بهار و تابستان به معنای بازگشت به زندگی در فضای باز است ، اما متأسفانه ، این بدان معنی است که شما  با وجود حریم خصوصی نمی توانید به طور کامل از فضا استفاده کنید . زندگی در آزادی و زیبای در  شهر بزرگ شگفت انگیز است ، اما واقع بینانه ، شامل فداکاری است شما باید بخشی از  حریم خصوصی خود را از دست بدهید . حتی در حومه شهر نیز می توانید با ایوان های مشترک و حیاط خلوت های مشترک به مشکل برخورد کنید . افزودن گیاهان به حفظ حریم خصوصی فضای باز  با استفاده از حصار یا دیوار از نوعی راهی عالی برای تأمین کمی فضای اضافی خانه در خارج از خود و هم همسایگان است .

برای ایجاد یک ویژگی عالی برای حفظ حریم خصوصی ، لازم  نیست هزینه زیادی بکنید : ما برخی از گزینه های مقرون به صرفه را برای تبدیل پاسیوی برای شما به شکل مکانی دنج و  شخصی طرح زده ایم .

دیوار برای حفظ حریم خصوصی :  حصار چوبی

حریم خصوصی فضای باز
حریم خصوصی فضای باز

ایجاد یک دیوار حصاری چوبی مدرن می تواند به شما کمک کند تا یک پاسیوی خصوصی را در  بهترین حالت با چوب بسازید . اگر با اره مهارتی دستی دارید ( یا شخصی را می شناسید ) این به راحتی می تواند یک پروژه آخر هفته باشد که فضای بیرونی شما را برای سالهای آینده دگرگون می کند . علاوه بر این ، اگر خودتان دیوار حصار حریم خصوصی را انتخاب کنید ، می توانید اندازه آن را متناسب با یک بالکن یا فضای حیاط پشتی اختصاص دهید .

با استفاده از شبکه سازی می توانید حصار زیبای داشته باشید

دیوار مشبک چوبی به طور سنتی در فضاهای باغ و به عنوان محافظ حریم خصوصی همراه با نرده چوبی استفاده می شود . این مورد برای انسداد جزئی دید که هنوز هم اجازه عبور نور را می دهد و ساختاری که گیاهان کوهنوردی مانند پیچک و انگور را  نشان می دهد محبوب است . حتی اگر شبکه در طرح سنتی قرار می گیرد ، تزئین کنندگان و صاحبان خانه نرده ها را به عنوان یک راه حل برای حفظ حریم خصوصی در فضاهای مدرن گنجانده اند .

حفظ حریم خصوصی برای فضای باز
حفظ حریم خصوصی برای فضای باز

دیوار برای حفظ حریم خصوصی فضای باز :  فلز و وینیل

اگر سبک سنتی حصار چوبی مناسب شما نیست یا شاید فضای مشبک های بزرگ را ندارید ، در حال حاضر نرده های محافظت از حریم خصوصی فلز و وینیل زیادی در بازار وجود دارد که ممکن است برای فضای شما مناسب باشد . نرده فلزی برای حفظ حریم خصوصی فلز و وینیل در اندازه ها و طرح های متنوعی وجود دارد که می تواند برای مناطق شما قابل تنظیم باشد ، برخی از آنها قابل حمل یا جمع شدن هستند و همچنین می توانند متناسب با دکوراسیون شما رنگ آمیزی شوند . این راه حل های جدید حفظ حریم خصوصی به عنوان عنصر طراحی شیک در فضای بیرونی شما  پیشنهاد می شوند  .

حصار فلزی برای حفظ حریم خصوصی فضای باز
حصار فلزی برای حفظ حریم خصوصی فضای باز

اینها تنها چند مورد از راه حلهای مدرن مورد علاقه ما برای حفظ حریم خصوصی است که به شما کمک می کند پاسیوی حیاط خانه خود را به یک اتاق استراحتگاه خصوصی تبدیل کنید تا در تمام طول تابستان از آن لذت ببرید . قوانین ما را برای طراحی بهترین راه اندازی پاسیو بررسی کنید و آنها را با این راه حل های جدید حفظ حریم خصوصی ترکیب کنید تا بهترین فضای بیرونی را ایجاد کنید .

نوشته شده توسط : فیروزه پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us