک کابینت – درایو زیبای سرمه ای ، این کمد دوستداشتنی را می توانید در هر رنگی داشته باشید ، فضای بسیار زیادی را به جز رومیزی در اختیار شما قرار می دهد ، کشو های آن قابلیت بیشتر شدن هم دارد .

میز کنار تختی سفید رنگ
میز کنار تختی سفید رنگ

یک میز کوچک و دوست داشتنی ، این میز سفید کوچک با قفسه ای جادار و یک کشوی بزرگ می تواند یک انتخاب عالی برای هر اتاقی باشد ، پایه های چوب طبیعی آن یک امتیاز برای این میز محسوب می شود .

میز کنار تخت با کشوی بزرگ
میز کنار تخت با کشوی بزرگ

یک کمد کنار تخت فوق العاده خاص ، این میز سفید و خاکستری بسیار جادار است ، با رومیزی پهن ، قفسه ای بزرگ و کشوی جادار که با یک دستگیره چرم منحصر به فرد شده است .

میز سبز جنگلی
میز سبز جنگلی

یک میز زیبا در رنگ بندی سبز جنگلی ، روی کشوی آن منبت کاری مصنوعی دیده می شود و با دستگیره ساده و رنگی مخالف جذاب تر شده است ، این میز بزرگ و کاربردی است .

میز چوبی ساده
میز چوبی ساده

یک میز بزرگ و فوق العاده جذاب ، بافت های زیبای چوب به سادگی قابل رویت است و دو رنگ خاکستری و رنگ طبیعی روشن به زیبایی با یکدیگر هماهنگ شده است .

یک میز ساده و خوشرنگ که برای رنگ بندی های مات یک انتخاب بی نظیر خواهد بود ، این میز سادۀ دو رنگ با یک تکه چرب به عنوان دستگیره برای باز کردن کشو بسیار دوست داشتنی شده است .

میز هلویی هندسی
میز هلویی هندسی

یک میز کنار تخت با رنگ صورتی هلویی ، با دکوراسیون هندسی و یک دستگیره طلاکاری شده ایده ای روشن برای یک اتاق دخترانه است ، این میز جا دار و بزرگ و البته خواستنی است .

غرفه های کنار تخت

قطعه ای برای کنار تخت تان ندارید ؟ جای نگرانی نیست ، اولین نکته این است که باید میزی که کنار تخت تان می گذارید جایی برای نگهداری وسایل تان داشته باشد – کشو ها باید کمی بزرگ باشد تا وسایل نسبتا بزرگ هم در آن جا شوند .

اینکه کنار تخت تان چه میز یا کمدی نگه می دارید کاملا به خودتان بستگی دارد اما باید همیشه موقعیت تخت و اتاق تان را در نظر داشته باشید ، این مقاله را ادامه بدهید قطعا مورد های بسیار مناسبی برای شما وجود خواهد داشت .

انواع غرفه های کنار تخت
انواع غرفه های کنار تخت

این غرفه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ، اما افرادی که از مضمون روستیک یا روستایی پیروی می کنند شناخت خوبی از این نوع دارند ، این جعبه بزرگ است و از رومیزی و قفسه برخوردار است ، چهار چرخ امکان جا به جایی آن را ساده می کند .

درایو و غرفه کنار تخت
درایو و غرفه کنار تخت

یک درایو – غرفه کنار تخت بسیار جادار و زیبا ، این کمد با داشتن سه کشو شما را از داشتن هر قطعه دیگری بی نیاز می کند ، کشوی اول کمی متفاوت تر به نظر می رسد با داشتن دو دستگیره طلایی براق کمی زرق و برق دار به نظر می رسد اما تضاد خوبی را به وجود آورده است .

غرفه سرمه ای طلایی
غرفه سرمه ای طلایی

یک میز کنار تخت بزرگ و فوق العاده خاص ، این میز در رنگ بندی خاص سورمه ای – طلایی بی نظیر دیده می شود ، رومیزی و قفسه بزرگ آن به همراه دو کشوی بزرگ تمام نیاز های شما را برطرف می کند و دو دستگیره زیبای چرم آن می تواند این طراحی را بی نقص کند .

غرفه ی 4 قفسه ای سفید
غرفه ی 4 قفسه ای سفید

و یک انتخاب سفید و زیبا همه چیزی که علاقه مندان به آن رنگ نیاز دارند ، این کمد بزرگ با چهار قفسه بزرگ می تواند هر آنچه به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد .

درایو روستیک
درایو روستیک

و یک انتخاب روستیک دیگر ، یک کمد بزرگ و تیره که می تواند یک اتاق را به طرز بخصوصی فوق العاده کند ، از ظاهر این میز می توانید از فضای نگهداری آن مطمئن شوید اگر وسایل زیادی دارید این میز کاملا می تواند برای شما مناسب باشد .

میز درایو با طرح روستیک
میز درایو با طرح روستیک

روستیک ! روستیک ! روستیک برای بعضی افراد یک سبک زندگی است .

این درایو – کمد دوست داشتنی می تواند برای فضای روشن شما یک انتخاب مناسب باشد ، این کمد ظاهر طبیعی خود را حفظ کرده است و البته بزرگ و جادار هم است .

 کمد کشو ای
کمد کشو ای

یک کمد بی نظیر در رنگ بندی فوق العاده خاص ، فکر می کنم تا به الان متوجه بی نظیر بودن میز – کمد های تیره رنگ شده اید ، این کمد بزرگ و جادار با داشتن دو کشوی بزرگ تمام نیاز های شما را بر طرف می کند و البته دو دستگیره منحصر به فرد آن ظاهری تکرار نشدنی به آن بخشیده است .

کمد سفید رنگ
کمد سفید رنگ

این کمد سفید نمی تواند دوست داشتنی نباشد ، یک اتاق در  رنگ بندی خنثی به این چنین کمدی نیاز دارد ، دستگیره های زیبای این کمد باعث خاص تر شدن این قطعه شده است .

کمد با کشوهای زیاد و باریک
کمد با کشوهای زیاد و باریک

یک کمد عجیب ! بگذارید در مورد رنگ بندی آن صحبت نکنیم ، فکر نمی کنید کشو های آن بسیار بسیار خاص هستند ؟ کشو های کوچکی که تعداد کمی هم ندارند و ممکن است بر خلاف نظر خیلی ها واقعا کاربردی باشد ، به وسایلی که دارید نگاهی بیندازید ، قطعا این کمد بهترین خواهد بود !

کمد سفید
کمد سفید

یک کمد سفید دیگر البته با پایه های روشن و طبیعی ، می توان گفت بزرگ و جادار است اما دستگیره های خاصی دارد که می تواند توجه را به خود جلب کند ، انتخاب جزء به جزء یک قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است پس در انتخاب تان دقت کنید .

میز کنار تختی آینه ای
میز کنار تختی آینه ای

واووو ! واقعا این میز یک قطعه تکرار نشدنی است ، یک مکعب آینه ای فوق العاده که ممکن است هیچ جای دیگری آن را نبینید ، پس بگذارید این قطعه در خانه شما بقیه را حیرت زده کند !

میز کوچک شناور
میز کوچک شناور

یک میز شناور دوست داشتنی ، اگر فضای اتاق تان کوچک است و نیاز به میز هم دارید می توانید از این میز استفاده کنید ، این میز ها فضای کف را آزاد می گذارد و بسیار مناسب برای فضا های کوچک است ، این قطعه زیبا با تعبیه یک چراغ در قفسه آن بر زیبایی اش افزوده است .

درایو تیره رنگ
درایو تیره رنگ

و آخرین طرح ما ، این کمد – درایو تیره است که ترکیبش با رنگ طلایی یک اثر تکرار نشدنی به وجود اورده است ، رومیزی این کمد را می توانید از جنس براق استفاده کنید تا متفاوت تر به نظر برسد .

نویسنده : ن . پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us