بهار و تابستان به معنای بازگشت به زندگی در فضای باز است ، اما متأسفانه ، این بدان معنی است که شما حریم خصوصی ندارید . زندگی در هرج و مرجِ هر شهرِ بزرگ شگفت انگیز است ، اما واقع بینانه ، شامل از دست دادن کمی از حریم خصوصی شما نیز می شود . حتی در حومه شهر نیز می توانید با ایوان های مشترک و حیاط خلوت های مشترک با مشکل روبرو شوید . افزودن گیاهان حفظ حریم خصوصی ، کشیدن نرده ، حصار یا دیوار به نوعی راه حل خوبی است که با آن می توانید به خود و همسایگان تا کمی فضای آزاد با حفظ حریم خصوصی بدهید . در ادامه این مطلب شما را با فضای باز برای خانه های مدرن آشنا خواهیم کرد.

برای ایجاد یک ویژگی عالی برای حفظ حریم خصوصی ، لازم نیست کار سختی انجام بدهید : ما برخی از گزینه های مقرون به صرفه و زیبا را برای دستیابی به پاسیوی مورد علاقه شما در این فهرست آورده ایم .

دیوار با حصار چوبی برای فضای باز
دیوار با حصار چوبی برای فضای باز

دیواری با حصار چوبی

این فضای پاسیوی مدرن با استفاده از تخته چوب سرو ، حصار محرمانه کاملی ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد به راحتی به همۀ خواسته هایتان برسید . این حصار اجازه عبور نور را می دهد اما به دلیل باز بودن آن همسایگان به فضای شما دید خواهند داشت .

دیوار با حصار چوبی برای دکوراسیون فضای باز
دیوار با حصار چوبی برای دکوراسیون فضای باز

حصار چوبی از چوبِ سرو با طراحی بوهو

این فضای پاسیوی شیک بوهو برای محصور کردن پاسیوی شما و دنج تر کردن فضا کمک بزرگی می کند ، داشتن نیمکت چوبی و گیاهان متعدد به پوشانندگی بیشتر کمک می کند .

طراحی بوهو برای فضای باز
طراحی بوهو برای فضای باز

این حصار زیبای چوبی به شما فضایی زیبا و خاص هدیه می کند که می توانید تمام وقت خود را پشتِ آن انجام دهید .

حصار چوبی زیبا
حصار چوبی زیبا

حصار چوبی تیره و کاملا پوشیده

تخته های نرده که تیره رنگ آمیزی شده اند یک پاسیوی زیبا و لاکچری در حیاط پشتی خانه شما ایجاد می کند که کاملا مدرن است و حریم خصوصی شما را کاملا حفظ می کند ، با این نوع از حصار شما دیگر به هیچ پوشانندگی کمکی نیاز ندارید .

یک دیوار پاسیوی سفید و مدرن

این حصار محرمانۀ زیبا به رنگ سفید در آمده است تا احساس سر زندگی و خنکی را به حیاط شما بیاورد ، استفاده از شیشه در کنار این چوبِ سفید یک ترکیب فوق العاده را ایجاد کرده است .

حصار چوبی سفید برای فضای باز
حصار چوبی سفید برای فضای باز

ایده هایی برای الهام گرفتن از انواع دکوربندی برای پاسیو

ایجاد یک دیوار حصاری چوبی مدرن می تواند به شما کمک کند تا یک پاسیوی خصوصی را در قسمتِ دیگری از خانه خود بدست آورید . اگر در استفاده از اره مهارت دارید ( یا شخصی را می شناسید که در این کار مهارت داشته باشد ) این کار به راحتی می تواند یک پروژه آخر هفته برای شما باشد که فضای بیرونی خانه تان را برای سال های آینده دگرگون کند . علاوه بر این ، اگر خودتان دیوار حصاری برای حریم شخصی را انتخاب کنید ، می توانید اندازه آن را متناسب با یک بالکن یا فضای خاص در حیاط پشتی تنظیم کنید .

دیوار حصاری
دیوار حصاری

دیوار مشبک به طور سنتی در فضا های باغ ، و به عنوان محافظ حریم خصوصی همراه با نرده استفاده می شود . این مورد برای انسداد دیدِ جزئی که هنوز هم به نور اجازه عبور می دهد و ساختاری که از گیاهان کوهی مانند پیچک و انگور ارائه می دهد محبوب است . حتی اگر در روند سنتی قرار بگیرد ، تزئین کنندگان و صاحبان خانه نرده ها را به عنوان یک راه حل برای حفظ حریم خصوصی در فضا های مدرن می گنجانند .

اگر سبک سنتی حصار چوبی مناسب شما نیست یا شاید جایی برای شبکه های بزرگ ندارید ، در حال حاضر صفحه های محافظتی برای محافظت از حرارت فلزی و وینیل زیادی وجود دارد که ممکن است برای فضای شما مناسب باشد . صفحه نمایش حریم خصوصی فلز و وینیل در اندازه ها و طرح های متنوعی وجود دارد که می تواند برای خانه شما قابل تنظیم باشد ، برخی از آن ها قابل حمل یا جمع شدن هستند و همچنین می توانند متناسب با دکوراسیون شما رنگ آمیزی شوند . این راه حل های جدید حفظ حریم خصوصی به عنوان عنصر طراحی شیک در فضای بیرونی به شما امکانات مضاعف می دهد .

پاسیو ایوانِ دیواری مدرنِ فلزی

دیوار فلزی برای دکوراسیون فضای باز
دیوار فلزی برای دکوراسیون فضای باز

این دیوار حرارتی فلزی فضای ایوان کوچک را به یک پاتوق آرامش بخش تبدیل می کند ، این نوع بیشتر برای افرادی مناسب است که نیازی به پوشانندگی زیاد ندارند و بیشتر برای زیبایی می خواهند از آن استفاده کنند .

دیوار فلزی مدرن
دیوار فلزی مدرن

این دیوار حریم خصوصی فلزی مدرن به یکدیگر متصل می شود و یک فضای استراحت شخصی خصوصی را در یک پاسیوی باز ایجاد می کند ، این طرح کاملا مدرن و خاص است .

صفحات فلزی برای فضای باز
صفحات فلزی برای فضای باز

این صفحات مدرن فلزی با هم ترکیب شده و یک حصار حریم خصوصی هنری ایجاد می کنند ، داشتن نیمکت و جایی برای استراحت پاسیوی شما را تبدیل به یک پاتوق همیشگی می کند .

اینها تنها چند مورد از راه حل های مدرن مورد علاقه ما برای حفظ حریم خصوصی است که به شما کمک می کند تا پاسیوی حیاط خانه خود را به یک استراحتگاه خصوصی تبدیل کنید تا در تمام تابستان از آن لذت ببرید.

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : پارتیشن چوبی ، حصار چوبی ، دیوار های چوبی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us